haha, ja ik had het vanmiddag ook.
brandende longen, helemaal kapot zijn. maar zo'n goed gevoel krijgen![]()
HIIT is lekker, na een stevige sessie is het net ff of ik niet meer kan lopen...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha, ja ik had het vanmiddag ook.
brandende longen, helemaal kapot zijn. maar zo'n goed gevoel krijgen![]()
zijn wel weer lekker tegenstrijdig over dit.. wel/niet iemand die er onderzoeken over heeft?
define:HIIT
HIIT "correct" uitgevoerd is zoals een top set squatten voor 5, zo hoort het te zijn iig, heel belastend.
Martin van Leangains heeft er iets over laten vallen dat het echt negatief is, heb het documentje nu niet.
Beste is om nooit conditioning en KT op 1 dag te doen.
Wat sowieso speelt is dat je met HIIT geen vet verbrand, maar wel heel veel vetzuren in je bloedbaan pompt. Nu had je dat hoogst waarschijnlijk ook al gedaan met de KT, dus what's the point. Ik zou eerder de tijd na de KT gebruiken om de vetzuren af te branden met wat rustige cardio, anders worden ze maar weer gewoon opgeslagen. Niet dat het allemaal veel uit maakt, ook zonder ingewikkelde combinaties kun je prima cutten.
Precies, cardio apart / na training.., maakt allemaal niks uit..
) waardoor je alsnog niet volledige rust hebt. + Je bent al opgewarmd+10000!zelf vind ik het fijn cardio (indien het kort en intensief is, zoals hiit en andere heftige intervallen) direct na kt te doen. Doe je dit op een dag waarop je geen kt doet, rust je toch alleen maar minder, of zelfs niet? Liever 4x in de week terror en 3 dagen rust, dan 6x in week aan de bak moeten en dan de zondag overhouden (brakheid) waardoor je alsnog niet volledige rust hebt. + je bent al opgewarmd
Zelf vind ik het fijn cardio (indien het kort en intensief is, zoals HIIT en andere heftige intervallen) direct na KT te doen. Doe je dit op een dag waarop je geen KT doet, rust je toch alleen maar minder, of zelfs niet? Liever 4x in de week terror en 3 dagen rust, dan 6x in week aan de bak moeten en dan de zondag overhouden (brakheid) waardoor je alsnog niet volledige rust hebt. + Je bent al opgewarmd

waarom geen KT op de dag dat je een uur wilt hardlopen?Je hoeft niet percee heftige intervallen te doen he.., op een rustdag (geen kt) kun je ook een uurtje rustig hardlopen, goed voor gezondheid + vetverbranding en je doorbloed ook nog eens goed = goed herstel![]()

waarom geen KT op de dag dat je een uur wilt hardlopen?
ik dacht altijd dat na je KT hardlopen JUIST goed was ivm vet verbranding![]()
ja dus is het JUIST beter om da de KT harde te lopen toch.omdat je glycogeen level lager is, ga je meer vet verbranden na kt.
ja dus is het JUIST beter om da de KT harde te lopen toch.
waarom geen KT op de dag dat je een uur wilt hardlopen?
ik dacht altijd dat na je KT hardlopen JUIST goed was ivm vet verbranding![]()
hier kon ik uit halen dat jij bedoelde dat je op een rustdag moet gaan hardlopen.op een rustdag (geen kt) kun je ook een uurtje rustig hardlopen
Zowiezo BCAA nemen. Alleen ik het zou het zelf op een rustdag doen, aangezien ik niet de energie meer kan opbrengen na een intensieve KT workout nog HIIT te doen.
Jij vind dat je na squats, powercleans, deadlifts, core, en posterior chain assists nog gewoon lekker kunt sprinten? Hoeveel nut denk je dat die "sprints" dan nog hebben?tuurlijk, strong willpower, je gelooft toch zelf niet dat als je klaar bent met kt, echt helemaal kapot bent?
Wat sowieso speelt is dat je met HIIT geen vet verbrand, maar wel heel veel vetzuren in je bloedbaan pompt. Nu had je dat hoogst waarschijnlijk ook al gedaan met de KT, dus what's the point. Ik zou eerder de tijd na de KT gebruiken om de vetzuren af te branden met wat rustige cardio, anders worden ze maar weer gewoon opgeslagen. Niet dat het allemaal veel uit maakt, ook zonder ingewikkelde combinaties kun je prima cutten.