Fitness Seller

HillR's kruisverhoor

• Topic Starter Topic Starter
:haha:

Van jullie kan ik het wel hebben. We weten allemaal dat jullie niet vooraan stonden :windup:

Wel ja, je geeft door jouw post aan dat wij de lelijkaards zijn :p

Neejoh, ik bedoelde dat er niet vooraan in de rij gestaan werd bij het uitdelen van het verstand... Ik ben niet echt iemand die een ander beoordeeld op zijn uiterlijk. Je kunt niet echt iets doen aan de vorm van je hoofd / lijf e.d. Vind het super lullig om iemand daarop te bekritiseren.

Neejoh, ik bedoelde dat er niet vooraan in de rij gestaan werd bij het uitdelen van het verstand... Ik ben niet echt iemand die een ander beoordeeld op zijn uiterlijk. Je kunt niet echt iets doen aan de vorm van je hoofd / lijf e.d. Vind het super lullig om iemand daarop te bekritiseren.

Doen we allemaal toch wel? Nu ja, niet open en bloot...

• Like
Waarderingen: Vonk

Dat is ook niet echt aardig hoor :roflol:

• Like
@Robke78 nou inderdaad. Wat ze niet pretendeert te zijn komt nu toch echt naar voren :P

Ja grappig én bizar tegelijk dat het eigenlijk zo werkt, en je zelf waarschijnlijk ook voor een aardig deel (bewijst/onbewust) zo mensen initieel bekijkt. Althans daar betrap ik mezelf wel eens op.
Het gevoel om je ware zelf te presenteren is best sterk, anderzijds....komen 'de goede contacten' toch wel bovendrijven en kun je beter weinig met de rest/kortzichtigen te maken hebben.

Dat is inderdaad zo. Uiteindelijk hoef je niets met die mensen die je bekritiseren. Ik ben meer van het leven en laten leven. Natuurlijk heeft iedereen zulk iets in zich en doe je er niets aan dat een bepaalde gedachte bij je opkomt wanneer je iemand ziet. Die beoordeling gaat vaak vanzelf.

Waar ik me vooral aan stoor is dat mensen elkaar gewoon aanstoten, nog net niet wijzen, beginnen te smoezen en dan gezamenlijk je kant opkijken. Welk mens met fatsoen doet dat nou? Ik trek dan altijd maar even mijn wenkbrauwen op en probeer het los te laten.

Ik begrijp namelijk niet zo goed waarom je mensen open en bloot bekritiseert in het ekte leven.

Nu gebeurt dat niet dagelijks hoor :roflol: Het is vooral dat ik dat opmerk op festivals.

Krijg nou de rolmops....

En ik er al die tijd maar vanuit gaan dat jullie wél zo zijn, dat valt me dan vies tegen hoor.

Was zo lekker makkelijk geweest om jullie in dat complete oppervlakkige plaatje te plaatsen, blijken ze nog diepgang te hebben ook, tssssss zeg, getver

(;) :kiss:)

Hihi, zo deeeeeeeep.

Buffe ken dan :eyebrow:

shiiiiiiiiiiiiiiiiit

Doen we allemaal toch wel? Nu ja, niet open en bloot...

Sure. Al zijn er zat mensen die het open en bloot doen, dat vind ik dan wel weer pathetic.

moeeeeeeeeee

Dat is ook niet echt aardig hoor :roflol:

Dat is toch zo? Al die bodybuilders zijn toch verstandloze anabolehenkies? :emo:

:haha:

@Robke78 nou inderdaad. Wat ze niet pretendeert te zijn komt nu toch echt naar voren :P

Echt hé, ze zou zich moeten schamen!

Dat is wat iedereen immers altijd zegt!

Is het al tijd om over seks te beginnen al mighty hillr want vrouwen en een hoog testosteron doet bij mij denken aan bepaalde typen vragen waar punjab nog rooie oortjes van krijgt. Mogen we het daar niet over hebben verwacht ik een nee in karma.

• Like
Is het al tijd om over seks te beginnen al mighty hillr want vrouwen en een hoog testosteron doet bij mij denken aan bepaalde typen vragen waar punjab nog rooie oortjes van krijgt. Mogen we het daar niet over hebben verwacht ik een nee in karma.

De volgende fout is opgetreden:
Je moet eerst aan 10 andere leden Karma geven vooraleer je weer aan dezelfde persoon kan geven.

Jullie mogen het overigens best over seks hebben hoor.

De volgende fout is opgetreden:
Je moet eerst aan 10 andere leden Karma geven vooraleer je weer aan dezelfde persoon kan geven.

Jullie mogen het overigens best over seks hebben hoor.

Neem aan dat er op dit moment weinig spannends gebeurt in de slaapkamer met punjab maar worden er wel speeltjes gebruikt en is anal ook van de partij of doet die niet mee. Groot verschil als punjab blast of cruised qua libido of is ie gewoon bg?

Neem aan dat er op dit moment weinig spannends gebeurt in de slaapkamer met punjab maar worden er wel speeltjes gebruikt en is anal ook van de partij of doet die niet mee. Groot verschil als punjab blast of cruised qua libido of is ie gewoon bg?

Vanwaar die interesse in Punjab's seksleven? Moet je ons misschien iets vertellen? :p

vraag dan gewoon gelijk gaan er ook speeltjes in de poeperd?

Terug
Naar boven