- Waardering
- 12.366
Mijn vraag is dan hoeveel haal je uit je KT als je erna nog put over hebt? Ik zie in je log dat je werkset squats nu 60kg zijn. Dan snap ik wel dat je daarna nog kunt rennen ja. We hebben dezelfde lengte, vetpercentage oogt vergelijkbaar, maar ik ben bijna 20kg zwaarder en squat 5x140+, 1-2x150. Geloof me, ik heb daarna geen zin om nog sprintjes te gaan trekken. Denk je dat ik m'n squat snel naar 180 krijg als ik 3 keer per week na elke training HIIT ga doen?Zelf heb ik toch nog wel aardig wat puf over na KT en ik train gewoon voluit., maar is het ook slecht om na kt te doen om te verbranden?
Mijn tweede vraag is waarom wil je kcals verbranden? Ik snap dat je ripped wilt zijn maar je hebt nog heel wat kilo's (erbij) te gaan voordat het er ripped uitziet zonder vet. Niet dat je daar veel van hebt maar ik ben er met een 20kg voorsprong nog niet eens en je wilt het jezelf nog moeilijker maken gewicht aan te komen? Maar denk je dat HIIT me helpt sneller naar de 110kg bodyweight te komen? Of zou het goed van pas komen als ik 120 weeg en 10kg vet kwijt wil?
Gaat het je helpen een halve marathon te lopen? Absoluut, gecombineerd met langere trainingen daarvoor.
Dus, wat zijn je doelen en hoe wil je die bereiken? Wat zijn je prioriteiten? Het gaat er hier om een plan te maken waarbij je die zo snel mogelijk behaalt. HIIT kan daarbij een hulpmiddel zijn, maar het kan ook juist in de weg zitten.
Laatst bewerkt: