MuscleMeat

Review HGHup - Applied Nutriceuticals

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: GH-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? meer groeihormoon
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? een maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? het zijn pillen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 5 pillen per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bettersport.be
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis levering en gratis RPM sample
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 59.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja ik ga het 3 maand door nemen

Mijn review:
ik heb gh up gekocht en na de 3e dag ongeveer sliep ik beter, normaal word ik wel een paar keer wakker, dit was nu niet meer het geval. Ik voel me dus wel frisser doorheen de dag.
als ik mijn benen train dan lijken die wel 'opgeblazener' te zijn, kracht is iets meer aan aanwezig...
Je ziet mijn spieren wel beter liggen, vooral in mijn benen dan, want veel meer dan dat train ik ook niet :D
ik ga het nu nog 2 maand blijven nemen omdat groeihormoon op lange termijn moet werken, en de eerste resultaten lijken nu toch wel goed.

HGHup-+-gratis-RPM-25-caps-groot-I655.jpg

Bij alpha merkte ik aantal dingen op.
Had nog vendetta staan voor preworkout die werkt toch wat lekkerder sinds ik alpha heb.
Slaap ook stuk beter, Zweet meer tijdens trainen en slapen, vet verminderd bij buik zonder die te trainen of cardio.
Positieve agressie, soms negatieve maarja je moet er wat voor over hebben.
Ohja en ben aantal kilo aangekomen al.

Vrienden van mij zijn ook erg goed te spreken over Alpha, merken dezelfde dingen dan ik doe.

Laatst bewerkt:
Bij alpha merkte ik aantal dingen op.
Had nog vendetta staan voor preworkout die werkt toch wat lekkerder sinds ik alpha heb.
Slaap ook stuk beter, Zweet meer tijdens trainen en slapen, vet verminderd bij buik zonder die te trainen of cardio.
Positieve agressie, soms negatieve maarja je moet er wat voor over hebben.
Ohja en ben aantal kilo aangekomen al.

Vrienden van mij zijn ook erg goed te spreken over Alpha, merken dezelfde dingen dan ik doe.

Mooi, ik ga hem gebruiken in combi met Drive. Is wel een leuke stack denk ik zo.

ik snap echt niet dat mensen geloven in HGHup. (ik heb het zelfook begruikt hoor) maar je leest zoveel negatieve reacties van dit supje en dan halen mensen er 2 of 3 redelijk tevreden reacties uit en dan kopen ze het product.

alle middeltjes die werken zijn allang verboden wat mij betreft.

Mensen kopen hem in de hoop dat de supp wel werkt voor hun, aangezien dat per persoon verschillend is :)

Ik zou m'n ervaring m.b.t. dit produkt nog posten dus bij deze.

Ik heb 1 potje HGHup erop zitten nu en ben zeer te spreken over het eind resultaat.

Dit supplement heeft de volgende positieve invloeden op mijn lichaam gehad:

1. Elke nacht weer een heerlijke nachtrust. Een diepe slaap met veel dromen.
2. Op het oog lijk ik wat droger te zijn geworden dit i.v.m. de vetverbrandende stoffen die HGHup bevat. Maar nogmaals ik zeg op het oog, het kan natuurlijk ook verbeelding zijn maar ik vermoed echt dat 't aardig wat vet verbrand heeft, vooral bij m'n buik! M'n gewicht heb ik niet super veel in de gaten gehouden maar lijkt niet veel veranderd te zijn. Trek dat slecht elke dag 't zelfde tijdstip te checken. De ene keer weeg je namelijk meer dan de andere keer! Tis maar net wat je die ene dag gedaan hebt of gegeten hebt etc.
3. Beter uithoudingsvermogen en wat meer kracht als voorheen.
4. Vollere spieren.

Dit supplement heeft de volgende negatieve invloeden op mijn lichaam gehad:

1. Veel wisselende buien/humeur. Ik werd altijd tegen de klok van 15:00 erg moe, chagerijnig, soms wat agressief. Leek in een soort dip te vallen, beetje depri!
2. Moest veel pissen op een dag, iig meer dan normaal. Maar dit bekijk ik zowel positief als negatief want dit betekend natuurlijk dat ik veel afvalstoffen verlies en daardoor naar alle waarschijnlijkheid die vetverbranding heb gehad gedurende dit "kuurtje" zal ik het maar ff noemen.

