- Waardering
- 964
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Leuk dat je dit met ons deelt maar ik denk dat al deze verhalen vrij weinig te maken hebben met TS.
Behalve dan dat eerste zinnetje, maar TS geeft aan al goede progressie te boeken echter vindt hij dat zijn armen achter lopen.
Is hij met meetlint mee bezig geweest en zit er blijkbaar mee.
Dan kun je hem wel vertellen hard te trainen, iets wat klopt.. maar niet heel specifiek antwoord is op zijn vraag "Hoe leg ik meer nadruk op mijn armen"
En ik heb nooit gezegd dat je mensen moet gaan uitlachen..
Ik heb zelf diep respect voor de mensen die jij omschrijft.
Het ging mij erom dat goed nadenken iets positiefs is en niet afgeraden moet worden vandaar het voorbeeld wat ik noemde waar mensen oefeningen uitvoeren die (soms) levensgevaarlijk zijn omdat ze dus niet goed nadenken.
Ik denk dat iedereen deze jonge probeert te helpen dus laten we het met die positieve gedachten afsluiten en verder on-topic blijven.
Ja klopt ff on topic blijven inderdaad, my bad.
ik zit ook half te dollen hoor en de meeste die me kennen weten dat niet alles serieus is wat ik zeg.
Ik weet welke ongelukken er kunnen gebeuren in de gym als je dingen verkeerd doet.
Met armen denk dat het zo een vaart niet loopt in de richting van een ongeluk.
Daartegen is het is wel een moeilijke spiergroep als je ze niet mee hebt in je genetische pakket

Bij de ene meer rust kan helpen omdat hij ze al overal meepakt en een ander kan dat hebben en mag ze gerust extra aanpakken en afbeulen.
Ik ben daar nu mee aan het experimenteren want ik zit vast op 40 al een tijdje.
Misschien zo?
http://www.youtube.com/watch?v=JHiKDa4ip_Q