Fitness Seller

Hirsi Ali: "NL moet mij beveiligen in VS"

delguy

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Ayaan Hirsi Ali vindt dat de Nederlandse overheid haar moet beveiligen in de Verenigde Staten. Dat blijkt uit correspondentie tussen haar zaakwaarnemer, Peter Voortman, en Arjan Jonge Vos, van de Nationale Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb), die de NRC in handen heeft gekregen. Eventueel is het ook goed als Nederland een particulier beveiligingsbedrijf inhuurt om haar te beveiligen.

Zaakwaarnemer Peter Voortman beroept zich bij Hirsi Ali's eis op de toezegging van minister Verdonk dat Hirsi Ali de Nederlandse nationaliteit zou krijgen. Doordat ze Nederlandse wordt of blijft, vindt hij dat de Nederlandse staat verantwoordelijk blijft voor haar beveiliging, ongeacht waar zij verblijft. Volgens hem is dat ook ooit toegezegd.

Jonge Vos noemt het verzoek "volstrekt onbespreekbaar". Hij vindt het onzin dat de Nederlandse overheid op zou moeten draaien voor de beveiligingskosten van iemand die in het buitenland voor een buitenlands bedrijf werkt. Een woordvoerder van de NCTb zei vandaag dat de Amerikaanse overheid of Hirsi Ali's nieuwe werkgever maar voor beveiliging moeten zorgen. Ook minister Donner zei vorige week iets soortgelijks, namelijk dat "zo zij naar de Verenigde Staten verhuist, zij een verantwoordelijkheid wordt van de Amerikaans autoriteiten en er overleg plaatsvindt over de manier waarop de overgang kan worden verzekerd."

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/64935

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Leuk dat de Nederlandse belastingbetaler de dupe wordt van Hirsi Alis persoonlijke ambities :o (mits dit gaat gebeuren)

Ik ben Ayaan,
de dochter van Hirsi,
die de zoon is van Magan,
de zoon van Isse,
de zoon van Guleid,
die de zoon was van Ali,
die de zoon was van Wai’ays,
die de zoon was van Muhammad,
van Ali, van Umar,
van het geslacht Osman, de zoon van Mahamud.
Ik ben van deze clan. Mijn oervader is Darod, die achthonderd jaar geleden vanuit Arabië naar Somalië kwam en de grote stam van de Darod stichtte. Ik ben een Darod, een Macherten, een Osman Mahamud, en een Magan.

Als die nou allemaal ff dokken, probleem opgelost.

Gestoord wijf is het, spoort niet.

Ok, zo gaat het gebeuren :

Ome Boesj : "UHHHHHHHHHH (slijm uit zn bek als een r*tard) Balkenende, give this woman security!"

Balkenende: " *WOEF**WOEF* *KWIJL**STAARTKWISPEL**KWIJL* OK!!!!"

Hirschi Ali : "Huh, I don't have a clit!!!?!"

Moraal van het verhaal : Nederland kennende gaan ze er op in en krijgt ze wat ze vraagt.

In België denken ze erover om haar een Belgisch paspoort te geven.

Homer17 zei:
Ok, zo gaat het gebeuren :

Ome Boesj : "UHHHHHHHHHH (slijm uit zn bek als een r*tard) Balkenende, give this woman security!"

Balkenende: " *WOEF**WOEF* *KWIJL**STAARTKWISPEL**KWIJL* OK!!!!"

Hirschi Ali : "Huh, I don't have a clit!!!?!"

Moraal van het verhaal : Nederland kennende gaan ze er op in en krijgt ze wat ze vraagt.

Viel bijna van me stoel af:roflol:
De aa..Ik bedoel de Hirshi Magan komt eindelijk uit de mouw

Wie beveiligt haar nu dan btw?
De dkb ofzo?

ja tuurlijk, we zijn gek zeg, weg is weg:cool:

Ik moet zeggen dat onze moslimbroeders van dbb het wel heel fijn vinden dat Hirsi Ali weg is.

