Fitness Seller

Highland WEILAND games

Wij vegen in Vlaanderen ook ons reet af met dat vodje, ik denk dat die Fries het nog niet helemaal begrijpt en Wikki ook niet...

• Topic Starter Topic Starter
INSCHRIJVINGEN WEILAND GAMES 2008

HEREN:

JUNIOREN
1. DA, 19 jaar Nederhorst den Bergh
2. Aiko Staudt, 20 jaar Hengelo
3. Jeroen de Beer, 20 jaar Tilburg
4. Klaas Liemburg, 23 jaar Oosterwolde
5. Sander Nagtegaal, 21 jaar, Almere
6. Enzo Tauro, 18 jaar, Limburg
7. Max Blezer,18 jaar, Limburg
8. Sebastiaan Moonen, 21 jaar, Schinveld
9. Arjan Dekkers, 22 jaar, Etten-Leur

BEGINNERS:
1. Alaric Volkert, 36 jaar Lisserbroek
2. Anton de Wit, 31 jaar Sliedrecht
3. Marco Bouma, 38 jaar Hoogkarspel
4. George Meere, 25 jaar, Den Haag
5. Kevin J. Goulding, 30 jaar, Geleen + FRIENDS
6. Dennis Hennequin, 32 jaar, Hoofddorp
7. Alexander Moonen, 25 jaar, Schinveld
8. Maurice Janssen, 25 jaar, Limburg
9. Simon De Vogelaere , 22 jaar, Deinze, België
10. Jules Bremers, 24 jaar, Maastricht
11. Katrinus Posthumus, 24 jaar Oosterwolde
12. Wietse Rosier, 24 jaar Dronrijp
13. Jean van den Broek, 46 jaar, Haarlem
14. Johan Caenen, 28 jaar, Belgisch Limburg
15. Wim Kraaijenhof, 33 jaar, Ermelo
16. Jan van de Kamp, 24 jaar, Nunspeet

TOPPERS:
1. Ivo -, 27 jaar, Groningen
2. Harry Bergsma, 44 jaar, Oosterwolde
3. Pieter Karst Bouma, 26 jaar, Winsum
4. Wybe Zijlstra, 40 jaar,Oosterwolde
5. David de Vos, 30 jaar, Gent, België (scheidsrechter)
6. Marco van Asselt, 36 jaar Nunspeet

DAMES:
1. Margreet Bergsma, 42 jaar, Oosterwolde
2. Monique Jansen, 30 jaar, Amersfoort
3. Els Stolk, 51 jaar, Amsterdam ZO
4. Alida Bergsma, 18 jaar, Oosterwolde
5. Nadia van Duijvenvoorde, 24 jaar, Amsterdam

nog ruim 3 weken !

Die beginnersgroep is echt bizar, ben benieuwd hoeveel er echt komen...

• Topic Starter Topic Starter
Komt nog wel wat bij, 70, volgens de laatste woorden van ene legendarische Wout

Mag ik als eerste gooien anders moek zo lang wachten?

70; Hoe laat is de aanvang? Voor zonsopgang??? Dat wordt een wedstrijd van 6 uur of langer. Ga daar even over nadenken voordat ik def. een besluit neem, want langere wedstrijden liggen me totaal niet.;)

70; Hoe laat is de aanvang? Voor zonsopgang??? Dat wordt een wedstrijd van 6 uur of langer. Ga daar even over nadenken voordat ik def. een besluit neem, want langere wedstrijden liggen me totaal niet.;)

Liggen wedstrijden je uberhaupt wel? Ik hoor je alleen maar klagen nadat je je ergens hebt ingeschreven.

Mijn gezondheid is niet super, maar dat had je best wel kunnen lezen lijkt me.;)

En om daar nog op terug te komen heb ik tegen de tijd dat weiland games er aan komen al 15 wedstrijden gedraaid; denk zelf niet dat je daar bij in de buurt komt. Probeer een beetje vriendelijker te posten, want dit is niet je 1e negatieve post aan mijn/anderen hun adres. Daarbij ben ik zo'n 12 jaar ouder als jij; hoop voor jezelf maar dat je niet zo veel naars in je lichaam tegen komt als ik de laatste zeg 15 jaar.;):D
En... ik ga ondanks alles altijd door.

Op zich ben ik ook best een negatief persoon, die dat probeert te verbergen met een hele hoop domme grapjes. Heb geen idee wat je met je darmen hebt, maar lijkt me dat er wel een plee staat ofzo. En met de weilandgames is het niet zo dat je constant bezig bent oid.
Denk dat ik wel over de 15 heen kom dit jaar, en ik wil niet weten hoe me lichaam er aan toe is over 11 jaar.

Okee, no hard feelings, maar pas op dat je niet een keer een te foute opmerking maakt, want 4-5 jaar geleden was het bijna afgelopen voor me...Oftewel 6 planken. Probleem is niet dat er te veel uitkomt; er komt bijna niets uit, waardoor ik niet goed kan eten tijdens zo'n lange dag en daardoor het gevoel krijg van duizeligheid en bewustzijnsverlies.;):D
Daarbij heb ik afgelopen zaterdag al een superprestatie neergezet door 8e van NL te worden op de Klimduinrun, waardoor mijn seizoen toch al niet meer kapot kan. Binnen 31 sec de Klimduin op 135m lang 54m hoog (stijgings % 40% in het rulle zand.)

dumba je mag dan wel 38 zijn en ik wil niet als de snotaap overkomen met de grote mond maar aan je waanideeen en je posts te merken heb je volgens mij een geestelijke achterstand en heb je denk ik het denkvermogen van een 12 jarige

Kun je aangeven wat er dan scheelt, of wat je hebt gehad of heb ik iets gemist, en ben je dan wel gezond bezig in de zin van dat je lichaam aangeeft niet verder te kunnen maar jij dat wel wilt. Klinkt namelijk niet gezond, een HG dag duurt opzich wel lang maar tussen de beurten door per persoon zit veel ruimte, ruim gezegd krijg je 3 beurten ongeveer per uur

Kun je aangeven wat er dan scheelt, of wat je hebt gehad of heb ik iets gemist, en ben je dan wel gezond bezig in de zin van dat je lichaam aangeeft niet verder te kunnen maar jij dat wel wilt. Klinkt namelijk niet gezond, een HG dag duurt opzich wel lang maar tussen de beurten door per persoon zit veel ruimte, ruim gezegd krijg je 3 beurten ongeveer per uur

Precies, dat lijkt me niet echt een marteling. Tussendoor beetje op de grond leggen, lijkt me heel wat minder intensief dan al dat hardlopen.

mooie foto;s heb je van zondag Ivo, die vogel was wel cool zeg. een aparte vogel met een vogel (hihi)

Terug
Naar boven