Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Om het argument dat je het alleen doet om joden te beledigen voor te zijn kun je bijvoorbeeld voorstellen zo;n jodenbusje te laten rondrijden als feyenoord van ajax gewonnen heeft. Je geeft er dan de betekenis aan dat ajaxieden(joden) verloren hebben.
beetje absurd imo.
Laten we een hypothetische wereld bedenken waar hitler de oorlog gewonnen heeft. Alle kennis zou bij hem beginnen dus hij dacht "**** sinterklaas, ik wil hitlerklaas", waarop hij die traditie van mij bedenkt.
100 jaar later zitten we in het nederland en belgie van vandaag (even stellen dat wetenschappelijke en maatschappelijke vooruitgang niet zo snel is gegaan door hitler) en is deze traditie nog steeds volop bezig. Alleen associeren we de magere joden niet meer met slachtoffers van concentratiekampen, maar zien we ze als ecto's die teveel crossfit gedaan hebben.
Vervolgens opperen de weinig overblijvende joden dat ze het beledigend vinden, maar kinderen en nederlands zien er geen kwaad in (zij zijn immers opgegroeid met de notie van teveel crossfit en denken niet meer aan de oorsprong vh verhaal)
Heeft iedereen die voor zwarte piet is dat in dat geval de mening dat die traditie ook mag blijven bestaan? Verklaar je antwoord!

), daarenboven... afro weg zou al een hele grote stap zijn. Want dan kan je tenminste serieus opperen dat hij geen n*ger is, maar zwart is door de roet.

dat moet ik ze nageven!!!!