Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zat daar serieus wel aan te denken toen ik van die films zag over concentratie kampen.
Ik zou gewoon net zo lang blijven wegrennen totdat ze je kapotschoten.
Alles beter dan die zieke shit die ze uitvoerden in de kampen etc.
Alleen had je geen keuze als slachtoffer. Je kreeg niet eerst een formulier waar je een voorkeur op kon aangeven. Je moest dood, dan moest je maar hopen dat het zo snel mogelijk ging. In de meeste gevallen niet, ook niet bij degenen die de kogel kregen. Kuilen vol met zand bedolven slachtoffers die uren lang nog bewogen waren geen uitzondering in ieder geval. Lang niet iedereen kreeg een genadeschot.

als we nog boeken/documenten/films oid hebben over die lui zoals pol pot enzo dan zie ik die hier graag verschijnen

Makkelijk Stalin, communisme blijft nog destructiever dan fascisme of nazisme en qua aantal doden is het wel duidelijk.
Dat Hitler meestal gezien wordt als de 'grootste schoft' is gewoon bewijs van onwetendheid.
Makkelijk Stalin, communisme blijft nog destructiever dan fascisme of nazisme en qua aantal doden is het wel duidelijk.
Dat Hitler meestal gezien wordt als de 'grootste schoft' is gewoon bewijs van onwetendheid.
Als Hitler had gewonnen hadden we geen Marokanenprobleem in Nederland
Als je oma een miskraam had gehad hadden we geen weightboy probleem op dbb

Zonder Hitler hadden we nu Russisch gesproken, zonder Stalin Duits.