Beoordeling:
8/10 ++ Aanrader
Mijn review:
ik heb gh up gekocht en na de 3e dag ongeveer sliep ik beter, normaal word ik wel een paar keer wakker, dit was nu niet meer het geval. Ik voel me dus wel frisser doorheen de dag.
als ik mijn benen train dan lijken die wel 'opgeblazener' te zijn, kracht is iets meer aan aanwezig...
Je ziet mijn spieren wel beter liggen, vooral in mijn benen dan, want veel meer dan dat train ik ook niet
ik ga het nu nog 2 maand blijven nemen omdat groeihormoon op lange termijn moet werken, en de eerste resultaten lijken nu toch wel goed.
- Soort supplement: GH-booster
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? meer groeihormoon
- Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? een maand
- Hoe is de smaak van dit supplement? het zijn pillen
- Welke dosis heb je gebruikt? 5 pillen per dag
- Waar heb je het supplement gekocht? www.bettersport.be
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis levering en gratis RPM sample
- Wat heb je voor dit supplement betaald? 59.90
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja ik ga het 3 maand door nemen
Mijn review:
ik heb gh up gekocht en na de 3e dag ongeveer sliep ik beter, normaal word ik wel een paar keer wakker, dit was nu niet meer het geval. Ik voel me dus wel frisser doorheen de dag.
als ik mijn benen train dan lijken die wel 'opgeblazener' te zijn, kracht is iets meer aan aanwezig...
Je ziet mijn spieren wel beter liggen, vooral in mijn benen dan, want veel meer dan dat train ik ook niet

ik ga het nu nog 2 maand blijven nemen omdat groeihormoon op lange termijn moet werken, en de eerste resultaten lijken nu toch wel goed.

Ben gewoon erg benieuwd naar dit produkt. Aminozuren heb ik 2 jaar geleden ofzo al een hele poos gebruikt, maar daar hebben ze over het algemeen erg dikke pillen van die moeilijk door te slikken zijn en daar heb ik het een beetje mee gehad. Weet overigens niet of dat altijd zo is met die aminozuren maar die ik toendertijd gebruikte iig wel. Achja kga het zelf iig ondervinden, i'll keep ya'll up to date!