Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) zouw iemand in het kort ff deze training hier voor mij kenne plaatse.zal k minder moette msne denk kwazzup zei:PS: Je Nederlands kan ook wel wat extra's gebruiken.
, maja bedankt he, k ga et cker uitproberemock zei:Grappig dat hij zelfs in z'n "reply post" in dezelfde schrijftaal aanhoudt.
Vannochtend heb ik dit even geprobeert, het feit dat er een onderzoek achter zit geeft mij nog even wat meer motivatie om het werkelijk zo uit te voeren. Het is wel verdomde zwaar trouwens :O, maargoed a little pain ain't hurt nobody.
Dat het je vo2 max verhoogd is in verband met voetbal en algehele gesteldheid sowieso een pre natuurlijk.
Ik ga dit 2 tot 3 keer per week doen... 1x op een rustdag en 1x in de ochtend, voordat ik aan m'n refeed/cheatday begin. Ik merk overigens dat ik iets meer pomp in m'n lichaam heb dan normaal. Niet een extreem verschil, maar toch zichtbaar. Zie er normaal iets 'platter' uit doordat ik niet veel carbs eet.
maar ga nu zeker 3 maal per week kt doen en dan zondag en dinsdag proberen om deze training te doen alhoewel de zondag er ook niet inzit..maar goed, t was zeker een goede