MuscleMeat

Hier ook maar even voorstellen dan!

Bezoekers in dit topic

ZeroXX

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 sep 2006
Berichten
82
Waardering
0
Ik zal dan maar beginnen om me voor te stellen... ik had alles al weer in het mannengedeelte gezet namelijk :D

Ik ben ehh ZeroXX, 26 jaar en ook nog eens een vrouw! Ben hier via een vriend gekomen die mij op dit forum wees en die hier ook zit, omdat ik er veel informatie zou kunnen vinden en hier ook eventuele vragen zou kunnen stellen.

Ik ben vorige week weer begonnen met cardio en fitness, na bijna 4 jaar stil gezeten te hebben. Ben dus ook de nodige kilo's aangekomen, waarvan er gelukkig al weer 14 verdwenen zijn. Nu zijn al die kilo's eraf natuurlijk wel heel leuk, maar echt strak enzo ben ik niet meer, dus daar moet verandering in komen vond ik zelf.

Ik sportte 4 jaar geleden 4 a 5 x per week (fitness, cardio en spinning) en ik was toen ook vrij gespierd, had een conditie van een "berin" en kon de hele wereld aan zeg maar. Heb ook nog een half jaar thaiboxen gedaan trouwens, maar niet echt wat ik zocht/wilde. Maar dan ontmoet je de liefde en die liefde lust bijna niks staat op met de zin "Lust ik niet" en gaat er mee naar bed en wat doe je dan... juist, je gaat mee zitten eten met pizza's, patat en Mc Donalds voer, omdat dat wel lekker makkelijk schijnt te zijn...

Maar goed, ik heb het licht weer gezien en wil mijn oude schema zo zachtjes aan weer op gaan pakken, zodat ik weer in mijn oude conditie en staat terug kom.
Ik ben momenteel 74 kg en ben 174 cm lang. Valt ook wel mee dus

Als men nog dingen wil weten dan hoor ik het wel!
 
Laatst bewerkt:
welkom en succes met het oppakken van het gezonde leefsT;)
 
Welkom op het forum en succes met de draad weer oppakken :thumb:
 
Wow een berin:eek: Welkom dan:D
Je zei zelf,als men nog dingen wil weten...
Dus::D

Hoe lang had je dan al getraind voor je stopte,en wat tilde je dan zoal,als berin zijnde ? :shake:

...en,heb je je liefde nu eruitgegooid,of heb je hem afgericht dat je fatsoenlijk mag eten?:p
 
Welkom en suc6!
 
Wow een berin:eek: Welkom dan:D
Je zei zelf,als men nog dingen wil weten...
Dus::D

Hoe lang had je dan al getraind voor je stopte,en wat tilde je dan zoal,als berin zijnde ? :shake:

...en,heb je je liefde nu eruitgegooid,of heb je hem afgericht dat je fatsoenlijk mag eten?:p
Ik trainde al 2 jaar voordat ik 4 jaar geleden ineens stopte met alles. Niet echt verstandig dus.
Ik tilde weinig, trainde eigenlijk meer voor de luchtmacht en om mezelf gewoon lekker te voelen. Wat toen allemaal erg goed ging. :D
En qua gewicht... ik heb eignelijk geen idee meer hoeveel het was, maar met mijn benen duwde ik het maximale binnen die sportschool, ik geloof rond de 160 kg. Kon vast wel meer, maar dat apparaat kon niet zwaarder.

Dat figuur waggelt nog steeds rond, maar eet inmiddels wel meer dan voorheen. :D
En berin.... niet TE letterlijk natuurlijk ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoi ZeroXX,

Welkom en veel succes met het behalen van je doel!
 
welkom hier en succes verder!
 
Laatst bewerkt:
Welkom en succes
 
Welkom en veel succes met het behalen van je doelen
 
hoe ben je 14 kilo afgevallen??? met herbalife las ik, maar hoe werkt dat precies? zijn shakes enzo toch..? ofniet? en hoe duur is t?
en hoe lang deed je daarover?? ik ben in een jaar tijd zo'n tien kilo aangekomen (te veel gesnoept denk ik!) en ben ik helemaaal niet blij mee (pas al mn broeken niet meer!!! en voel me echt lelijk) :(
probeer nu wel weer gezond te eten maarja, afvallen gaat niet zo snel..
train wel, zo'n vijf, zes x per week.. (krachttraining)

kussiez :)
 
Hi, welkom en sterkte!
Het is je al eerder gelukt dus dit keer zou het je ook lukken!

Groetjes Désirée
 
hoe ben je 14 kilo afgevallen??? met herbalife las ik, maar hoe werkt dat precies? zijn shakes enzo toch..? ofniet? en hoe duur is t?
en hoe lang deed je daarover?? ik ben in een jaar tijd zo'n tien kilo aangekomen (te veel gesnoept denk ik!) en ben ik helemaaal niet blij mee (pas al mn broeken niet meer!!! en voel me echt lelijk) :(
probeer nu wel weer gezond te eten maarja, afvallen gaat niet zo snel..
train wel, zo'n vijf, zes x per week.. (krachttraining)

kussiez :)
Had er op internet al veel over gelezen en heb ook veel mensen gesproken die er succesvol en zonder jojo effect mee waren afgevallen. Ik was in 3 a 4 jaar tijd namelijk 20 kg aangekomen, veeeel te veel dus. En na het zien van de wintersportfoto's was de maat dan ook vol, ik leek wel zo;'n teletubbie met een jas aan namelijk

Het is wel vrij prijzig, om te beginnen ben je toch wel zeker 150 euro per maand kwijt, misschien iets minder. Je haalt wel iets minder boodschappen, maar dat compenseerde bij mij niet echt qua geld.

's Morgens nam je een shake (met sojamelk en Jus d;orange deed ik het) 2 stuks kruiden en vezeltabletten en een multivitamine iets. Tussendoor gewoon wat fruit, plakje ontbijtkoek of weet ik het wat.
En dan smiddags ook weer die hele kermis. Tussendoor weer wat eten en savonds mocht je gewoon warm eten (liefst veel groente en mager vlees)

Na 20.00 uur sowieso niet meer eten, maar dat is zonder Herbalife ook niet echt verstandig.
Minstens anderhalve liter water drinken of groene thee, wat dan meteen een zuiverende werking zou hebben.

Eerste week ben ik meteen al 2,5 kg afgevallen. De eerste 2 maanden gingen bij mij erg hard. Maar daarna heb ik 2 maanden gehad waar het wat minder ging. Ik viel wel af, maar het ging niet meer zo snel als in het begin.

je krijgt alles binnen wat je nodig hebt en ik voelde me echt stukken beter (dus waarschijnlijk kreeg ik voorheen niet genoeg vitamines binnen) Ik voelde me minder lui en lamlendig en had veel meer energie.

Als je op je juiste gewicht zit moet je nog een tijdje stabiliseren, zodat je geen jojo effect krijgt. Ik heb het niet gedaan toen, in verband met vakantie en ik ben niet meer aangekomen daarna. Ik had mezelf met behulp van die shakes etc. al een heel andere levensstijl aangemeten en ben daarna alleen maar gezond gaan eten en meer gaan sporten. :)

Works 4 me!
 
:) :) :) cool
thnx
goed voor jou dat t zo goed werkte!!
kus
 
Back
Naar boven