MuscleMeat

HGH + TEST + DECA + TREN

Update pics ,niet beste fotos,mah bon moest met de zelf ontspanner werke,dus die hoek is een beetje te laag ,kon de cam niet hoger zetten [emoji849]
Precies een beetje fluffy aan worden,vocht of vet[emoji848]

Vandaag 78,9kg gewicht
Ziet er goed uit kerel! Lijkt me vooral vocht. Met een begin pic wel beter te beoordelen

Vandaag macros

Van 425=> 450 carbs
Protein vet zelfde

Die hgh tintelingen storen toch wel meer en meer,kan nauwelijk handen sluiten of ik voel vocht en stijfheid..

Mensen in de gym enz geven al commentaar dat ik breder ben geworden.. [emoji1377] :)

Start morge pas met week 6 dus het the good stuff moet nog komen

Mensen die ervaring hebben met hgh,wanneer merkten jullie iets van vetverbranding??

Ik zou echt je GH protocol aanpassen, als je sides m.b.t. C.T.S. zo aan blijven houden of verergeren ga je niet vrolijk worden als je straks geopereerd moet worden aan je handen.

Het is moeilijk te zeggen in welke mate GH helpt bij vetverbranding, zeker als je nauwelijks cardio doet zoals ik. Maar ik moet wel bekennen dat een recomp bij mij nog nooit zo goed is gegaan als op test/tren/deca/t3/gh. In 11 weken tijd ben ik toch van 98KG @ 15% » 104KG @ 10-11% terecht gekomen.

Ik zou echt je GH protocol aanpassen, als je sides m.b.t. C.T.S. zo aan blijven houden of verergeren ga je niet vrolijk worden als je straks geopereerd moet worden aan je handen.

Het is moeilijk te zeggen in welke mate GH helpt bij vetverbranding, zeker als je nauwelijks cardio doet zoals ik. Maar ik moet wel bekennen dat een recomp bij mij nog nooit zo goed is gegaan als op test/tren/deca/t3/gh. In 11 weken tijd ben ik toch van 98KG @ 15% » 104KG @ 10-11% terecht gekomen.

Misschien overheen gelezen maar op welke dosis en welk protocol gh zat jij pun?
En was dat ug?

Vandaag macros

Van 425=> 450 carbs
Protein vet zelfde

Die hgh tintelingen storen toch wel meer en meer,kan nauwelijk handen sluiten of ik voel vocht en stijfheid..

Mensen in de gym enz geven al commentaar dat ik breder ben geworden.. [emoji1377] :)

Start morge pas met week 6 dus het the good stuff moet nog komen

Mensen die ervaring hebben met hgh,wanneer merkten jullie iets van vetverbranding??

Kan het niet komen, omdat je te snel opgebouwd hebt?
Ben redelijk gh noob verder, maar dit lijkt me niet fijn.

Interessant logje, ga je volgen.

• Topic Starter Topic Starter

Ow nice man,knappe resultaten[emoji1377]

Ja ik denk dat dat het beste is,niet te doen die tintelingen en slaapgevoel in mijn handen pff:/

Ik zal eens proberen 6dagen 5iu en 1dag of dan

• Like
Waarderingen: Vonk
Kan het niet komen, omdat je te snel opgebouwd hebt?
Ben redelijk gh noob verder, maar dit lijkt me niet fijn.

Interessant logje, ga je volgen.

Ja zeer wrs hoor
Ik dacht dat die sides na een tijdje weg zouden gaan maar merk er niet veel van:/
Die cts is het enige wat stoort

Ja zeer wrs hoor
Ik dacht dat die sides na een tijdje weg zouden gaan maar merk er niet veel van:/
Die cts is het enige wat stoort

CTS wordt alleen maar erger als je niet ingrijpt. Desnoods even terug naar 3iu e.d. en dan weer opbouwen. Ken zelfs lui die echt even 1-2 weken helemaal moesten stoppen alvorens het weer op een normale manier kon worden opgebouwd. Even serieus naar kijken bro, blijvende CTS is het echt niet waard.

CTS wordt alleen maar erger als je niet ingrijpt. Desnoods even terug naar 3iu e.d. en dan weer opbouwen. Ken zelfs lui die echt even 1-2 weken helemaal moesten stoppen alvorens het weer op een normale manier kon worden opgebouwd. Even serieus naar kijken bro, blijvende CTS is het echt niet waard.

Nee inderdaad!

Ik ga het deze week zo eens doen,dan is de dosis gehalveerd en beter verspreid,anders zak ik terug als het niet betert

Update

79,1kg
Die 80 komt dichtbij[emoji102]

Laatste dag op 450 carbs

Mrge carbs en protein bumpe..

Sinds maandag heb ik precies een plattere buik,buikspieren zijn beter zichtbaar...alsof het vocht in mijn lichaam weg aan trekken is..

Cts nog steeds het zelfde,handen vol vocht
Zit op 5iu /dag ( 6dagen on/ 1off)

Gistere door omstandigheden macros niet gehaald[emoji852]

Gewicht 78,9kg...
Macros vandaag

Carbs naar 475 bumpen
En protein naar 240
Vetten houden op 60

5bb43aaf7b9b5bad623d39005a81deba.jpg

Sinds gisteren deze tabs aan het nemen
Vitamine b6 toevoegen zou blijkbaar nodig zijn ivm hgh en cts..ik neem er 2 per dag,kijken of het wat doet
Iemand dit al geprobeerd?

Hoeveel b6 zit daar in? zal niet veel zijn...

@ikke 20
Beetje vaag, 1tab=dagelijkse aanbevolen hoeveelheid..hoeveel deze juist is?

Wat te weinig is,dus neem er 3

Ik zou een 30-100mg , 3x per dag moeten innemen

Anders beter gewoon enkel puur b6 caps in de apotheek halen

@ikke 20

Wrm dacht ik niet aan b&f [emoji849]

Helpt het bij jou of wrm neem jij ze?

Ik ga ze alvast gelijk bestellen

Voor sommige zaken zijn die wel goed hoor ;-) Ik heb die van NOW foods ook al gehad maar Swanson is wat goedkoper en zeker als je per 250 stuks koopt.

Ik slik dat eigenlijk al heel lang. Zou ook helpen tegen vermoeidheid en bezorgt je een wat betere weerstand tegen ziek worden. Dat het iets tegen CTS zou doen is nieuw voor mij.

Terug
Naar boven