dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

gister met wout gesproken.. zoals het er nu uitziet komen we met een groepje limburgers af naar friesland om mee te doen aan de weiland games

Cool, laat je me even weten wie en met welke leeftijd.
Dan kan ik ze in de juiste poule indelen
Voor de goede orde: Friesland ligt ten noorden van Limburg
(dat je niet richting Frankrijk rijdt....haha grapje vanuit ander topic..)

maak je geen zorgen, ik kom niet met nafzger... wij zijn het slimmere gedeelte van limburg... weet nog niet precies wie er allemaal mee doen maar deze namen zoiezo
Alexander moonen 145kg 25jaar
Jules Bremers 103kg(geloof ik, sorry jules als het fout is haha) 24 jaar
Enzo Tauro 100kg 18 jaar
Max Blezer 100kg tegen die tijd ook 18 jaar
Maurice janssen 103kg 25 jaar
volgens mij ook nog sebastiaan moonen 94kg 21 jaar
maar hoe precies weet ik nog niet
Lijkt me wel kicken mits Panzer ook gaat... is der nog iets bekend van slaap plaatsen of andere brabo's? Wie is Jeroen de Beer trouwens? Tilburg is goed te doen voor me!
We houden het leuk !Alle 24-jarigen naar de groep beginners verplaatst om wat verspreiding. Snoob ook, want die is te sterk voor de juniorenWe houden het leuk !

Hoe zit dat dan voor klassement ? Ik ben toch een junior ... en een beginner![]()
Maar dan moeten we in oktober wel eens aan je cabertechniek werken.
Op de federatiesite ook al. Ik weet zelfs niet waar dat ligt. Ik ben nen echt Strop en dus van Gent!!!!!
) meldt zich hier om zich af en toe in de zeer diepgaande gesprekken op dit forum te mengen.