Dit doet mij stiekem denken aan het feit dat zij toch gelijk heeft.

Toch niet normaal eigenlijk dat ze zoiets uberhaubt in hun hoofd halen. Als zij in de VS wilt gaan wonen/werken, dan moet de VS ook maar voor haar beveiliging zoeken. En anders gaat ze maar werken zonder beveiliging.

• Topic Starter Topic Starter
bur zei:

Wat is dit voor kromme redenering?

Het enige wat Hirsi "geen clit" Ali deed is de moslims irriteren en provoceren. Vind je het gek dat ze blij zijn dat ze weg is?

Ik ben ook blij dat ze weg is en ik ben geen moslim. Dit heeft meer te maken met het feit dat het haar altijd gewoon ging om haarzelf, het is gewoon een vieze carriere-b*ch met een zware frustratie jegens moslims. En daar is heel Nederland dan de dupe van.

bur zei:
Ik moet zeggen dat onze moslimbroeders van dbb het wel heel fijn vinden dat Hirsi Ali weg is.

:rolleyes: bijna heel het board kotst haar uit, maar leuk dat je wat zegt verder :thumbs:

Sport2000 zei:
:rolleyes: bijna heel het board kotst haar uit, maar leuk dat je wat zegt verder :thumbs:

dus moet ik haar ook uitkotsen.

En nu niet meteen zo slap gaan lopen lullen van leuk dat je ook wat zegt.

Ik zeg wat ik denk.

En de redenering van DELguy slaat ook kant noch wal want zitten niet alle politica in Denhaag voor hun eigen carriere.

En dat Hirsi Ali haar naam niet klopt is ook al 4 jaar bekend.

Kom eens onder die steen vandaan.

bur zei:
dus moet ik haar ook uitkotsen.

En nu niet meteen zo slap gaan lopen lullen van leuk dat je ook wat zegt.

Ik zeg wat ik denk.

En de redenering van DELguy slaat ook kant noch wal want zitten niet alle politica in Denhaag voor hun eigen carriere.

En dat Hirsi Ali haar naam niet klopt is ook al 4 jaar bekend.

Kom eens onder die steen vandaan.
Noujah als je die bepaalde steen bedoelt waar heel Nederland tot 2 weken geleden nog onder zat behoor ik ook daarbij :P

Kerel, wat heeft zij bereikt? Beantwoord dat eens... Ze heeft vanaf het begin af aan een moslimbash propoganda opgezet, in welk opzicht heeft zij succes gehad?

ze heeft de discussie geopend over vrouwen in de islam?

Dat ik haar wel mag!
Ze heeft schijt aan de rest en daar hou ik dan wel weer van.
Geloof word imo steeds iets achterlijker. Doen wat in een boekie staat is niet mijn ding. Je moet doen wat je gevoel je ingeeft.
Maar beveiligen in het buitenland vind ik ook onzin.

EricR zei:
Ik ben Ayaan,
de dochter van Hirsi,
die de zoon is van Magan,
de zoon van Isse,
de zoon van Guleid,
die de zoon was van Ali,
die de zoon was van Wai’ays,
die de zoon was van Muhammad,
van Ali, van Umar,
van het geslacht Osman, de zoon van Mahamud.
Ik ben van deze clan. Mijn oervader is Darod, die achthonderd jaar geleden vanuit Arabië naar Somalië kwam en de grote stam van de Darod stichtte. Ik ben een Darod, een Macherten, een Osman Mahamud, en een Magan.

Als die nou allemaal ff dokken, probleem opgelost.

Gestoord wijf is het, spoort niet.
HAAAHAHAHAHAHAHAH:thumbs: deze was wel grappig.

Als die beveiliging is toegezegd, dan moet ze die ook krijgen. Regels zijn regels, afspraken zijn afspraken!

boerenkool zei:
Als die beveiliging is toegezegd, dan moet ze die ook krijgen. Regels zijn regels, afspraken zijn afspraken!

Als zij mag liegen, waarom zouden 'wij' het dan niet mogen ? ;)

Terug
Naar boven