Fitness Seller

HillR's kruisverhoor

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 227
  • Weergaven 12K
  • Volgers 37

Bezoekers in dit topic

Mijn schoonmoeder is één van de meest bewonderenswaardige vrouwen die ik ken, die zou niet eens veroordelend of verontwaardigd reageren denk ik :roflol:
Dan stelt het dus ook niet veel voor...;)
 
Maar die nieuwe zijn vaak ook zo weer weg.

valt toch reuze mee? En bij de mannen is het net zo. Enkel een paar oude rotten blijven. Vrouwen stoppen sowieso al sneller met deze sport. Laat staan met een forum.
 
Goed topic wel dit :popcorn:

Ik zal het in 1 zin samenvatten, dan kunnen we weer verder; Wij kennen weinig taboe's, zo ook in ons seksleven.
 
valt toch reuze mee? En bij de mannen is het net zo. Enkel een paar oude rotten blijven. Vrouwen stoppen sowieso al sneller met deze sport. Laat staan met een forum.

Het niveau helpt daar ook niet echt bij. Geintje is leuk maar zulke vragen als serieus gaan stellen vind ik vrij kansloos
 
Blijft toch mooi he... van alle scheldwoorden die je kunt kiezen, komt "ecto" toch het hardste aan ')
 
Oké hier een normale vraag:

Wat is je beste herinnering samen met Pun?

oooooooooooooooo, dat zijn er zoveel :heart:

Ohohohoh

Ik heb nog een vraag.

Zullen we een keer dubbeldaten :eyebrow:

JAAAAAAAAAAA
Haha, zou wel eens kunnen :D

Hoe oud zijn jij en pun nu alweer?

28 en 34

Grappig wel hoe dit een AMA van mij is en de meeste vragen ook betrekking hebben op Pun. :scratch:

Dan stelt het dus ook niet veel voor...;)

:yawn:
Goed topic wel dit :popcorn:

Ik zal het in 1 zin samenvatten, dan kunnen we weer verder; Wij kennen weinig taboe's, zo ook in ons seksleven.

:heart:

Fijn dat je er bent sexy, ik heb namelijk het idee dat ze liever vanalles van jou willen weten :roflol:
 
Ik niet hoor pun blijf maar lekker weg hillr doet mij toch alles in pb antwoorden
 
Hoe gaat je baas met je hobby om ? En wordt je als "juriste" wel geloofwaardig genomen ? Kan me inbeelden dat er daar ook wel veel judgement is...
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Grappig wel hoe dit een AMA van mij is en de meeste vragen ook betrekking hebben op Pun. :scratch:

Misschien is iedereen stiekem een beetje verliefd op Vonk :hornyna:

Wat zijn je krachtstats op de grote drie?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Wanneer kom je weer eens in het mooie Friesland
 
Ik wou eigenlijk ook even terugkomen op het onderwerp ''de seks'' hoe vaak doen jullie het nu zo'n beetje? Ik kon mij niet voorstellen dat jullie het heel vaak doen gezien het vele trainen maar anderzijds kan ik mij voorstellen dat schijn bedriegt, hoe vaak komt het er van?? Nou hups voor de draad er mee..
 
Gaan jullie naar Qbase
 
Waren we net een beetje de kern aan het aanraken, werden we hier weer afgeleid door allerlei gedoe. Mijn vraag is , ik ga hem toch stellen, waarom zijn katten, en mensen die katten leuk vinden toch zo veel leuker, dan dat hele roedel achtige gedoe (gehijg, dom vizier), het beste samen te vatten als team hond? Zijn zij ook betere krachtsporters, dan dat andere team????
 
Waren we net een beetje de kern aan het aanraken, werden we hier weer afgeleid door allerlei gedoe. Mijn vraag is , ik ga hem toch stellen, waarom zijn katten, en mensen die katten leuk vinden toch zo veel leuker, dan dat hele roedel achtige gedoe (gehijg, dom vizier), het beste samen te vatten als team hond? Zijn zij ook betere krachtsporters, dan dat andere team????
?????????? Jij rottige vlooienbal
 
Back
Naar boven