Fitness Seller

Hoe doen jullie het?

Ano_1993_63

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
36
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Hoe overtuigen jullie je naasten van verantwoord AAS gebruik? Ik heb zelf liever niks te verbergen maar er is zowat bij iedereen een slechte indruk van AAS ingeprent. Dus hoe kom je met argumenten om deze visie te doorbreken?

Of verzwijgen jullie het?

Alvast bedankt!

Als er eenmaal een slechte indruk is is het zeer moeilijk om iemand te overtuigen. Hiernaast vind ik dat je je in de meeste gevallen niet eens hoeft te verantwoorden (tenzij directe familie o.i.d. er specifiek naar vraagt).

Soms kan je wel goed inschatten of diegene er wat meer voor openstaat, en soms weet je al direct als je met iemand praat dat het beter is om niets te zeggen.

Hoe overtuigen jullie je naasten van verantwoord AAS gebruik? Ik heb zelf liever niks te verbergen maar er is zowat bij iedereen een slechte indruk van AAS ingeprent. Dus hoe kom je met argumenten om deze visie te doorbreken?

Alvast bedankt!

Lastig, AAS gebruik is nooit verantwoord..

Ik schreeuw het niet van de daken. En als het mij gevraagd wordt zeg ik het alleen tegen diegenen die er ook "verstand" van hebben of in ieder geval weten dat je niet vanzelf groeit door gebruik van aas maar er gewoon alles voor moet blijven doen/laten. Al die andere zullen het toch niet begrijpen..

• Topic Starter Topic Starter
Lastig, AAS gebruik is nooit verantwoord..

Ja ik doel eigenlijk gewoon op het feit dat de gebruiker toch weet waar hij mee bezig is. En deze dus de grootste nadelen kan uitsluiten (hcg, juiste nakuur,...)

Ik vraag dit omdat ik mijzelf wel over een jaar zie kuren maar weet dan goed genoeg dat ik nog thuis woon en dus liever niks verberg. Maar zoals idd al gezegd is zal het van de aard van de persoon afhangen.

En kuren is nu eenmaal de enige oplossing als ik naar mijn doelen kijk.

Ja ik doel eigenlijk gewoon op het feit dat de gebruiker toch weet waar hij mee bezig is. En deze dus de grootste nadelen kan uitsluiten (hcg, juiste nakuur,...)

Ik vraag dit omdat ik mijzelf wel over een jaar zie kuren maar weet dan goed genoeg dat ik nog thuis woon en dus liever niks verberg. Maar zoals idd al gezegd is zal het van de aard van de persoon afhangen.

En kuren is nu eenmaal de enige oplossing als ik naar mijn doelen kijk.

Ik zou het niet perse aan iemand zijn neus gaan hangen. Die behoefte zou ik niet hebben.
Als je nog thuis woont en blijft wonen dan is het natuurlijk lastig om dit voor jezelf te houden.
Je ouders gaan zich zorgen maken, wat ook begrijpelijk is. Wellicht een idee om het bij een vriend te doen? Ik woon samen met mijn vriendin en die heeft het maar te accepteren, tegenhouden lukt toch niet:D

Gewoon niet zeggen, heb het paar keer gezegd + argumenten dat het wel te doen is als je verder ''gezond'' leeft en bloed laat prikken maar helaas kijken ze je alsnog aan alsof je een junkie bent.
Ze kijken ook raar als je havermout met whey neemt, als je kuurt verzwijg je het imo en vertel je alleen tegen mensen die zelf juicen

Ik zou het niet perse aan iemand zijn neus gaan hangen. Die behoefte zou ik niet hebben.
Als je nog thuis woont en blijft wonen dan is het natuurlijk lastig om dit voor jezelf te houden.
Je ouders gaan zich zorgen maken, wat ook begrijpelijk is. Wellicht een idee om het bij een vriend te doen? Ik woon samen met mijn vriendin en die heeft het maar te accepteren, tegenhouden lukt toch niet:D
Ik zal het idd misschien maar beter voor mezelf houden, want ik zal ze waarschijnlijk toch niet over de streep krijgen...

