Fitness Seller

Ayaan Hirsi Ali

Het is gewoon te algemeen om het te schuiven op DE multiculturele samenleving. Genoeg culturen en nationaliteiten die zich helemaal niet inhouden met bedreigingen en geweld tegen andersdenkenden en zelfs binnen de groepen waar het wel voorkomt is er maar een klein groepje die denkt dat geweld de weg is.

Hirsi Ali is overigens zelfs ook een product van de multiculturele samenleving. Als er al iets op die samenleving wordt geschoven dan is zij als halve illegaal net zo goed een verkeerd voorbeeld van DE multiculturele samenleving. In principe had ze niet eens hier mogen zijn en hadden die bedreigingen dus nooit plaatsgevonden.

Ook jij Eric kan niet ontkennen dat de meeste problemen wel ontstaan zijn door zoveel verschillende culturen in een klein landje.

Mensen zitten elkaar in een kleine ruimte nu eenmaal eerder in de weg, en als ze dan nog eens verschillen van elkaar dan is het probleem nog eens groter.

Dat mensen naar een moskee willen, zal 90% een worst zijn. Maar die herrie die er soms vanaf komt, daar is 90% op tegen.
Zo kun je legio dingen opnoemen waardoor mensen minder tolerant zijn naar een andere cultuur. Ze kennen het niet, dus moeten ze het niet. Zolang ze er geen last van hebben oke, maar zodra maar iets van hinder is het te ver.

Dat Hirschi Ali wil roepen wat ze wil is goed, haar eigen recht.
Maar dat wij dan daarvoor moeten boeten/betalen vind ik persoonlijk wat ver gaan.

Maar vind ook dat iedereen die een doodsverwensing doet aan een ander, of een ander dreigement, gewoon lekker vastgezet mag worden.

Momenteel werken wij met bewaking/beveiliging voor de deur omdat iemand de directeuren hier bedreigd heeft (met de dood).
Politie doet er niet eens wat aan.
Dus zelf de bewaking ingeschakeld en daar betalen ze grof voor.

En dat kost dan geen 5000 per dag (dat is wat ik hoorde wat Ali ons kost), maar het bedrijf betaald dat wel zelf.

De meeste problemen nog wel? De meeste problemen ontstaan in de zogenaamde achterstandswijken en dan laat ik in het midden waardoor die achterstand is ontstaan.

Verminderde tolerantie heeft vaak ook te maken met generalisaties, maar ook dat is een discussie die al miljarden keren is gevoerd.

Hirsi Ali vind ik overigens gewoon een querelant om het querelant zijn. Zet grote vraagtekens bij haar motieven. In een docu die ik nog steeds op mijn HD heb staan komt een redelijk goed beeld naar voren van de ware Hirsi Ali. Vind dat nou niet echt een persoon die op serieuze wijze met bepaalde wijze zaken omgaat. Meer een relmeisje die het wat leuk vind om in de spotlights te staan. Op DBB zouden we zeggen, een aandachtsh**r.

Een opperreller dus:D

Maar idd de meeste problemen:)
Je kan de schuld wel altijd naar de politiek schuiven, maar imo is dat niet terecht.
Tuurlijk werden ze niet goed gehuisvestigd, maar vaak kozen ze daar zelf ook voor.

In de tijd dat er behoefte was aan veel woningen voor de minder bedeelden werden er veel woningen gebouwd in een prijsklasse (lage huren).
Heb daar zelf ook gewoond.
Bij mij in de straat woonden er 2 allochtone gezinnen. Nu 8 jaar later ik denk 20. Van de 50.
Laatste jaren is de spreiding al beter is vroeger, echter ze kiezen er toch voor om met families bij elkaar te wonen en vrienden in de buurt hebben vind iedereen prettiger.

Maar als de kinderen verrekken om aan het werk te gaan zal zo'n wijk nooit verbeteren.
En dan hebben ze het over dat ze geen kanzen krijgen enz enz.

Er zitten hier genoeg leden op het forum die niet van origine van NL afkomst zijn, maar toch studeren en een job hebben. Die hebben toch ook geen excuus. Wie wil kan werken!

Maar in dit opzicht verschillen links en rechts te erg van elkaar (jij en ik:D).

Nee hoor, wie niet wil werken is voor mij een parasiet. Wie niet wil werken en niet de Nederlandse nationaliteit heeft mogen ze van mij uitzetten na verloop van tijd. Wie hier illegaal op welke grond dan ook is mogen ze net zo goed uitzetten, Hirsi Ali dus ook.

Word het dadelijk erg leeg hier in NL:)
En moeten we weer mensen uit landen zien te halen:D
Kunnen we weer van voor af aan beginnen;)

Zo leeg wordt het niet, de werkloosheid is bijna historisch laag en zo enorm veel illegalen zijn er ook weer niet. Hirsi Ali uitzetten is in ieder geval een mooi begin :D

En 1 schaap over de dam...

hmmm dacht die blijft wel in amerika komt ze weer hier heen......ach ja wat maakt het ook uit maar ik vind niet dat we haar beveiliging in amerikazouden moeten betalen in nederland is het wat anders....

Bah bah,had die klitloze temperamentvolle haatzaaister geen permban dan.:rolleyes:Gaan onze belastingcenten uit naar haar beveiliging straks!!!!Te gek voor woorden,die amerikanen vangen dit soort haatzaaisters toch graag op,mogen ze imo ook voor de kosten opdraaien.:mad:

Belachelijk dat ze terug komt maar goed.

Ik dacht dat ze zoiezo geen Nederlands staatsburger meer was omdat ze had gelogen over de reden waarom ze na hier kwam. Daar was toen toch al die ophef over?

Dus waarom zouden we gaan betalen voor haar dan...

Terug
Naar boven