AndroidHealthClinic

Review HGHup - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: GH-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? meer groeihormoon
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? een maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? het zijn pillen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 5 pillen per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bettersport.be
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis levering en gratis RPM sample
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 59.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja ik ga het 3 maand door nemen

Mijn review:
ik heb gh up gekocht en na de 3e dag ongeveer sliep ik beter, normaal word ik wel een paar keer wakker, dit was nu niet meer het geval. Ik voel me dus wel frisser doorheen de dag.
als ik mijn benen train dan lijken die wel 'opgeblazener' te zijn, kracht is iets meer aan aanwezig...
Je ziet mijn spieren wel beter liggen, vooral in mijn benen dan, want veel meer dan dat train ik ook niet :D
ik ga het nu nog 2 maand blijven nemen omdat groeihormoon op lange termijn moet werken, en de eerste resultaten lijken nu toch wel goed.

HGHup-+-gratis-RPM-25-caps-groot-I655.jpg

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

ja dat ziet er mooi uit, ik geloof er wel in dat het je gh zal doen stijgen maar de vraag is in welke mate het je helpt spiermassa op te bouwen zonder verhoogde testniveau's...

maarja, ik moet niet veel zeggen want ik heb me een tijd geleden een potje aangeschaft:D, het staat er nu wel nog de helft vol voor piet snot maaaarja:d

Volgens mij is het vooral de Magnesium waardoor iedereen er slaperig van wordt. Hoeveel Magn. zit er in elke dosering?

en nu?

wat zijn de verdere ervaringen. Zijn er mensen die het nu al langer gebruiken.
Ik ben wel nieuwsgierig, want met de Alpha-x stack is het toch best prijzig, zeker als je aan eenmalig gebruik (van beide een potje dus) eigenlijk niet voldoende hebt.

Misschien een wat vreemde vraag. Maar is hghup ook geschikt voor de jongere onder ons ?
Want de stack met alpha x zag er idd leuk uit, maar is dat niet teveel vant goeie als je rond de 20 bent

Ik werd er juist heel fel van.
Meer feller reageren in mijn omgeving bijv. antw. op vragen geven etc.
Verder dan dat heb niks echt gemerkt ervan.

Is HGHup ook te gebruiken in combinatie met BSN's NO-Xplode NT? want dat gebruik ik op dit moment voor de training. Ga ik geen last krijgen van gekke bijwerkingen ofzo? Ik lees dat 't te combineren is met elk ander spieropbouwend, stimulerend supplement maar is dit ook waar? Iemand toevallig ervaring hiermee, iemand die deze 2 produkten beide gebruikt?

Is HGHup ook te gebruiken in combinatie met BSN's NO-Xplode NT? want dat gebruik ik op dit moment voor de training. Ga ik geen last krijgen van gekke bijwerkingen ofzo? Ik lees dat 't te combineren is met elk ander spieropbouwend, stimulerend supplement maar is dit ook waar? Iemand toevallig ervaring hiermee, iemand die deze 2 produkten beide gebruikt?

dude, tuurlijk kan je dat combineren... :D bijwerkingen, van legale supps, dat lijkt me onwaarschijnlijk...
maar ipv de hghup, koop dan wat aminozuren ofzo voor tijdens je training, zal je meer aan hebben dan hgh up, bv purple wraat, doet je lekker zwellen:D

dude, tuurlijk kan je dat combineren... :D bijwerkingen, van legale supps, dat lijkt me onwaarschijnlijk...
maar ipv de hghup, koop dan wat aminozuren ofzo voor tijdens je training, zal je meer aan hebben dan hgh up, bv purple wraat, doet je lekker zwellen:D

Bedankt voor je quote m8! Heb hem nu al besteld haha :rolleyes: Ben gewoon erg benieuwd naar dit produkt. Aminozuren heb ik 2 jaar geleden ofzo al een hele poos gebruikt, maar daar hebben ze over het algemeen erg dikke pillen van die moeilijk door te slikken zijn en daar heb ik het een beetje mee gehad. Weet overigens niet of dat altijd zo is met die aminozuren maar die ik toendertijd gebruikte iig wel. Achja kga het zelf iig ondervinden, i'll keep ya'll up to date! :)

