Een vriend van mij had van Jay Cutler himself gehoord toen hij vorig jaar in Almere was dat hij oa het volgende aanhield:
Gedurende het hele jaar als basis 5 gr Test per week met daarbij een hoop orals en STH
Dit was zijn basis, dus geen wedstrijdvoorbereiding/cutten etc
Alsof Jay Cutler dat tegen een random guy gaat zeggen![]()
Alsof Jay Cutler dat tegen een random guy gaat zeggen![]()
Jay verdient miljoenen met zijn imago, sponsership enz. en dan gaat hij doodleuk vertellen wat hij gebruikt tegen een random guy terwijl zoiets zijn carrière kan verpesten. Yeah right...
Nee was het maar waardat is guy shaffer die freak uit zuid afrika
---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 19:48 ----------
Haha dat is wel ziek jay
gast die ik ken neemt ook ziek veel, waarschuw m maar hij gaat maar door. Neemt om de 2 weken: 2x test-e, 2x parabolan, 1x winny inject. En dan neemt hij om de 2 weken ook nog methyltren er bij. Hij doe dit nu al een aantal maanden zo, ben benieuwd hoelang hij het nog vol houd
gast die ik ken neemt ook ziek veel, waarschuw m maar hij gaat maar door. Neemt om de 2 weken: 2x test-e, 2x parabolan, 1x winny inject. En dan neemt hij om de 2 weken ook nog methyltren er bij. Hij doe dit nu al een aantal maanden zo, ben benieuwd hoelang hij het nog vol houd
Ziet die wel goed uit?![]()
Toen hij die MT had gebruikt wist ik niet wat ik zag, hij was in 2 weken tijd netzo veel veranderd als veel in een hele kuur doen. Z'n nek kwam ongeveer boven zn oren uit hahaha
Hoe bedoel je dat?
Nam hij 2 weken 500mg test + 152mg para en 100mg winstrol per week of is dit per dag??