highlander01
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bedankt.De Belgen op dit forum kennen die term wel... succes morgen

Heb je ook wat roods aan onder je rokje?Als iemand me morgen herkend vind ik het wel leuk als ie me aanspreekt. Ik heb geen idee hoe jullie eruit zien. Ik ben te herkennen aan me rode sokken.
Bis morgen.

Klinkt eigenlijk wel beter, liever een strandjanet dan een beachboy. Want ik heb geen idee wat een janet is.Strandjanet klinkt nog iets vervelender dan beachboy he?
In ieder geval iedereen heel veel succes en veel plezier met de weiland games en laat maar eens zien wat jullie er van maken. Ik verwacht morgenavond natuurlijk wel een uitgebreid verslag hier op DBB!
Ik zal aan jullie denken als ik "gezellig" op de bruidsbeurs loop in Ahoy....![]()
Rode sokken !! Jezus, straks ook nog een roos in je rever of wat ?![]()
[Ik zal aan jullie denken als ik "gezellig" op de bruidsbeurs loop in Ahoy....![]()
[/QUOTE]
@tjok
Je draait toch wel goede muziek in de auto he?!?!
azrael jij staat dus ook op adam cs te wachten op tjok rond 10uur?
Of de muziek goed is maakt niet uit. Het zal in ieder geval hard genoeg zijn om jouw angstige gegil te overstemmen........

Ik heb na werktijd nog snel wat sportzaken gehad, maar geen succes, helaas :/
Najah, dan maar hopen dat het niet regent morgen want dan voorzie ik wel problemen voor mezelf, eerlijk gezegd...
Ik heb er echt VET zin in. Geen mooiere manier om een verjaardag te vieren, lijkt me![]()