AndroidHealthClinic

Hmb

toenlytje

Advanced Bodybuilder
Waardering
718
Lengte
1m89
Massa
40kg
ik kwam het product hmb tegen op xxl nutrition, het zou de kracht en spiermassa verbeteren en mogelijk ook de vet verbranding. Dit klinkt natuurlijk erg goed. Heb even onderzocht hmb is afkomstig van het aminozuur leucin. Op xxl nutrition staat dat dit product wetenschappelijk bewezen is. Heeft iemand ervaring met hmb of artikelen waar ik wat meer info kan vinden over hmb?

Laatst bewerkt:
Tip: combineer t met creatine

Het effect van HMB in bodybuilders die genoeg kcal en eiwitten binnenkrijgen is vrij gering naar alle waarschijnlijkheid.

• Topic Starter Topic Starter
En waar baseer je dit geringe effect op?

En waar baseer je dit geringe effect op?
De klinische studies die ik hierover heb gelezen en wat erover bekend is qua werkingsmechanisme.

Er is 1 studie die wel verbluffende resultaten laat zien (die van Wilson et al.), maar dat gelooft geen hond.

Dat geld voor alle bovengrondse supplementen

• Topic Starter Topic Starter
De klinische studies die ik hierover heb gelezen en wat erover bekend is qua werkingsmechanisme.

Er is 1 studie die wel verbluffende resultaten laat zien (die van Wilson et al.), maar dat gelooft geen hond.
Heb je misschien een linkje naar deze artikelen?

niets waardoor ik uiteindelijk meer spiermassa krijg

dat klopt inderdaad. Het gaat je niet door enkel zo'n supplement te nemen spiermassa geven.
Maar het helpt je wel bij betere prestaties neer te zetten, wat zal leiden tot meer spiermassa.. of ben ik nu heel zwart/wit :rolleyes:

Terug
Naar boven