Waarom mogen n*gers andere n*gers wel n*gger noemen en blanken niet? Waarom is dat dan weer wel aanvaardbaar?
n*gers die dat doen zijn gewoon achterlijk. Verder mag je zeggen wat je wil, we zijn hier niet in Amerika.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom mogen n*gers andere n*gers wel n*gger noemen en blanken niet? Waarom is dat dan weer wel aanvaardbaar?

geloof me als ik zeg dat zwartepiet er over een paar jaar niet meer is. Het is jammer maar ik denk dat het verzet met de jaren zal toenemen. jammer maar het past eigenlijk niet meer bij deze tijd.
Een tijd waar iedereen bij het minste butthurt is en RACISME roept in de straten vanaf het punt ze denken benadeeld te worden of in hun onrecht zijn.
Racisme is al lang niet meer het woord waar het oorspronkelijk voor staat. Hedendaags word het woord veel te vaak misbruikt.
Ik heb wel het gevoel dat wanneer er een omgekeerde situatie is, waarin een groepje blanken zich op een of andere manier gediscrimineerd voelt of racistisch bejegend door 'de zwarte mens' en er ook een punt van zou maken er heel anders tegenaan gekeken zou worden dan omgedraaid.
Wat dat betreft hebben ze goed afgekeken van een groep joden die tot generaties lang blijft klagen over 'de holocaust' en blijft wijzen op de schuldigen om zo maar het collectieve schuldgevoel in stand te blijven houden.
Al die herdenkingen om de slechtheid van oorlog maar 'niet te vergeten' mijn reet, het gaat om het schuldgevoel niet te vergeten. Helaas zijn ook veel mensen vatbaar voor het slavernij verhaal van zo lang terug waardoor diezelfde mensen nu nog begrip hebben voor gasten als Gayrio en andere zwarten.
Racisme is niet zoals ons wel lijkt te worden verteld in media en kranten voorbehouden aan blanken. Maar dat is niet politiek correct...racisme denk je meteen aan een blanke. Propaganda....indoctrinatie....

Ok. Dit is met nette woorden wat ze op Stormfront ook schrijven. Kneus!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4teHFkFt410
Vind het wel het idee om een rechter over dit te laten beoordelen. is de hele discussie over
HAHAHAHA
Jezusss![]()
Wat een mong*len daarbinnen. Dat mensen serieus daar kwaad om kunnen worden kan ik echt totaal niet bij. WTF.
Wat zou bij haar van toepassing zijn :')Het zegt veel dat Henk Westbroek in diverse media optredens zich al tegen de opvatting: Zwarte Piet = racisme heeft uitgesproken.
Westbroek was notabene lijstduwer van 'de Groenen'.
En hij heeft in de politiek correcte kinder tv serie Alfred J. Kwak (televisieserie) - 'Wiedewiedewagen de Zaagvis' ingesproken.

Politiek correcte Alfred J. Kwak??
Heel die serie schreeuwt nazi man. Dolf de kraai, Dolf van Adolf, de kraai van het Duitse wapenschild. Dan dat kapsel, het snorretje, het pak, de rode band om de arm...
http://partyflock.nl/images/cache/00120bcb002fa377c2e73d411a02cbe626
Politiek correcte Alfred J. Kwak??
Heel die serie schreeuwt nazi man. Dolf de kraai, Dolf van Adolf, de kraai van het Duitse wapenschild. Dan dat kapsel, het snorretje, het pak, de rode band om de arm...
http://partyflock.nl/images/cache/00120bcb002fa377c2e73d411a02cbe626
misschien omdat die serie het nazisme en andere totalitaire regimes juist bekritiseerd?