- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pas maar op de Vos, straks hoort het gedeelte waar jij woont ook bij Nederland en hoor jij ook eens een keer ergens bij

!!!
GEEN max, hoor ik net, we zitten reeds op 60.
Weet alleen alle namen nog niet.
Wellicht aangepast programma, bv eerder starten of minder beurten.
Zodra definitief laat ik dan weten...![]()

WTF!!!! Dan laat ik mijn deelname toch liever vallen voor mensen die willen kennismaken met de sport. Snoob rijdt wel met mij mee maar die heeft nog maar één keer geprobeerd. Met 60 man, gaan ze dan allemaal één beurt krijgen? Zeg, het is maar een idee maar desnoods help ik mee als 'scheids/helper' en laten we enkele onderdelen tegelijk doorgaan met rotatiesysteem.Geen paniek, iedereen zal genoeg kunnen gooien.. als ze niet teveel ouwehoeren komt iedereen aan genoeg beurten... er kunnen natuurlijk altijd van die ouwtjes afvallen die weer plotse blessures krijgen maar die vangen we wel op met een aangepast programma...
Geen paniek, iedereen zal genoeg kunnen gooien.. als ze niet teveel ouwehoeren komt iedereen aan genoeg beurten... er kunnen natuurlijk altijd van die ouwtjes afvallen die weer plotse blessures krijgen maar die vangen we wel op met een aangepast programma...

juist:
- infuusslingeren
- bedpanstoten
- pampers for distance
- pacemaker for height
- tossing the thermometer
![]()

juist:
- infuusslingeren
- bedpanstoten
- pampers for distance
- pacemaker for height