- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uitgaande van mijn vraagstelling zeg je in feite ook dat je vóór aanslagen bent.
Je ontkracht mn zin niet echt met dat achterlijke gelachUitgaande van mijn vraagstelling zeg je in feite ook dat je vóór aanslagen bent.
Niemand weet op welke gronden ze zijn opgepakt. Maar ik geloof gewoon niet dat daar onschuldige mensen zitten. Hooguit mensen die zonder afdoende bewijslast zijn opgepakt. En in een beschaving als de onze is dat wel ontoelaatbaar, maar na de aanslagen op 11 september kan ik me voorstellen dat dat gebeurd is.
Hoeveel aanslagen zijn er zonder onze weet misschien wel niet voorkomen doordat 'onschuldigen' gemarteld zijn?
Als je 100% aanleiding hebt aan te nemen dat iemand een aanslag heeft voorbereid, maar geen bewijs, moet je iemand dan niet oppakken, met als risico dat er misschien honderden mensen doodgaan?
Mag je iemand martelen als je daarmee een aanslag op duizenden onschuldigen kan voorkomen?
Als jullie denken dat de VS met hun zeer geavanceerde inlichtingendiensten, waar heus moraal heerst, zomaar willekeurig onschuldige burgers gaat oppakken, ben je mooi naief.
@rusher. Nee ik denk gewoon logisch na. Ik ga niet als de menigte de VS als grote boeman zien, alleen om het feit dat er geen massavernietigingswapens zijn gevonden. In eerste instantie stond iedereen achter de VS, pas toen er niks gevonden werd kwam de haat en twijfel. En achter de schermen gebeurd er gewoon veel meer dan wij weten.
Zwak hoor als dat je uitvlucht is.Aan iemand die martelen goedkeurt ga ik niks uitleggen.
Als het 100% zeker was dat met martelen de aanslagen op 11 september hadden kunnen worden voorkomen, zouden jullie daar dan tegen zijn?
En dus niet aankomen met, 'je kunt nooit 100% zeker weten', want het gaat er dus puur om hoe je moralistisch je daadwerkelijk bent, niet om het feit of dingen 100% zeker kunnen zijn.
Je ontkracht mn zin niet echt met dat achterlijke gelach
Als je mijn post niet snapt hou je dan gewoon stil. Ik zette een hypothetisch voorbeeld op om je moraal te testen.Omdat iemand tegen martelen is is diegene voor aanslagen?
Omdat jij een of andere belabberde vraagstelling deponeert.
Daar moet je toch de lol van inzien?
Wat een onzinvergelijkingHaha, wat dacht je van deze: zou je ook voor martelen zijn als je 100% zeker wist dat hiermee de economische crisis werd voorkomen?
Als je nee zegt ben je voor de crisis.
Als je mijn post niet snapt hou je dan gewoon stil. Ik zette een hypothetisch voorbeeld op om je moraal te testen.
Er is een grote groep mensen die zegt tegen martelen te zijn, vanwege redenen alsEen hypothetisch voorbeeld (WTF! trouwens) die nergens op slaat. En waaruit jij kromme conclusies trekt?
Wat kunnen we daar nou mee? EN verder zegt het niks over moraal.
het zegt meer over moraal dat jij dit soort hypothetische voorbeelden nodig hebt om martelen goed te praten.
Ja, want als je niet martelt in mijn hypothese volgt er een aanslag. Dus ik zeg niet dat je voor aanslagen bent. Maar blijkbaar vind je het recht van één terrorist belangrijker dan het leven van honderden onschuldige slachtoffers in dat geval.Dus, als je jouw hypothese volgt (die ludacris is), dan ben je voor aanslagen als je tegen martelen bent?
We zijn in rondjes aan het lullen en ik denk dat ik Eric zijn voorbeeld maar volg.