- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Nee, joh, dit moet geen jood voorstellen, het is gewoon een haakneus, niet elke haakneus is een verwijzing naar joden, zoals krullend haar en een donkere huid ook geen verwijzing is naar n*ger. Die krullen zijn er gewoon omdat de kapper is vergeten die af te knippen en het hoedje is gewoon modieus.
En stel nou dat Piet wél een negerkarikatuur is? Wat dan nog? De commotie is dat Piet vandaag de dag moet verdwijnen omdat het een racistische toon heeft, maar de moderne Piet is al lang ver van een vermeende n*ger. Piet is tegenwoordig lichtbruin, Piet heeft al geen gouden oorbel meer in (slaven met gouden oorbellen? hmmkay) en Piet heeft ook al lang geen kroeshaar meer, maar zwart krulhaar. Het enige kwalijke element die Piet nog had waren de roe en de zak waarin je mee naar Spanje ging, iets met kinderen bang maken enzo, dus ook dat is gewoon al weg.
Ik snap ten eerste al niet dat de discussie moet zijn of zwarte Piet een negerkarikatuur is of niet. De enige argumenten die ik hiervoor zie is een schilderij van keizerin Catharina I van Rusland samen met een zwarte page (dus géén sint met een piet) waarbij jullie trachten deze page om te toveren in een negerslaaf om het pakje maar op de huidige zwarte piet verklaard te krijgen, en het andere argument is een filmpje van Sinterklaas die zegt dat Piet zwart van het roet is! Ik bedoel what the ****? Gaan we nou rechten ontlenen aan wat Sinterklaas zegt? Ik zie nergens feiten waaruit blijkt dat Piet inderdaad een negerslaaf was.
En stel nou dat Piet wél een negerkarikatuur is? Wat dan nog?
Ik snap ten eerste al niet dat de discussie moet zijn of zwarte Piet een negerkarikatuur is of niet. De enige argumenten die ik hiervoor zie is een schilderij van keizerin Catharina I van Rusland samen met een zwarte page (dus géén sint met een piet) waarbij jullie trachten deze page om te toveren in een negerslaaf om het pakje maar op de huidige zwarte piet verklaard te krijgen, en het andere argument is een filmpje van Sinterklaas die zegt dat Piet zwart van het roet is! Ik bedoel what the ****? Gaan we nou rechten ontlenen aan wat Sinterklaas zegt? Ik zie nergens feiten waaruit blijkt dat Piet inderdaad een negerslaaf was.
En stel nou dat Piet wél een negerkarikatuur is? Wat dan nog? De commotie is dat Piet vandaag de dag moet verdwijnen omdat het een racistische toon heeft, maar de moderne Piet is al lang ver van een vermeende n*ger. Piet is tegenwoordig lichtbruin, Piet heeft al geen gouden oorbel meer in (slaven met gouden oorbellen? hmmkay) en Piet heeft ook al lang geen kroeshaar meer, maar zwart krulhaar. Het enige kwalijke element die Piet nog had waren de roe en de zak waarin je mee naar Spanje ging, iets met kinderen bang maken enzo, dus ook dat is gewoon al weg.
De Piet van vandaag is geen n*ger en lijkt er in de verste verte niet eens meer op. Als Piet dan al een negerkarikatuur was is dat nu al lang verholpen. Piet is voor de kinderen, kinderen tot 7 jaar weten niet eens wat racisme of discriminatie is, het zijn de volwassenen die er een lading aan geven en het verpesten voor de kleine.
Goed bezig mensen! Echt waar, fantastisch!
Tigduizend keer is al gezegd dat het NIET om de vraag gata of hij een SLAAF is.
Kijkkkkkkk, zo hoort het. Zwarte Piet is een karikatuur en de rest boeit niet. Zeg het hoe het is in plaats van schijnheilig te doen alsof het niet zo is:
Zwarte Piet is beledigend voor n*gers, maar blanken hebben shcijt aan de gevoelens van n*gers!!
jezus dit gaat nergens meer over, KumaR, jij kan regelrecht uit dat filmpje van pownews komen met zo'n attitude
hoeveel n*gers ken jij die er echt van wakker liggen?
En de rest van de mensen kan regelrecht familie zijn van:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post toegevoegd 20 October 2013 om 17:04 ----------
Die mensen op tv tellen niet mee?
hier en daar een interview met een random n*gger? alsof die gasten zich echt van helemaal opvreten van binnen door een sinterklaasfeestje. Die racistische component bij zwarte piet is gewoon een toevallig historisch neveneffect en totaal niet te vergelijken natuurlijk met de doelgerichte stigmatisering van de joden destijds.
Ik ben ook fan van je.Kumar, misschien moet je gewoon ff rustig aan doen met de crack man.
n*gger? Echt? Doe toch effe normaal.
Als die mensen zich willen verkleden als iemand die 'toevallig' op ene jood lijkt, waarom is dat volgens jou wel verkeerd?
---------- Post toegevoegd 20 October 2013 om 17:34 ----------
Ik ben ook fan van je.
Waarom mogen n*gers andere n*gers wel n*gger noemen en blanken niet? Waarom is dat dan weer wel aanvaardbaar?

n*gger? Echt? Doe toch effe normaal.
Als die mensen zich willen verkleden als iemand die 'toevallig' op ene jood lijkt, waarom is dat volgens jou wel verkeerd?
De Piet van vandaag is geen n*ger en lijkt er in de verste verte niet eens meer op. Als Piet dan al een negerkarikatuur was is dat nu al lang verholpen. Piet is voor de kinderen, kinderen tot 7 jaar weten niet eens wat racisme of discriminatie is, het zijn de volwassenen die er een lading aan geven en het verpesten voor de kleine.
Goed bezig mensen! Echt waar, fantastisch!
Denk je dat deze scene van een film van 8 jaar geleden iets verandert aan het feit dat vandaag de dag het wel aanvaard is dat n*gers elkaar n*gger noemen Angelica?