XXL Nutrition

HIIT na kt

Lessoe

Competitive Bodybuilder
Waardering
44
Lengte
1m95
Massa
92kg
is het slecht om HIIT meteen na je kt te doen?
of zou je eerst whey bcaa moeten nemen zodat je geen spier verbranden zult?
of is het allemaal overrated en kan het gewoon?

Zowiezo BCAA nemen. Alleen ik het zou het zelf op een rustdag doen, aangezien ik niet de energie meer kan opbrengen na een intensieve KT workout nog HIIT te doen.

mij lukt het wel,
ik doe altijd superset + HIIT
lekker stuk gaan! :D

PS: Volgende dag wel gigantisch gaar, maar na wat vaker gedaan te hebben gaat dit wel wennen.

BCAA's nemen indien je al een redelijk laag BF hebt.

ah... zelf neem ik EAA, wil na dat potje wel eens peptopro proberen ben benieuwd :)

Je kan ook vooraf workout EAA nemen om spierafbraak tegen te gaan en na training dextrose/waxy maize + peptopro nemen om zodoende spiergroei optimaal te bevorderen. Zo doe ik het in ieder geval. Daarna uiteraad een eiwitrijkmaaltijd/eiwitshake ;)

Je kan ook vooraf workout EAA nemen om spierafbraak tegen te gaan en na training dextrose/waxy maize + peptopro nemen om zodoende spiergroei optimaal te bevorderen. Zo doe ik het in ieder geval. Daarna uiteraad een eiwitrijkmaaltijd/eiwitshake ;)
persoonlijk zie ik er niet echt het nut van in om dextrose te nemen na de training vind dat hele insuline verhaal nogal overrated, misschien van toepassing voor echte langduursporters,
maar voor een normale doorsnee Kt'er niet echt nodig naar mijn mening.

Laatst bewerkt:
persoonlijk zie ik er niet echt het nut van in om dextrose te nemen na de training vind dat hele insuline verhaal nogal overrated, misschien van toepassing voor echte langduursporters,
maar voor een normale doorsnee Kt'er niet echt nodig naar mijn mening.

Ja daar verschillen de meningen inderdaad over, ook op dit forum. Zo zijn er tientallen (wetenschappelijk onderbouwde) discussies gepost. Ik vind het persoonlijk goed werken, geeft wel een lekker opkikkertje na de training. Zeg maar beloning voor het harde werken! :)

Ja daar verschillen de meningen inderdaad over, ook op dit forum. Zo zijn er tientallen (wetenschappelijk onderbouwde) discussies gepost. Ik vind het persoonlijk goed werken, geeft wel een lekker opkikkertje na de training. Zeg maar beloning voor het harde werken! :)
daar kan ik wel inkomen,
alleen in de bulk neem ik zelf ook altijd kh's naar de training alleen in de cut moet ik toch even wat strenger zijn van mezelf :P

daar kan ik wel inkomen,
alleen in de bulk neem ik zelf ook altijd kh's naar de training alleen in de cut moet ik toch even wat strenger zijn van mezelf :P

Ja idd. Ik (clean)bulk nu, dan is het geen ramp. In de cut zou ik het ook zelf verminderen of aanpassen aan mijn voedingsschema.

• Topic Starter Topic Starter
KT en HIIT zijn gelijk voor je zenuwstelsel. Sowieso op verschillende dagen of eten als een beest.

zijn wel weer lekker tegenstrijdig over dit.. wel/niet iemand die er onderzoeken over heeft?

net nog HIIT na mn KT gedaan... haha lekker stuk nu!
een ding vind ik wel apart, altijd als ik HIIT gedaan heb doet echt werkelijk alles pijn vooral in m'n torso 'bij mijn ribben' soort van krampen / steken zodra ik klaar ben trekt het na een minuut weer weg,
HIIT is gewoon verslavend omdat het zo lekker zwaar / pijnlijk is,
ook is het elke keer weer een uitdaging iets verder / langer door te gaan :D

net nog HIIT na mn KT gedaan... haha lekker stuk nu!
een ding vind ik wel apart, altijd als ik HIIT gedaan heb doet echt werkelijk alles pijn vooral in m'n torso 'bij mijn ribben' soort van krampen / steken zodra ik klaar ben trekt het na een minuut weer weg,
HIIT is gewoon verslavend omdat het zo lekker zwaar / pijnlijk is,
ook is het elke keer weer een uitdaging iets verder / langer door te gaan :D

haha, ja ik had het vanmiddag ook.
brandende longen, helemaal kapot zijn. maar zo'n goed gevoel krijgen:P

Terug
Naar boven