Fitness Seller

Hoe diep is een 'deep squat'?

kritiek is mooi meegenomen jongens, maar ik ben blij dat de gemiddelde strongman een stuk intelligenter overkomt dan jullie 2.
;)

Haha je zou je nog kunnen vergissen. En ja internet is maar internet, het intelligente laat ik maar op school of op twerk ;)

ik squat altijd ook zoals in jou filmke, snoob, wat is dat dan? ergen halfweg tussen parallel en full in? ik heb van men 12 al scoliose, raak ook niet dieper door onderrug, of ik moet met te lichte gewichten squatten, en dat heeft ook geen zin

Das voor mij een "fullsquat"

klusmier doet toch precies hetzelfde, het is alleen niet zo goed te zien omdat hij het van een andere angle heeft gefilmt.

Kost wat kost dieper proberen te geraken zonder dat je lichaam dat toelaat => verdoete squat

heb er wel altijd moeite mee om veel verder dan parallel te komen zonder mijn onderrug te krommen

deze statement is niets waard uit de mond van een sterk gelovige :roflol:
pure discriminatie................komt erg dom over, Snoob!
:D

of denk je nu serieus dat gelovigen niks zinnigs hebben te zeggen over sport?

kijk eens voor de verandering hoe "victor" zijn squats uitvoert...........

ruim 30 kilo lichter, maar op techniek duidelijk een betere squat dan jij uitvoert!

dat je een vet en sterk lichaam hebt van 125+ kilo, wil nog niet zeggen dat je ook de waarheid in pacht hebt..............zelf train je slechts een paar jaartjes.
;)

wat meer bescheiden zijn zal je sieren; dit geldt ook voor ons SM broekkie "AlexT"

2sagwfn.jpg

+1 ass to grass baby.

idd, net voorbij 90 graden hoek.. pak desnoods minder zwaar .. ik ben ook van 120 naar 90 terug gestapt.. maar doe wel hele diepe setjes nu, voel je veel beter..

:haha:

Is hij onthoofd?

Fullsquat is waneer de kuiten de hamstrings aanraken.

Terug
Naar boven