XXL Nutrition

high dose test only + 25mcg T3

• Topic Starter Topic Starter
more is more

Het is bekend dat veel bodybuilders vaak last krijgen
van een schildklier die niet meer wil werken of niet meer
genoeg.
Ook na matig gebruik.

Oooh ja? Ik heb toch ergens een onderzoek gelezen waaruit blijkt dat het je je schildklierhormoon niet kunt platleggen of maken dat ze niet genoeg meer werken.

Oooh ja? Ik heb toch ergens een onderzoek gelezen waaruit blijkt dat het je je schildklierhormoon niet kunt platleggen of maken dat ze niet genoeg meer werken.

Het kan wel alleen dan was er al wat met je schildklierhormoon aan de hand. Als er niks aan de hand is herstelt die gewoon vrij snel.

Ik weet je stats niet en ken je kuurverleden en trainingservaring ook niet, maar ik vind je test erg hoog gedoseerd. Hoelang ben je van plan dit te zetten?

Die t3 maak ik me geen zorgen om. Die is op normaal gedoseerd en zal weinig tot geen problemen opleveren.

ik neem de t3 om dat eten te kunnen verwerken, en met in mijn gedachten dat de gh er elk moment bij kon komen, maar dat werd dus steeds uitgesteld.

Als ik de t3 niet neem, kan ik gewoonweg nooit zoveel eten wegkrijgen, zit er zelfs aan te denken om het te verhogen naar 50mcg wanneer de gh erbij komt, als ik over de 100mcg ga voel ik me erg moe en versuft, maar dat doe ik alleen tijdens het cutten

Hahah da's een goeie, regelmatig hebben wij patiënten waarbij
de schildklier niet genoeg of teveel werkt.
Ik ken enkele Amerikaanse semi(profs) en ook zij zeggen
dat je daar beter vanaf blijft als amateur.
De thyroid is een uiterst gevoelig orgaan, die niet zo makkelijk
herstelt zoals de testes.

dat je daar beter van blijft als amateur.

haha, als ik me al ergens ongerust over maak, is het eerder de test en andere roids, en niet die 25mcg t3;)

laat me elk jaar in april checken, dan is het feestweek in mijn lichaam wat juice betreft:o als ze op dat moment niets allarmerends zien, valt het de rest van het jaar ook wel mee:P

dat je daar beter vanaf blijft als amateur.

Bij mensen die er al problemen met hebben ja. Maar voor iemand die daarvoor geen problemen heeft met de thyroid zal er geen krijgen door T3 te gebruiken hoor..

Je thyroiden hormoon herstelt in enkele dagen hooguit paar weken. Je testes kunnen heel laag blijven of zelfs maanden duren voordat het herstelt. Volgens mij neem je nu dingen over die allang achterhaald zijn. Lees paar studies en trek dan opnieuw je conclusies.

7000 KCAL's en dan vet verliezen is wel leuk eigenlijk, vooral in de bulk! :D
Hoe ziet je cycle er eigenlijk uit, of loopt deze al een tijdje?
Beter laat je T3 weg, de reden zijn de extra gains die je zult winnen, uiteraard... ;)

1KG rijst, DAMN!!! :eek:

mijn cycle ziet er als volgt uit:

week 1 tot ? 2625 mg test

komt 20 iu gh bij 10/5 10 dagen op 5 dagen af

verder gooi ik er af en toe wat drol, d-bol enz bij, vanaf januari deca voor 12 weken en slin/igf 4 on 4 of

en wat de t3 betreft, ik was zelf juist van mening dat dit nodig was om de vele kcal te verwerken, denk toch eerder dat het anabool werkt in deze situatie, maar begon te twijfelen aangezien ik vet verlies vooral rond mijn middel

t3 met as is top. gaat alles veel harder door. niet alleen massa pakken maar ook afvallen. van die 25mcg krijg je echt geen probs hoor.
verder lekkere kuur, heb er ook wel weer zin an!

verder gooi ik er af en toe wat drol, dianabol enz bij, vanaf januari deca voor 12 weken en slin/igf 4 on 4 of

en wat de t3 betreft, ik was zelf juist van mening dat dit nodig was om de vele kcal te verwerken, denk toch eerder dat het anabool werkt in deze situatie, maar begon te twijfelen aangezien ik vet verlies vooral rond mijn middel

Klinkt als een goed doordacht plan :D

Verder nog sides?

verder gooi ik er af en toe wat drol, dianabol enz bij, vanaf januari deca voor 12 weken en slin/igf 4 on 4 of

Hehe, ziet er lekker uit bro, ben benieuwd hoe Januari er uitgaat zien met Deca in het vooruitzicht! :cool: Deca op 1 gram?

Hehe, ziet er lekker uit bro, ben benieuwd hoe Januari er uitgaat zien met Deca in het vooruitzicht! :cool: Deca op 1 gram?

heb Deca nooit hoger dan 400 mg EW gezet, pas 1 x met Deca gecycled, begin in januari 12 weken op 400/600mg, daarna bold, primo of tren. De test blijft gewoon zo, veranderd niets aan

50 mcg is nog niet zoveel in vergelijking met de test. Je kcals zitten ook hoog, dus zou het doen. Maar dan ook wel met de sth erbij. Ik neem aan dat je wel opbouwt naar de 20 i.u.?

Hou je ook een log bij?

Ik ben heel erg benieuwd naar jouw stats na het lezen van dit topic. Zowel kracht als lichaams stats.

2.5 g test p w :eek:

50 mcg is nog niet zoveel in vergelijking met de test. Je kcals zitten ook hoog, dus zou het doen. Maar dan ook wel met de sth erbij. Ik neem aan dat je wel opbouwt naar de 20 i.u.?

Hou je ook een log bij?

nee oke, maar teveel test is nooit nadelig voor spiergroei om het zo even te zeggen, als je de t3 te hoog zet, bijvoorbeeld 150 mcg dan is het erg catabool, ik probeer precies op het juiste punt te zitten van maximale anabolisme en niet catabolisme;)

Terug
Naar boven