AndroidHealthClinic

Canadese columnist Mark Steyn over de opkomende islam in Europa

Lijkt me ook sterk, maar als Europa verder gaat met het onderhandelen met Turkije voor toetreding dan gaan we inderdaad massa-immigratie van moslims krijgen... Als ik zie hoe de aantallen blijven toenemen in verschillende landen dan lijkt 4-6 of zelfs 10% eerder een zware onderschatting. En dan dit:

"But it won't, because 'Muslims' don't actually have more babies than other populations do under the same circumstances."

Volgens mij klopt dit dus niet.

Beide partijen zullen wel overdrijven. Als de waarheid dan in het midden ligt is dat genoeg reden om ons zorgen te maken.

Waar baseer je dat op? Er is niet veel onderzoek naar gedaan, maar hetgeen dat er voorhanden is voorspelt juist een grotere immigratie van Turken naar Europe als Turkije geen lidstaat wordt.

Daarbij komt dat er een termijn ingesteld gaat worden waarbij een vrij verkeer van werknemers nog niet mogelijk zal zijn, zoals bijv het geval met Bulgarije/Roemenie.

Overigens zullen we nog veel immigranten nodig gaan hebben deze eeuw.

Gevalletje paradoxaal :D

Heb je enige visie op de wijze van 'verallochtoniseren' van de groep zorgverleners van dementerenden? (hehe, miss. beetje rare vraag)
Binnen die groep is er sprake een sterke aanwas van allochtone medewerkers, zeker in bepaalde gebieden. Wordt er rekening gehouden met de stijgende zorgvraag wat betreft verwachte (benodigde) immigratie? Of is die invloed niet groot genoeg?

...

Nodig waarvoor? Het huidige model waarin steeds weer nieuwe immigranten de kloteklusjes opknappen is natuurlijk niet eeuwig houdbaar, je stelt er alleen maar het probleem mee uit dat rotwerk ook door een deel van de verwende bevolking gedaan zal moeten worden. Als goedkope arbeiders wat schaarser worden zullen dat soort banen vanzelf beter betaald worden, komen die werklozen misschien ook een keer van de bank af.

In een van de dichtstbevolkte landen ter wereld is grootschalige immigratie sowieso niet echt wenselijk. Het type figuur dat de grenzen graag wijdopen zet is vaak dezelfde persoon die tegen meer wegen is en voor meer natuur. Maar goed ik dwaal af.

Ongeschoold stom werk zal trouwens de komende decennia toch voor een aardig deel geautomatiseerd worden.

Nodig waarvoor? Het huidige model waarin steeds weer nieuwe immigranten de kloteklusjes opknappen is natuurlijk niet eeuwig houdbaar, je stelt er alleen maar het probleem mee uit dat rotwerk ook door een deel van de verwende bevolking gedaan zal moeten worden. Als goedkope arbeiders wat schaarser worden zullen dat soort banen vanzelf beter betaald worden, komen die werklozen misschien ook een keer van de bank af.

In een van de dichtstbevolkte landen ter wereld is grootschalige immigratie sowieso niet echt wenselijk. Het type figuur dat de grenzen graag wijdopen zet is vaak dezelfde persoon die tegen meer wegen is en voor meer natuur. Maar goed ik dwaal af.

Ongeschoold stom werk zal trouwens de komende decennia toch voor een aardig deel geautomatiseerd worden.
vergrijzing?

Als atheisten nou eens gewoon begonnen met meer nken. Dan kunnen ze geweldloos ervoor zorgen dat de islam minder invloedrijk wordt door een gigantisch geboortecijfer.

Terug
Naar boven