MuscleMeat

steroids vraag

Bezoekers in dit topic

Iets in mij zegt mij dat jij niet zoveel weet
goed! je kan iets begrijpen! dat is de reden dat ik vragen stel. ik vraag ze niet voor mijn plezier.
 
Je kan in ieder geval een normaal gewicht halen op eigen kracht.

Met jouw huidige gewicht kan het niet anders dan dat je echt te weinig eet. Heb je überhaupt een idee hoeveel je per dag wegwerkt?


Ja, kansloos. Neem aan dat je daaraan wel ziet dat 't geen wondermiddel is. Of hebben ze een paar maand nadat ze klaar zijn, alsnog goed resultaat?
Okey! ik probeer elke dag 3000 calorieën binnen te krijgen de ene dag lukt dat de andere dag zit ik maar op 2500.

en idd ik zie dit niet als wondermiddel. en trainen is het liefste wat ik doe ! Wat is dan een normaal gewicht om te starten met steroids? want vroeg of laat zou ik er toch wel aan willen beginnen maar zou het uiteraard niet zomaar doen. Daarom dat ik dit forum bezocht om wat mensen hulp te vragen. jammer dat er weinig mensen zijn met daadwerkelijk een goeie reactie, Bedankt!
 
Wat is dan een normaal gewicht om te starten met steroids?
Geen idee, dat kunnen de mannen hier vast wel beantwoorden


Daarom dat ik dit forum bezocht om wat mensen hulp te vragen. jammer dat er weinig mensen zijn met daadwerkelijk een goeie reactie, Bedankt!
Tjah. Als je hard werkt voor je doelen, dan valt het niet altijd lekker als iemand lijkt te denken dat het op zo'n manier wel even komt aanwaaien.

Dat je een kilo per week bent aangekomen is netjes. Als het stagneert wordt het tijd om je kcal op te hogen, al zou je dat met jouw gewicht ook prima wekelijks kunnen doen. Er is een hoop te vinden over hoe je makkelijker meer kcal kan wegwerken, hoe je het kan bijhouden, ect.

Succes
 
8D09EC36-6DF7-41D2-B4F0-A8E340EA221E.jpeg
 
Dus dat is wat jij savonds doet? Mensen uitlachen die vragen komen stellen en bereid zijn om voor hun doel te gaan? zielige kerel. en a toxic place! mijn mening was eerst : de fitness is een geweldige community en iedereen helpt elkaar! wel hier zijn er al een hoop klootzakken die niet liever doen dan mensen uitlachen!
 
Wat is dan een normaal gewicht om te starten met steroids?
Een normaal gewicht is er niet. Een startpunt ook niet. Wat aan te raden is, is om pas te beginnen als je er meerdere uren aan zelfstudie in hebt zitten en het maximale aan spiermassa natuurlijk hebt behaald. Dit zal bij jou dus nog heel wat jaren gaan duren omdat je eerst fatsoenlijk moet gaan eten en trainen. Genoeg informatie te vinden op het forum. Succes!
 
Een normaal gewicht is er niet. Een startpunt ook niet. Wat aan te raden is, is om pas te beginnen als je er meerdere uren aan zelfstudie en het maximale aan spiermassa natuurlijk hebt behaald. Dit zal bij jou dus nog heel wat jaren gaan duren omdat je eerst fatsoenlijk moet gaan eten en trainen. Genoeg informatie te vinden op het forum. Succes!
Bedankt!
 
Dus dat is wat jij savonds doet? Mensen uitlachen die vragen komen stellen en bereid zijn om voor hun doel te gaan? zielige kerel. en a toxic place! mijn mening was eerst : de fitness is een geweldige community en iedereen helpt elkaar! wel hier zijn er al een hoop klootzakken die niet liever doen dan mensen uitlachen!
Mensen zoals jou verzieken het juist voor diegene die wel serieus ermee bezig zijn. Je bent 3 dagen bezig en begint al aan de anabolen.
Je weegt 55kg, vriend enigste apparaat in de gym waar jij moet staan is de snoep machine zodat je wat kilo's pakt.
 
Mensen zoals jou verzieken het juist voor diegene die wel serieus ermee bezig zijn. Je bent 3 dagen bezig en begint al aan de anabolen.
Je weegt 55kg, vriend enigste apparaat in de gym waar jij moet staan is de snoep machine zodat je wat kilo's pakt.

Dus de reactie moet zijn om onwetendheid/naïviteit belachelijk te maken?
 
Dus de reactie moet zijn om onwetendheid/naïviteit belachelijk te maken?
Gast is 21 met 2 minuten op google had ie al zijn antwoorden gevonden ipv een account aanmaken.

Mensen die zo dom zijn en daadwerkelijk zon kuur beginnen gaan goede (tijdelijke) gains maken aangezien zulke belachelijke hoge doseringen buiten propertie zijn voor iemand van 55kg/ eerste kuur. Dit brengt weer een sneeuwbal effect met zich mee aangezien al zijn gym vrienden denken “wow goeie gains” en voor je het weet iedereen shredded AF voor 2 maanden en daarna beginnen de gezondheidsklachten.
 
