MuscleMeat

hoe groot is de kans(in procenten) dat mijn huisarts mij injecteert

Die kans is klein , men huisarts keek zelfs al raar toen ik zei dat ik men B-12 zelf injecteerde...:D

Grtz

het wordt hier echt om te lachen. moeten wij daar een antwoord op weten. hoeveel percent.

De dierenartsen geven in verhouding wel meer spuitjes, maar dat zijn niet de spuitjes die jij wilt.:D

Maar kerel, tis niet zo moeilijk hoor dat injecteren, zijn genoeg filmpjes op het net te vinden over het injecteren.

K snap niet dat mensen zich willen laten injecteren door iemand anders.
Ik vind het eig wel lekker om die lekkere test in mijn lichaam te voelen lopen.
Als je zelf spuit voel je hoe snel je kan inspuiten of wnr je bijv door littekenweefsel prikt (auwch).

Prikkies zette is leuk :D

K snap niet dat mensen zich willen laten injecteren door iemand anders.
Ik vind het eig wel lekker om die lekkere test in mijn lichaam te voelen lopen.
Als je zelf spuit voel je hoe snel je kan inspuiten of wnr je bijv door littekenweefsel prikt (auwch).

Prikkies zette is leuk :D

''mijn leven als een aas junk'' by Chapeloere

Vanaf 1 maart in de boekenwinkel!!

Was nieuwsgierig hoe groot de kans is dat ik mijn huisarts zover krijg om mij te gaan injecteren elke week?

Hmmm. ik zal ff rekenen,....antword hoe groot is de kans dat mijn huisarts mij pijpt als ik bij haar op gesprek ben,.... vrij klein. zo klein is de kans dat jou huisarts jou in je stink reet gaat spuiten.

Het lijkt mij vrij logisch dat een huisarts niet zijn baan op het spel gaat zetten om jou een plezier te doen met die illegale zooi :rolleyes:.

Als er iets verkeerds gaat dan is hij natuurlijk verantwoordelijk...

So forget it...

als ik jou was zou ik ff wachten tot de gayparade weer begint man, genoeg gasten die professioneel hun spuit in jou reet willen steken :D

• Topic Starter Topic Starter
Hmmm. ik zal ff rekenen,....antword hoe groot is de kans dat mijn huisarts mij pijpt als ik bij haar op gesprek ben,.... vrij klein. zo klein is de kans dat jou huisarts jou in je stink reet gaat spuiten.

Olem! de kans dat wie dan ook jou zou ppen is vrij klein

en trouwens beste jongen niet elke reet ziet eruit als die vanjou;)

• Topic Starter Topic Starter
Shit man! Volgens mijn berekening is de kans dat ik zometeen uit de raam spring groter dan dat ik geprikt word!:headbang: :splat:

Het is goed te merken dat het weer valentijn is. :D

maaaaaaaaar, je kan je huisarts wellicht vragen om je uitleg te geven over hoe je moet injecteren.

Terug
Naar boven