MuscleMeat

Hiit

ultra1993

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m83
Massa
73kg
Morgen begin ik met HIIT op een hometrainer.

5 minuten warming up
30 seconde vol, 60 seconde rust en dit dan 10 keer.
5 minuten cool down

Maandag zelfde opbouw maar dan rennen buiten en even kijken hoe dat gaat. Is dit een goede opbouw om mee te beginnen?
Warming up en cooling down bij rennen is dat echt joggen of wandelen (snellopen)?

Ik ga dus voortaan elke week donderdag fietsen en maandag rennen.

En hoe doen jullie het met tijd bij houden want elke keer op je stopwatch/horloge kijken is natuurlijk ook niet fijn dus ben op zoek naar een goede HIIT mp3 ofzo maar kan alleen tabata mp3 vinden?

Laatst bewerkt:
Als je niet bekend bent met HIIT zou ik om te beginnen 5 cycles doen, geen 10

Ik gebruik Runkeeper op mijn telefoon, daar kan je heel gemakkelijk intervallen op instellen. Oordoppies in en rennen of fietsen, echter moet je wel een smartphone hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik Runkeeper op mijn telefoon, daar kan je heel gemakkelijk intervallen op instellen. Oordoppies in en rennen of fietsen, echter moet je wel een smartphone hebben.

Ik heb geen smartphone helaas anders had ik zo'n app inderdaad kunnen nemen had die al gezien.
Heb een oude ipod van iemand gekregen maar kan alleen via Itunes iets erop zetten geloof ik.
Oh net even gevraagd en ik kan daar ook app's op zetten.. even kijken want had wel wat app's gezien.

@ Dani ok dus verder klopt het wel? elke week 1 cycle erbij ofzo tot ik aan de 10 zit?

Laatst bewerkt:
Heb er een werkende app op, bij wisselen van voluit en rust geeft die alarmpje, nu nog lekkere muziek ervoor vinden :D

Kan niet echt een goede mix vinden en heb het zelf geprobeerd maar dat lijkt nergens op dus maar gewoon livesets van feesten en dan een sound effect op de intervals zetten :o

Iemand een goede mix toevallig? op 30/60 sec?

Eigenlijk best raar dat die er gewoon totaal niet te vinden zijn.. dacht dat er toch wel veel mensen het zo doen maar blijkbaar niet of niemand deelt haha..

Gymboss kopen?

Net nog een studie gelezen ivm HIIT. 8sec sprint, 12sec rust zou het effectiefst zijn. 20min de target.
Maar ga je dus wel moeten opbouwen

Ja inderdaad dat duurt nog wel even haha, denk dat 5 sets van 30/60 en 10 minuten warming up/cool down al enorm slopend is voor mij nu :D

Gymboss zit ik inderdaad aan te twijfelen zo'n grote ipod in je zak is ook niet fijn met rennen in een trainingsbroek.. kan hem neem ik aan wel aan mijn pols doen ofzo dan.

Maar ik heb ook niet al die betalingsmogelijkheden... visa, mastercard, paypal etc.

Zit toch te twijfelen voor een hele kleine mp3 speler die ik aan mijn kleding kan vastmaken of zo'n gymboss..

Laatst bewerkt:
In nederland deze gevonden: [Link niet meer beschikbaar]

Ik kan alleen totaal niks over deze webwinkel vinden iemand ervaringen mee?

Het scheelt gewoon 10 tot 20 euro vergeleken met andere nederlandse webwinkels (Incl. verzendkosten)..

Terug
Naar boven