Ga eerst eens na hoeveel je eet.
Hoeveel boterhammen
Hoeveel beleg
Hoeveel avondeten
Wat drink je en Hoeveel
Weeg/meet t eens af

Je gebruikt wss een app voor je kcal en schat hoeveelheden.
Dan weet je niet Hoeveel je eet.

Als je dat een paar dagen gedaan hebt post t dan eens
Dan.kunnen we tips geven op je voeding voordat je met je hormonen gaat spelen met alle risico's van dien.
 
Mensen zoals jou verzieken het juist voor diegene die wel serieus ermee bezig zijn. Je bent 3 dagen bezig en begint al aan de anabolen.
Je weegt 55kg, vriend enigste apparaat in de gym waar jij moet staan is de snoep machine zodat je wat kilo's pakt.
waar heb ik gezegd dat ik begin aan anabolen? je bent een rare guy man. Ik stel vragen en leg mijn verhaal uit. Plus als je informeert op google kom je 1 op de 3 keer uit op dit forum. en aangezien een accountje maken 10 seconden duurt heb ik dat gedaan. zieke gast
 
waar heb ik gezegd dat ik begin aan anabolen? je bent een rare guy man. Ik stel vragen en leg mijn verhaal uit. Plus als je informeert op google kom je 1 op de 3 keer uit op dit forum. en aangezien een accountje maken 10 seconden duurt heb ik dat gedaan. zieke gast
Je eerste post:

“Maar ik zat er aan te denken om steroids te gebruiken, welke raden jullie aan en waarom?”

Maar ram die naald er maar in, succes. 🤝
 
Je eerste post:

“Maar ik zat er aan te denken om steroids te gebruiken, welke raden jullie aan en waarom?”

Maar ram die naald er maar in, succes. 🤝
klopt, “ ik zit er aan te denken “ en “ik gebruik het of ga het doen “ zijn 2 compleet verschillende dingen ofniet?
 
klopt, “ ik zit er aan te denken “ en “ik gebruik het of ga het doen “ zijn 2 compleet verschillende dingen ofniet?
plus alle vragen die ik had zijn nu beantwoord en ik ben nu idd tot de conclusie dat dat nu nog niet voor mij is! en dat is wat ik wou. Moest het voor mijn lichaam op dit moment mogelijk zijn zou ik het nu doen ja, maar dankzij hulp van anderen weet ik dat dat nu niet is en daarom heb ik dit accountje gemaakt😉 bedankt
 
Als ik jou was zou ik inderdaad nog lang niet aan steroids beginnen. Wordt hier een beetje bot gebracht, maar is ook voor je eigen bescherming.
Als je op eigen kracht, naturel, een goede basis opbouwt heb je daar veel meer plezier van.
Het is een spel van voeding, training, rust..

Je kunt eerst eens kijken wat je onderhoudsniveau in calorieën is, bijv via de Harris de Benedict formule, alsje dit uiteraard nog niet gedaan hebt. Als je aan wilt komen zul je daar dus boven moeten gaan zitten qua calorie inname.
Je voeding kun je via verschillende apps bijhouden. Ik zelf gebruik mijn eetmeter van gezondsheidsnet. Alles afwegen kost wat discipline, maar is ook wel weer leuk om er zo mee bezig te zijn.
Zorg dat je macronutriënten in de goede verhouding zijn, eiwitten, koolhydraten, vetten.
Als je op dit forum gaat lezen en op google zoekt staat er zoveel informatie.

Doe het op eigen kracht, kijk hoever je zelf komen kunt. Zoek maar eens op google op natural bodybuilding, want dat is echt wel heel erg ver.
Zoals ze hier wel eens zeggen: het is een marathon en geen sprint.
En als je vrienden die zooi wel gebruiken, groeien ze snel, maar hoelang blijft dat als ze er weer mee stoppen
 
Als ik jou was zou ik inderdaad nog lang niet aan steroids beginnen. Wordt hier een beetje bot gebracht, maar is ook voor je eigen bescherming.
Als je op eigen kracht, naturel, een goede basis opbouwt heb je daar veel meer plezier van.
Het is een spel van voeding, training, rust..

Je kunt eerst eens kijken wat je onderhoudsniveau in calorieën is, bijv via de Harris de Benedict formule, alsje dit uiteraard nog niet gedaan hebt. Als je aan wilt komen zul je daar dus boven moeten gaan zitten qua calorie inname.
Je voeding kun je via verschillende apps bijhouden. Ik zelf gebruik mijn eetmeter van gezondsheidsnet. Alles afwegen kost wat discipline, maar is ook wel weer leuk om er zo mee bezig te zijn.
Zorg dat je macronutriënten in de goede verhouding zijn, eiwitten, koolhydraten, vetten.
Als je op dit forum gaat lezen en op google zoekt staat er zoveel informatie.

Doe het op eigen kracht, kijk hoever je zelf komen kunt. Zoek maar eens op google op natural bodybuilding, want dat is echt wel heel erg ver.
Zoals ze hier wel eens zeggen: het is een marathon en geen sprint.
En als je vrienden die zooi wel gebruiken, groeien ze snel, maar hoelang blijft dat als ze er weer mee stoppen
bedankt voor de hulp man!
 
Zolang iemand nog het woord "tussendoortje" gebruikt ben je er nog lang niet klaar voor :roflol:
 
Back
Naar boven