- Waardering
- 796
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal wel weer een hele hoop Hell93 bullshit zijn. Dame blanche en blanke vla is recistisch enso
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kijk.. Ik snap de geschiedenis, maar ik kijk liever naar nu. Waar ik het meeste last van heb is dit:
Wij willen een multiculturele samenleving, dit willen alle rassen wel.
Alleen nu gaat het om een verhaal, traditie, voor sommige een mythe om kinderen op te vrolijken, en dan moet het multiculturele eruit want ZWARTE Piet is discrimineren?
Maak er dan Piet van en zet er een paar andere rassen bij..

1 blanke
100 zwarte slaven
Racisme?
Neejoh. Dat is multicultureel![]()
Lieve allemaal,
Even stilstaan bij het volgende:
Dat er wordt gezegd dat zwarte piet racistisch is en discriminerend tegenover sommigen mensen, dat vinden wij Pieten heel erg. Sorry voor die mensen dat jullie ons vergelijken met slaven uit het verleden, maar wij zijn geen slaven.
Droegen de slaven baretten met mooie veren? Hadden de slaven zulke mooie pakken aan, brachten ze cadeautjes rond en gingen ze na drie weken hard werken weer lekker relaxen in SpanjeDeden ze gekke dansjes, liepen ze over de daken, klommen ze door schoorstenen om schoentjes te vullen
Wij zijn zwarte Pieten, zo zwart als roet, dat komt door de schoorstenen, daar kunnen wij niks aan doen. De Sint, alle Pieten en alle mensen vinden slavernij heeel erg, maar wij kunnen daar niets aan doen. We brengen vreugde, sfeer, spanning, veel lekkers en veel cadeautjes.
Het is maar goed dat Sinterklaas hier allemaal niets van hoort, ik hoop dan ook en vraag aan alle mensen om het geen aandacht meer te geven, dit gaat ten koste van de kinderen, want die lezen, zien en horen alles!
Mensen laten we de aanloop naar de aankomst gezellig houden, de spanning en de sfeer wordt verpest door al dat gezeur. Geen aandacht geven is het beste, wij blijven komen hoor, want alle kinderen rekenen op ons en de Sint komt al heel lang bij alle kinderen en zal dit ook nog heel lang blijven doen.
Beste klagers en mensen die zich gediscrimineerd voelen:
Wij houden ook van jullie hoor en ik zal er persoonlijk voor zorgen, dat jullie iets in je schoen krijgen, maar niet meer zo zeuren hoor, dat vindt Piet niet zo leuk!!!
En kunnen we dan nu over gaan tot de orde van de dag, want omdat iedereen zo bezig is met dat gezeur, vergeten jullie om ons te helpen en wij zitten nog steeds ergens in Egypte, verdwaald en we willen graag richting Nederland.............
groeten van Tut Piet, Slechtzicht Piet, Dove Piet, Mini Piet, Snoep Piet, Lol Piet, Maar Piet, Stoere Piet Frankos, Kweetniet Piet, Luie Piet en natuurlijk ook de Hoofdpiet. Wij willen naar Nederland, please mensen wijs ons de weg!
sinterklaas is in de honderd, denk je dat ie al die pakjes zelf kan sjauwen?1 blanke
100 zwarte slaven
Racisme?
Neejoh. Dat is multicultureel![]()

Meh..laat de kinderen maar gewoon denken (inzien) dat zwarte mensen goed kunnen zijn![]()
Waarom zouden wij kinderen moet leren dat zwarte mensen goed kunnen zijn?Je begrijpt het nog steeds niet.
Jij bent zeker een n*ger? De mongoolpiet mag jij dit jaar zijn.

Volgens mij ben jij de enige die mongoolpiet gaat spelen als ik jou reacties zo lees. Maar goed, leg maar uit wat je dan bedoelt lieve jonge![]()
Nee, want mijn post is al verwijderd. Het is trouwens ''jouw'' in die zin.
Tis gewoon een slap excuus van n*gers om geen zwarte piet te hoeven spelen. We weten allemaal dat als de pieten in alle kleuren van de regenboog geschilderd moeten worden geen enkele n*ger nog in aanmerking komt. Probeer een n*ger maar eens geel te schminken, gaat hem niet worden.
Maar iedere huidskleur kan zwart geschilderd worden. Dus door de piet zwart te maken kunnen juist alle huidskleuren mee doen met het feestje. We willen tenslotte niemand buiten sluiten.
Het voorkomt wel een hoop misverstanden. Hoe moet je kinderen uitleggen dat mannen als Clarence Seedorf en Edgar Davids GEEN zwarte pieten zijn terwijl ze er toch sprekend op lijken?
Het voorkomt wel een hoop misverstanden. Hoe moet je kinderen uitleggen dat mannen als Clarence Seedorf en Edgar Davids GEEN zwarte pieten zijn terwijl ze er toch sprekend op lijken?
Net zoals het eerst geen n*gers waren en toen opeens weer wel
Waarom zouden wij kinderen moet leren dat zwarte mensen goed kunnen zijn?
Dit is dus niet vanzelfsprekend?
Het is ook niet zo maar we moeten het ze wel laten denken?
Kandidaat negeerlijst.
Kinderen kan je alles wijsmaken dus dat moet wel lukken. Zeker iemand met jouw verbale vermogen.
inb4 hoe leg je uit dat opa geen sinterklaas of kerstman is?
Waaruit blijkt dat zwarte piet een slaaf is van Sinterklaas?
Ben je zodra je hoger staat in pikorde meteen baas vs slaaf?
---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 19:23 ----------
Oh, je bent serieus?
---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 19:24 ----------
Jij ook al!
?