AndroidHealthClinic

Hij komt, hij komt maar zonder Zwarte Piet !?

Peiling Peiling Moet zwarte Piet weg?

• Ja.

Stemmen: 27 12,3%
  • Nee.

Stemmen: 192 87,7%

• Totaal stemmers
    219
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
omdat de achterliggende intentie verschillend is, indien ik me voor de grap als Jood verkleed met carnaval dan verwacht ik ook niet dat men hier aanstoot aanneemt, met een of andere neonazistische optocht wel. Durven nianceren en relativeren, Kumar.

Aha, dus je mag je ook als iemand verkleden die op een jood lijkt. MAAR, wat als Duitsers dat doen tijdens carnaval of tijdens kampioenswedstrijden van de Bundesliga?

Paar uur weg geweest. Deze discussie lijkt oneindig whahaha

Aha, dus je mag je ook als iemand verkleden die op een jood lijkt. MAAR, wat als Duitsers dat doen tijdens carnaval of tijdens kampioenswedstrijden van de Bundesliga?

afhankelijk van hun intentie en de particuliere situatie. in het laatste geval lijkt me een niet racistische intentie problematisch.

Nogmaals, dit is alsof je aan een kat vraagt om te blaffen. Doofstom voor andere visies en meningen.

I'm out.

Laatst bewerkt:
Als Duitsers zich voor de lol verkleden als iemand die op een jood lijkt en dus geen racistische intentie hebben, dan is dat WEL problematisch? Waarom dan?

Vind wel dat je hier een punt hebt. Kom op guys, als je over joden dolt staat heel Nederland op z'n kop.

Als Duitsers zich voor de lol verkleden als iemand die op een jood lijkt en dus geen racistische intentie hebben, dan is dat WEL problematisch? Waarom dan?

verkeerd uitgedrukt, wanneer ze wel zo'n intentie hebben dan kan je er kritiek op hebben, anders niet.

Vind wel dat je hier een punt hebt. Kom op guys, als je over joden dolt staat heel Nederland op z'n kop.

Ik niet hoor. Dat Joden verhaal ben ik allang beu. 2e wereldoorlog is iets slechts geweest. Maar get over it. Net zoals nu ineens zwarte piet niet zwart mag zijn. Raar hoor al die liedjes over zwarte piet en er komt een groene piet voorbij.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind de marathon ook redelijk discriminerend. Booskijkende blanken die achter zwarten aanrennen, het zal velen zwarten doen denken aan de tijd van slavernij.

Ik vind dat die blanken zich moeten verwijderen uit loop wedstrijden of dat ze zich moet zwart moeten schminken. Of beter nog marathons verbieden.

Ik vind de marathon ook redelijk discriminerend. Booskijkende blanken die achter zwarten aanrennen, het zal velen zwarten doen denken aan de tijd van slavernij.

Ik vind dat die blanken zich moeten verwijderen uit loop wedstrijden of dat ze zich moet zwart moeten schminken. Of beter nog marathons verbieden.

Paula Radcliffe, blank en wereldrecordhoudster op de marathon.

• Topic Starter Topic Starter
Paula Radcliffe, blank en wereldrecordhoudster op de marathon.

Zo hoort het, nu de mannen nog.

kleurplaat-zwarte-piet-86.gif

Kleurplaat ?!?!?

Wij schminken ons ook altijd zwart omdat anders de kinderen van het dorp mij (en anderen) herkennen. Maar verder, echt wat een k*t discussie. Slaat echt helemaal nergens op. Intentie is nooit geweest om discriminerend te zijn en degene die hier niet tegen kunnen hebben echt veel te langen tenen.

Dat men zich hier druk om kan maken.. Wat een mooi en vol leven moeten deze personen wel niet hebben!

Unsubbed, er zijn een hele hoop marginale kudt nederlanders zonder een greintje inlevingsvermogen in dit topic. Jullie stemmen zeker allemaal pvv :roflol:.
Inb4 de VN sanctioneert Nederland voor racisme verheerlijking :roflol:.
1275612455832.jpg

Unsubbed, er zijn een hele hoop marginale kudt nederlanders zonder een greintje inlevingsvermogen in dit topic. Jullie stemmen zeker allemaal pvv :roflol:.
1275612455832.jpg

Inlevingsvermogen my ass.

Ik ken genoeg n*gers die deze hele discussie om zwarte piet te verbieden complete onzin vinden.
Ontbreekt bij hun dan ook het inlevingsvermorgen?

1275612455832.jpg

Kloot toch op man. Inlevingsvermogen? Draai de rollen eens om? Diegene die het als racisme zien zouden het eens uit een ander perspectief moeten zien.

Ik heb trouwens sterk het vermoeden dat er een bepaalde blanke groep het erger vind dan welke n*ger dan ook. Dat is pas racisme.

damn mensen. weekje ofzo niet in dit topic gekeken en het raast nog steeds in volle vaart door. met de zelfde "zeurpieten" voorop. time to get a life....

Zwarte piet is vermoord door de zeurpiet.

verkeerd uitgedrukt, wanneer ze wel zo'n intentie hebben dan kan je er kritiek op hebben, anders niet.

Ok, dan is het duidelijk: ook al vinden mensen iets (niet geheel zonder reden) beledigend, racistisch overkomen, zolang de intentie goed is, maakt het niet uit.

:)

---------- Post toegevoegd 20 October 2013 om 20:39 ----------

In het algemeen ben ik het met je eens, maar op dit punt niet. Niks mis met de standpunten van de pvv! Maar ja, dat is weer voer voor een andere topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven