- Waardering
- 338
Uitgaande van mijn vraagstelling zeg je in feite ook dat je vóór aanslagen bent.
!The fail is strong on this one.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uitgaande van mijn vraagstelling zeg je in feite ook dat je vóór aanslagen bent.
!Lees mn laatste post nou is. Die conclusie was namelijk inderdaad beetje onterecht getrokken.
Lees mn laatste post nou is. Die conclusie was namelijk inderdaad beetje onterecht getrokken.
Je hangt echt teveel op internet rond jijAls ik je laatste post had gelezen.. dan was deze fail veel minder grappig. Zelfs nu ik weet dat je een uitleg hebt geschreven ga ik hem niet lezen. Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Met je mooie karmakroontjeJe hangt echt teveel op internet rond jijMet je mooie karmakroontje
Alsof de VS zonder reden willekeurige burgers oppakt en ze zomaar martelt... Lekker naief om zoiets te denken. En lekker makkelijk om zo de VS in een negatief daglicht te stellen. Je kunt hier pas uitspraken over doen als je hun dossier hebt ingezien.
Niemand weet op welke gronden ze zijn opgepakt. Maar ik geloof gewoon niet dat daar onschuldige mensen zitten. Hooguit mensen die zonder afdoende bewijslast zijn opgepakt.
Soms WEET je gewoon dat iemand schuldig is, maar kan het alleen niet bewezen worden.
Niemand weet op welke gronden ze zijn opgepakt. Maar ik geloof gewoon niet dat daar onschuldige mensen zitten.
En achter de schermen gebeurd er gewoon veel meer dan wij weten.
Haha nu gaan de ruggengraatloze Europese politici blijkbaar allemaal Obama blowen? In België loopt er ook al zo'n figuur rond (De (G)(kl)ucht). Nu voor Nederland is het nog ergens te begrijpen met hun lege cellen, maar hier zitten ze al propvol. Om dan nog gevaarlijke gevangenen van het buitenland erbij te nemen is wel erg dwaas. Trouwens ruimte genoeg in de VS, van mij mochten ze hun troep zelf opruimen, het zijn wij niet die ooit een martelgevangenis hebben opgezet.
de verstrekkende bevoegdheden na 9/11 die zijn toegekend aan veiligheidsdiensten zijn problematisch. Je probeert het goed te praten vanuit een utilitaristisch standpunt, door te stellen dat het martelen van één het leven van velen kan reden, maar dit is even problematisch.
Niet enkel het resultaat telt, maar evengoed de wijze waarop en de achterliggende intenties. De rechten van een individu dienen altijd beschermd te worden tegen willekeur van machthebbers, dat is de basis van onze rechtsstaat. Als je begint te martelen begeef je jezelf op een hellend vlak, deze grens mag nooit overgestoken worden. Een balans in macht en bevoegdheden is cruciaal, zodra een partij ongecontroleerd vergaande bevoegdheden kan uitoefenen stuit je op problemen.