Bedankt voor je quote m8! Heb hem nu al besteld haha :rolleyes: Ben gewoon erg benieuwd naar dit produkt. Aminozuren heb ik 2 jaar geleden ofzo al een hele poos gebruikt, maar daar hebben ze over het algemeen erg dikke pillen van die moeilijk door te slikken zijn en daar heb ik het een beetje mee gehad. Weet overigens niet of dat altijd zo is met die aminozuren maar die ik toendertijd gebruikte iig wel. Achja kga het zelf iig ondervinden, i'll keep ya'll up to date! :)
ja en als je het in druivensap drinkt wordt het nog beter naar je spieren gestuurd. Druivensap, creatine en amino's (niet alleen bcaa's want die bevorderen het herstel maar zorgen niet voor directe groei, dat doet een product met alle amino's in wel, zoals die purplewraath)neem je in tijdens het trainen, en na het trainen een banaan, of nog wat druivensap, gevolgt door 30 gram eiwit (en nog een kleine portie amino's in). ideaal trainingsvoer :D

Ben benieuwd naar hoe het gaat Mitsj. Ben zelf namelijk goed te spreken over Alpha X, dus die stack leek me wel wat :p

Ben benieuwd naar hoe het gaat Mitsj. Ben zelf namelijk goed te spreken over Alpha X, dus die stack leek me wel wat :p

Zo, 1ste nacht zit er op, en ik moet zeggen 't was een zeer aangename nacht. Super vast geslapen, super relaxt gedroomd en op dit moment voel ik me super fit. Kga zo naar de gym eens zien hoe 't zit met m'n uithoudingsvermogen, kracht etc. Over enkele weken ga ik opnieuw een post doen want pas dan kan ik er meer over zeggen, zo snel gaat 't allemaal niet gok ik :p Maar dat van 't diepere slaap gedeelte klopt in ieder geval al wel! :rolleyes:

Zo, 1ste nacht zit er op, en ik moet zeggen 't was een zeer aangename nacht. Super vast geslapen, super relaxt gedroomd en op dit moment voel ik me super fit. Kga zo naar de gym eens zien hoe 't zit met m'n uithoudingsvermogen, kracht etc. Over enkele weken ga ik opnieuw een post doen want pas dan kan ik er meer over zeggen, zo snel gaat 't allemaal niet gok ik :p Maar dat van 't diepere slaap gedeelte klopt in ieder geval al wel! :rolleyes:

Ik heb het een tijdje geleden ook genomen en enige wat ik ervan merkte was dat ik er enorm moe van werd in de vroege avond (is normaal door verhoogde GH spiegel), en ik sliep ook dieper. Kracht of herstel is toen niet merkbaar gestegen. Was een beetje teleurgesteld in dit product, had er meer van verwacht.

is gewoon een onzin product, heb het zelf ook geprobeerd en had me geld beter kunnen besteden.

Kan het dat dit product alleen de GH verhoogt bij diegenen die al een wat lager niveau hebben???

Zou dit niet een product zijn die kan werken op langere termijn bijv 8 weken.
En bij voorkeur in combi met alpha x ?

Zou dit niet een product zijn die kan werken op langere termijn bijv 8 weken.
En bij voorkeur in combi met alpha x ?

De producent raadt aan om een cyclus van enkele maanden te doen zelfs, omdat het dan pas zijn echte werking doet (net zoals synthetisch GH).
Is gewoon verkoopspraat om je meer potjes te doen kopen. Is misschien een cliché maar geef je geld aan voeding of aan supplementen die wel werken.

Ben ik met je eens biejest. Houd het wel alleen bij alpha aangezien die zeker werkt :P

Terug
Naar boven