MuscleMeat

Highland WEILAND games

aha, je zal het goed kunnen vinden met Snoob op de Weiland Games, die draagt ook voortdurend z'n zonnebril :D

Ivo is braaf irl

• Topic Starter Topic Starter
vind je ?

En voor de vraag zich stelt, T-Bone van Forza Forum (en voor Stahmixson erover begint, voor de Highland Gamers die kleine dikke met de kuiten van Godzilla:eek:) meldt zich hier om zich af en toe in de zeer diepgaande gesprekken op dit forum te mengen.

Welcome man :hedbang:

Ivo draagt een zonnebril vanwege zijn status, of leest te veel Hollywood verhalen

Oja die engelse teksten maken ook geen indruk, doe normaal speak DUTCH !!!

Ik draag een zonnebril zodat het niet opvalt dat ik huil.

pas maar op de Vos, straks hoort het gedeelte waar jij woont ook bij Nederland en hoor jij ook eens een keer ergens bij

Vikinghurricane is ook helemaal geen fries maar een stellingwerver die zijn superieus aan de rest van de provincie.
Tis een tussengebied wat vroeger bij drenthe hoorde en een paar eeuwen lang nergens bij.
Dus verloochen je afkomst niet en haal die vlag weg en vervang em door onze draak!

hahaha, ik ben een geboren en getogen woudfries, die er 17 jaar heeft gewoont en 23 jaar in oosterwolde, dus uh mag wel zeggen dat ik echt fries bloed heb, en dat wordt onder ons dak ook gesproken, zo ik heb gesproken

Deserteur!!!
Import wat ons stellingwervers probeert te bekeren tot de rest van de provincie brrrr.

Als infiltrant probeer ik de mensen hier te helpen, althans van de wal in de sloot en toch is het hier gezellig, alle twee scholen waar ik op gezeten liggen al plat.

Count me in Sancmixon! :D :wl: :hedbang:

Terug
Naar boven