Tevens mss. belangrijk te vermelden. Ik heb HGHup in combinatie met BSN's NO-Xplode NT genomen. Dit neem ik altijd voor de training, tevens een DIKKE aanrader! Incl. natuurlijk de dagelijkse protein shakes!

Slot: Zoals bekend reageert ieder lichaam weer anders op bepaalde supplementen maar ik ben iig aardig positief over dit produkt! De 1 gelooft er in, de ander niet.

Peace!

Laatst bewerkt:
Kwam hier ook redelijk hard en droog van. Reageerde wel iets teveel heel heftig. Ondertussen wel al van Jan of Feb geleden ;)

Laatst bewerkt:
Kwam hier ook redelijk hard en droog van. Reageerde wel iets teveel heel heftig. Ondertussen wel al van Jan of Feb geleden ;)

Hoe bedoel je? werd je er agressief van fzo?
Ben aan het twijfelen dit product te kopen, maar bij veel mensen doet
het blijkbaar niet zoveel...

werkt dit spul nu echt? Of pure commerciele brol zoals meestal?

Heren,

Een hele goedemiddag inmiddels is dit topic toch al weer een paar maandjes oud en ik vroeg me af of er nog dingen zijn veranderd in het HgHup land?

Ik sta namelijk op het punt om 3 potjes te kopen, dit om de simpele redenen dat het in Amerika goedkoper is en het op langere termijn het meest effectief zou moeten zijn.

Hoop dat er nog lezers zijn die hier wat over kwijt willen en of jullie misschien geinteresseerd zijn in een logje over mijn bevindingen van de 3 potjes?

zo!! dit was mijn eerste post

ik heb er allesinds niets van gemerkt...
en heb er nogtans stevig op losgebulkt en nam het icm betatest...w aardeloze producten dus imo

Oke, niet doen dus volgens jouw?
Toch lees ik her en der toch aardige reactie's maar over het algemeen is er in nederland niet veel over te vinden

Aparte reactie ?
Alsof mensen in NL anders zijn dan in Amerika of Engeland.
Het zal waarschijnlijk wel werken bij sommige mensen en sommige niet.
Doet het ook daadwerkelijk wat beloofd word, nee dat niet.

Oke, spreek je uit ervaring? Heb je het langere tijd gebruikt? Ik heb gister toch 3 potjes en een hoop andere zooi uit Amerika bestelt! Met een beetje geluk heb ik het voor februari....

Oke, spreek je uit ervaring? Heb je het langere tijd gebruikt? Ik heb gister toch 3 potjes en een hoop andere zooi uit Amerika bestelt! Met een beetje geluk heb ik het voor februari....
Nu maakt de mening van anderen toch niets meer uit je hebt het al besteld.. Lekker innemen dat spul, en we zien jouw review wel verschijnen over een paar maanden!! Succes ermee! ;)

als je nog niet aan de roids bent gekomen, en je staat noog niet op je naturel max, dan kan en zul je er wss wel mee gainen denk ik want heb ook over hghup wetenschappelijke bewijzen gelezen

Laatst bewerkt:
Vraagje, hebben de mensen hier dan alleen HGHup gebruikt of de stack met Alpha X erbij ?
Stack heeft inderdaad een "leuke" prijs maar weet uit ervaring dan Alpha X zeker wel iets doet.

[Link niet meer beschikbaar]

hahaha een "studie" op 3 personen om je op te baseren :roflol: Geen double-blind, nergens op enige betrouwbare medische site terug te vinden, en de uitvoerder is de head researcher van Applied Nutriceuticals :roflol:

Vooral niet hondsgemakkelijk te faken. Een gewone gh-piek is al normaal na gewichsttraining. Daarnaast kun je gewoon, ik weet niet, een stevige dosis hgh zetten?

Zo kan ik aantonen dat elke ochtend je eigen lauwe pis met ijsblokjes opdrinken ook je groeihormoon verhoogd :o

En trouwens, mensen die echt groeihormoon gebruiken, hebben geen gains zonder steroiden of insuline.
Dus moet je je natuurlijk test gehalte ook omhoog zien te krijgen...
Man heb het allemaal al geprobeerd hoor...
Beter kan je je geld geven aan nuttige supplementen.

Al...

Terug
Naar boven