Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is bekend dat veel bodybuilders vaak last krijgen
van een schildklier die niet meer wil werken of niet meer
genoeg.
Ook na matig gebruik.
Oooh ja? Ik heb toch ergens een onderzoek gelezen waaruit blijkt dat het je je schildklierhormoon niet kunt platleggen of maken dat ze niet genoeg meer werken.
is erg clean, 1 kilo rijst Onderandere, veel rood vlees en kip, en verder drink ik voor tijdens en na de training ongeveer 2000 kcal aan energie drankjes weg![]()
Oooh ja? Ik heb toch ergens een onderzoek gelezen waaruit blijkt dat het je je schildklierhormoon niet kunt platleggen of maken dat ze niet genoeg meer werken.
Hahah da's een goeie, regelmatig hebben wij patiënten waarbij
de schildklier niet genoeg of teveel werkt.
Ik ken enkele Amerikaanse semi(profs) en ook zij zeggen
dat je daar beter van blijft als amateur.
De thyroid is een uiterst gevoelig orgaan, die niet zo makkelijk
herstelt zoals de testes.
als ze op dat moment niets allarmerends zien, valt het de rest van het jaar ook wel mee
Hahah da's een goeie, regelmatig hebben wij patiënten waarbij
de schildklier niet genoeg of teveel werkt.
Ik ken enkele Amerikaanse semi(profs) en ook zij zeggen
dat je daar beter vanaf blijft als amateur.
De thyroid is een uiterst gevoelig orgaan, die niet zo makkelijk
herstelt zoals de testes.
mijn cycle ziet er als volgt uit:
week 1 tot ? 2625 mg test
komt 20 iu gh bij 10/5 10 dagen op 5 dagen af
verder gooi ik er af en toe wat drol, dianabol enz bij, vanaf januari deca voor 12 weken en slin/igf 4 on 4 of
en wat de t3 betreft, ik was zelf juist van mening dat dit nodig was om de vele kcal te verwerken, denk toch eerder dat het anabool werkt in deze situatie, maar begon te twijfelen aangezien ik vet verlies vooral rond mijn middel
mijn cycle ziet er als volgt uit:
week 1 tot ? 2625 mg test
komt 20 iu gh bij 10/5 10 dagen op 5 dagen af
verder gooi ik er af en toe wat drol, dianabol enz bij, vanaf januari deca voor 12 weken en slin/igf 4 on 4 of
en wat de t3 betreft, ik was zelf juist van mening dat dit nodig was om de vele kcal te verwerken, denk toch eerder dat het anabool werkt in deze situatie, maar begon te twijfelen aangezien ik vet verlies vooral rond mijn middel
Deca op 1 gram?Hehe, ziet er lekker uit bro, ben benieuwd hoe Januari er uitgaat zien met Deca in het vooruitzicht!Deca op 1 gram?
50 mcg is nog niet zoveel in vergelijking met de test. Je kcals zitten ook hoog, dus zou het doen. Maar dan ook wel met de sth erbij. Ik neem aan dat je wel opbouwt naar de 20 i.u.?
Hou je ook een log bij?