MuscleMeat

HGH + TEST + DECA + TREN

• Topic Starter Topic Starter
@ikke 20 bedankt alvast

Ik kwam gisteren toevallig enkele artikels er over tegen, ivm cts,hgh en vit b6
Maar je zou ook vit b1 en b2 nodig hebben..

Swanson heeft die allemaal apart (vitamines D1,2 enz) dus als je wil kan je het proberen.

Ik slik op een dag makkelijk 20 pillen (supps en vit) en als ik wil kan daar nog wel wat pillen bij maar op een gegeven moment houd het op he hahaaha

@ikke 20 oww nice,komt ideaal uit!

Gaat een leuk bestellinkje worden

Hahahah ja daar zeg je wat,vooral tijdens pct en dan bepaalde andre middelen die je nodig hebt,hou je het maar soms moeilijk uit elkaar[emoji28]

Zoooo vandaag voor de eerste keer in mijn leven de 80kg op de weegschaal gezien[emoji22]

80,1kg om exact te zijn,gaat lekker[emoji1377]

Gefeliciteerd met de 80 mijlpaal. [emoji16]

@ment0s thanks[emoji18][emoji1377][emoji1420]

Update

Gewicht 79,9kg ...macros totaal niet gehaald,weekends zijn voor mij niet goed qua voeding hmhm...

Maarja,ok dus,had een probleempje met mijn gear

In mijn deca vial zat letterlijk een ml te weinig in,is me nogal overkomen bij dit merk,goed materiaal maar vind dit echt niet kunnen!

Ik had normaal 3ml nog over,zat met geluk 1,8-1,9ml in tss

Gewoon alles ineens gezet
Ik ga dus mijn tren een weekje vroeger als gepland nemen dan
Kijk hier wel naar uit:) ,en hoop wat van dat vocht kwijt te geraken aangezien deca injects stoppen

Ivm hgh en CTS,6dagen on en 1 of lijkt iets geholpen te hebben,hopelijk gaat de toevoeging van die b1,b2 b6 helpen!

Training gaat nog steeds lekker,maar voel me zeer stijf,stretchen gaat moeilijk...

f4dd72b344995cbb442ea615398ff56d.jpg

Vitamine stack aangezuiverd:)

Eens zien of die b1,b2 en b6 iets doet ivm cts

Tepels ook terug een pak gevoeliger en terug wat meer gezwollen:/

B6 zou ook hierbij kunnen helpen..

Indien niet ga ik dostinex bestellen tenzij iemand mij aan bromo kan helpen(wat zeer goed en snel werkte ! )

Okkk probleem

Ik zit al 3dagen vast op 80,8kg![emoji34]

Carbs 475-500

Weer uppen offff ff lichaam shockeren en een goeie cheatday houden?:)

Ideetjes iemand?

Proteïne omhoog. Minstens 300 gram per dag. Carbs zijn al hoog genoeg.

@ikke 20

Ja denk het ook:)

Nou had liever gehoord eet een pizza:p
Oh well hahah

@The Novice ja normaal doe je dit tijdens een cut dus dacht mss een proberen bij bulk maar dan idd meer vet
Ik eet rond 60gr/dag dus mss zou het helpen ofwel ga ik nog meer opblazen van al dat zout[emoji28]

Cheatday zal je niet veel helpen.

Reden? Ipv vet bijv?

500 gram carbs is al meer dan genoeg en ik zie al helemaal geen reden om hoger te gaan ook al weeg je 100 kilo. Eiwit is gelijk aan spieropbouw. Vet kan hij later uppen.

240 gram eiwitten neem je nu en je kuurt+hgh... zonde van je gear.

@ikke 20

Ja ik heb ook geen zin om meer te kappen,voelt ook zo aan dus dan die protein uppen,lijkt me het beste

Buaa zonde is veel gezegt,ik sta goed voor op schema,en groei zowiezo maar kan beter,wil niet blijven hangen,ging tot nu heel lekker[emoji1377]

500 gram carbs is al meer dan genoeg en ik zie al helemaal geen reden om hoger te gaan ook al weeg je 100 kilo. Eiwit is gelijk aan spieropbouw. Vet kan hij later uppen.

Zit zelf ook aan de hgh met wat AAS, zit zelf rond de 200 eiwitten dus tijd om flink te uppen dus!?

Brb,

Ff me dieet aanpassen naar 60ew/20kh/20v/

Beter te veel proteine dan te weinig! De bijwerkingen van te veel proteine zijn niet zo erg.

Update

Gewicht 80,5kg dus nauwelijks gains
Heb echt slecht gegeten afgelopen dagen,lichaam voelt ook zo futloos,hele tijd vermoeid,geen honger..

Sinds gisteren gear gewisseld
Test c 400mg + tren e 300mg

Had deze in 1injectie gezet,5ml in de quads[emoji28] volgende week beter verdelen..

Ik heb afgelopen weken gemerkt dat mijn benen veel te weinig vooruitgang hebben,merk niet echt iets

Ik kan hiermee dus bevestigen,wil je benen ,dan heavy weights duwen (ik was altijd al van deze mening maar wilde eens wat anders testen)

Vandaag legday dus gaan eens beginnen toepassen,ik hou die high reps en lichte gewichten wel voor de leg extensions:)

Terug
Naar boven