Fitness Seller

Highland WEILAND games

Bezoekers in dit topic

Flower jij moet je mond houden, want jij komt niet eens....mis ik morgen weer me cardio (de sandwich samen met tjokie)....pffff
Sander jij mag blijven :D
 
Pfff doe maar cardio met z'n drietjes dan, stelletje perverselingen! :D
 
Flower jij moet je mond houden, want jij komt niet eens....mis ik morgen weer me cardio (de sandwich samen met tjokie)....pffff
Sander jij mag blijven :D
We sandwichen sander morgen wel.
 
Hey jongens ik heb net een potje Handball Grip hars gehaald bij de InterSport. Die kerel zei alleen dat het voor honkbal was. Later keek ik achter op het doosje en er staat vermijdt contact met huid. Is dit een preventieve maatregel? Of ben ik gewoon genaaid?

Is iig geen spuitbus maar vloeibaar. Doet me erg denken aan wat de Strongman op hun onderarmen en handen knallen bij de atlas stones.

Tot morgen.
 
We sandwichen sander morgen wel.

Mijn kontje gaat niet zo makkelijk open meer gelukkig. Lang leve heavy deadlifting :D
Ik ga nu maar eens trainen en spreek jullie morgen wel weer!





*dikke knuffel allemaal!!!!!!!!!!!!!!*
:D hehehe
 
Hey jongens ik heb net een potje Handball Grip hars gehaald bij de InterSport. Die kerel zei alleen dat het voor honkbal was. Later keek ik achter op het doosje en er staat vermijdt contact met huid. Is dit een preventieve maatregel? Of ben ik gewoon genaaid?

Is iig geen spuitbus maar vloeibaar. Doet me erg denken aan wat de Strongman op hun onderarmen en handen knallen bij de atlas stones.

Tot morgen.


denk niet dat het door je huid heen gaat branden of iets degelijks... zal wel zo zijn omdat het erafhalen enorm k*t is :p
 
zal ik morgen trouwens ook een kilt aandoen of toch maar niet ?
 
Als je er eentje hebt...
 
ik wens iedereeen alvast veel succes en tot morgen.

Grtz
 
We sandwichen sander morgen wel.

Klinkt toch een stuk minder aantrekkelijk...maarja we moeten het maar mee doen...kan mooi achter adam centraal en hem dan dumpen in het water :P
 
ja ik heb er ene tjok.. najaa neem hem zoiezo mee :d zie het morgen wel
 
Hey jongens ik heb net een potje Handball Grip hars gehaald bij de InterSport. Die kerel zei alleen dat het voor honkbal was. Later keek ik achter op het doosje en er staat vermijdt contact met huid. Is dit een preventieve maatregel? Of ben ik gewoon genaaid?

Is iig geen spuitbus maar vloeibaar. Doet me erg denken aan wat de Strongman op hun onderarmen en handen knallen bij de atlas stones.

Tot morgen.

Ik weet het goed gemaakt...
Op Dordrecht CS doe ik wat van die muk op mijn handen en als na twee bochten mijn stuur los in mijn handen heb zal het wel goed zitten :D

Zie je morgen!
 
Pffff, is wel vroeg hoor... :P
Maar heb er wel zin in! :D
 
Ik vertrek ook al met mijn vriendin :)

Ze is me op dit moment niet dankbaar :D

Ik ben dat dikkertje met lang haar ;) Totzo
 
Nou mensen tot straks...Daniel en Sander zie jullie rond 955 @ de FRS op Adam Cs
 
Yo! Ik ben er ook rond die tijd. Misschien een paar minuten later als mijn train niet al te vlot is. 10.03 is de planning
 
Iemand al terug?
 
Back
Naar boven