XXL Nutrition

Hiit

Abslover

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Ik zou willen beginnen met cutten maar ik wil het echt goed doen zonder al te veel spierverlies ...
Nu heb ik wat opgezocht en die HIIT lijkt me wel goed, maar zo iemand het in zijn eigen woorden nog eens deftig kunnen uitleggen ? Ik zou dit ook na mijn krachttraining willen doen , maar neem ik mijn whey shake na kracht en doe ik dan HITT of doe ik kracht HITT en dan shake ??

Mvg

Cardio hoge intensiteit.
Ik zou wel wat dextrose nemen na je KT.

Hoeveel keer per week train je ? Bijna dagelijks cardio licht intensiteit is geen probleem, HIT wordt al moeilijker

Ik zou willen beginnen met cutten maar ik wil het echt goed doen zonder al te veel spierverlies ...
Nu heb ik wat opgezocht en die HIIT lijkt me wel goed, maar zo iemand het in zijn eigen woorden nog eens deftig kunnen uitleggen ? Ik zou dit ook na mijn krachttraining willen doen , maar neem ik mijn whey shake na kracht en doe ik dan HITT of doe ik kracht HITT en dan shake ??

Mvg

Je shake neem je na je 'workout' dus als jij na je KT nog HIIT gaat doen doe je het na je HIIT.
Je zou bijvoorbeeld wel BCAA's kunnen pakken tussen de KT en de HIIT in.

Je zou het misschien beter op een rustdag kunnen doen, tenminste ik heb niet de energie om na een flinke KT nog een HIIT erachter aan te doen.

Als je stats kloppen zou ik eerder cleanbulken dan cutten lijkt me?

• Topic Starter Topic Starter
Ja nee moest ik nog veranderen , ik weeg nu 80kg met +- 16% bf
Ik heb heel de winter liggen bulken :)
Ja ik heb wel wat aminozuren die ik kan nemen na mijn KT , het is maar ik wil natuurlijk niet al de spieren die ik heb bijgekregen verlieze door een slecht aanpak tijdens de cut , dus best gewoon aminozuren na mijn KT ?

Terug
Naar boven