Gewoon niet zeggen, heb het paar keer gezegd + argumenten dat het wel te doen is als je verder ''gezond'' leeft en bloed laat prikken maar helaas kijken ze je alsnog aan alsof je een junkie bent.
Ze kijken ook raar als je havermout met whey neemt, als je kuurt verzwijg je het imo en vertel je alleen tegen mensen die zelf juicen
Ja toen ik erover begon kreeg ik hetzelfde verwijt naar m'n kop geslingerd...

Bedankt voor het advies, deze mag toe!

Wil ook even zeggen dat er ook veel jaloezie heerst, als mensen zien dat je opeens 2x groter bent door de vochtretentie bijvoorbeeld etc. Zullen ze je haten voor AAS- gebruik, niet omdat het slecht voor je is en dat ze veel om je geven alleen omdat je vele malen spiermassa kan gainen en hun zelf te p*ssy zijn om te gebruiken vanwege dat je het moet injecteren.

Ik train nu harder en slaap niet totdat ik al mn meals binnen heb maar alsnog vinden zij het ''valsspelen'' alsof we een wedstrijd doen ;/

Afgunst hoort nu eenmaal bij "succes":D

Ik zeg t gewoon eerlijk

Niemand gelooft het :roflol:

not srs

Ik praat er gewoon niet over tenzij mensen er voor open staan.

Zeg meestal dat ze zich eerst maar es in moeten lezen alvorens mij er mee lastig te gaan vallen :) Verder weet alleen m'n vriendin het, mn supplier en een maatje van me.

Alvast bedankt!

Hoezo zou ik ze moeten overtuigen? Bij sommige valt er niets te overtuigen en zullen het nooit begrijpen.
Tis maar met wie je om gaat.

Mijn vriendin weet het gewoon die vindt het niet erg. Ik zou zoiets ook niet achter haar rug om doen. Dat je het niet tegen je ouders durft te vertellen als je nog thuis woont kan ik wel begrijpen. Het is dan ook erg afhankelijk hoe zij daarover denken.

Hoezo zou ik ze moeten overtuigen? Bij sommige valt er niets te overtuigen en zullen het nooit begrijpen.
Tis maar met wie je om gaat.

Ik denk ook dat hoe je er zelf in staat mee speelt. Mensen zeiken graag over dingen dus als iemand iets zegt in de trant van "dat is toch heel slecht?" dan zeg ik dat het wel meevalt zolang je maar niet te gek doet. Alles met mate. Dus maar 52 weken per jaar weetje

Ik denk ook dat hoe je er zelf in staat mee speelt. Mensen zeiken graag over dingen dus als iemand iets zegt in de trant van "dat is toch heel slecht?" dan zeg ik dat het wel meevalt zolang je maar niet te gek doet. Alles met mate. Dus maar 52 weken per jaar weetje

Pfff... 2 x per jaar is meer dan genoeg...

Maar dan wel 6 maanden :D

mijn moeder denkt dat in whey poeder anabolen zitten.dus zit al van 17 jaar aan de stuff volgens haar dus ze heeft er haar bij neer gelegt. mijn nieuwe vriendin gewoon eerlijk gezegd en alles wat slecht aan is en(goed) zij steunt mij volledig.maar diep vanbinnen wil geen 1 meisje dat voor je gezondheid.en andere mensen nja vanaf dat je beetje gespierd ben ben je een gebriuker.gwn niet aantrekken en knallen!grt

Als er eenmaal een slechte indruk is is het zeer moeilijk om iemand te overtuigen. Hiernaast vind ik dat je je in de meeste gevallen niet eens hoeft te verantwoorden (tenzij directe familie o.i.d. er specifiek naar vraagt).

Soms kan je wel goed inschatten of diegene er wat meer voor openstaat, en soms weet je al direct als je met iemand praat dat het beter is om niets te zeggen.

Dit^ +1

Terug
Naar boven