AndroidHealthClinic

High Test 1g+ proviron?

Of mensen die een onwijs dikke vochtkop krijgen weten gewoon niet goed te eten...

Ik heb op een gram nergens last van zonder ai of provi.
Maybe ben ik 1 van de lucky persons die geen gyno krijgt of gevoelig is voor vocht maar het lijkt wel alsof hier op dit forum iedereen spontaan gyno krijgt of een vochtkop als die al aan test denkt.
In mijn omgeving zijn wel een een paar anderen die een plofkop hebben maar ik ben ervan overtuigd dat dat puur aan voeding ligt.
Niemand in mijn omgeving heeft last van gyno iig.

Ik heb genoeg diëten geprobeerd maar diët boeit niet op zulke doseringen testosteron, vochtig worden de meeste alsnog of je moet inderdaad een lucky bastard zijn.

Of ben jij zo ene die denkt dat een hoge zoutinname bepalend is van hoe vochtig je word?

zal er allemaal mee te maken hebben maar de ene is de andere persoon niet :)

Ik heb genoeg diëten geprobeerd maar diët boeit niet op zulke doseringen testosteron, vochtig worden de meeste alsnog of je moet inderdaad een lucky bastard zijn.

Of ben jij zo ene die denkt dat een hoge zoutinname bepalend is van hoe vochtig je word?

Dat laatste is anders wel gewoon zo. De 1e keer dat ik op 1 gram Test zat at ik zo strikt als een non met nauwelijks cheats, dus zout op een constante inname. Nu zit ik er weer op en varieert m'n zoutinname een stuk meer en voila, ik ben een heel stuk vochtiger en dan vooral de ochtend nadat ik 's avonds bijvoorbeeld een zak chips heb gegeten ofzo.

Dat laatste is anders wel gewoon zo. De 1e keer dat ik op 1 gram Test zat at ik zo strikt als een non met nauwelijks cheats, dus zout op een constante inname. Nu zit ik er weer op en varieert m'n zoutinname een stuk meer en voila, ik ben een heel stuk vochtiger en dan vooral de ochtend nadat ik 's avonds bijvoorbeeld een zak chips heb gegeten ofzo.
Daar ben ik het wel mee eens. Ik heb een keer een kuur gedaan met 500 mg test en 400 mg deca per week en 40mg dianabol per dag. Ik at toen veel brood met kip uit een pakje (beide bevatten veel zout). Resultaat: een onwijs dikke vochtkop. Nu zit ik op 1000mg test en 400mg deca per week en 40mg dianabol per dag. Ik eet alleen nu geen brood meer en voor de rest ook helemaal zoutloos. Resultaat: Geen last van vocht!

Je lichaam past zich aan aan de hoeveelheid zout die je tot je neemt, dus het maakt verder niks uit of je nu iedere dag 1gr of 7gr binnen krijgt. Je word pas vochtig wanneer je iedere dag wisselt in je zoutinname en dat doe jij nu, dus dat is dan voor jou ook tevens de reden waarom je nu vochtiger bent dan voorheen.

Maar zoals ik al zei, ik persoonlijk heb het allebei geprobeerd en merkte geen verschil. Maar ik ben van mening dat dit door de hoge dosering testosteron komt.

Ben ik van overtuigd.
Verder zou dit ook wel persoonlijk zijn maybe en ben ik gewoon een lucky bastard :) maar het is dus zeker wel te beïnvloeden door zout inname.
Heb nu op een gram minder last van vocht dan natty in een dirty bulk.

---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Ik citeer minder last van vocht maar bedoel, helemaal geen last van vocht.

Lol oke

• Topic Starter Topic Starter
Ik had op 500mg qua gyno echt nergens last van. Ik heb voor deze kuur alleen geen ari of aro thuis liggen. Is nolva genoeg mocht er gyno ontstaan?

Als je nog nooit last hebt gehad zou ik niks nemen man tot je na kuur. Doe ik ook. Heb gevoelige tepels en beetje knobbeltje maar heb er geen last van en stoort me niet

Test plus meer dan 2 gram zout = vocht.

Test en minder dan 2 gram zout = geen vocht.

Althans dat is ook mijn ervaring ;)

Je lichaam past zich aan aan de hoeveelheid zout die je tot je neemt, dus het maakt verder niks uit of je nu iedere dag 1gr of 7gr binnen krijgt. Je word pas vochtig wanneer je iedere dag wisselt in je zoutinname en dat doe jij nu, dus dat is dan voor jou ook tevens de reden waarom je nu vochtiger bent dan voorheen.

Maar zoals ik al zei, ik persoonlijk heb het allebei geprobeerd en merkte geen verschil. Maar ik ben van mening dat dit door de hoge dosering testosteron komt.

Ging deze vlieger bij mij ook maar op hehe, IIFYM is voor velen simpelweg niet weggelegd.

zou ik proviron nou mee laten lopen 50ed vanaf week 1 tot het einde? Of pas mee beginnen als ik het nodig denk te hebben. Ik heb momenteel maar 50 tabs namelijk.

Vermindering vocht en mss ietsje harder maar het gaat mij vooral om het vocht

Terug
Naar boven