- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij moet niet gaan spuiten
Maar ga vooral je gang, ik hoop iig dat het niet goed afloopt met je
Leer je gelijk een goede les
het wordt hier echt om te lachen. moeten wij daar een antwoord op weten. hoeveel percent.
ja ik kwam op 28,6...en jij?K snap niet dat mensen zich willen laten injecteren door iemand anders.
Ik vind het eig wel lekker om die lekkere test in mijn lichaam te voelen lopen.
Als je zelf spuit voel je hoe snel je kan inspuiten of wnr je bijv door littekenweefsel prikt (auwch).
Prikkies zette is leuk![]()
Was nieuwsgierig hoe groot de kans is dat ik mijn huisarts zover krijg om mij te gaan injecteren elke week?
Hmmm. ik zal ff rekenen,....antword hoe groot is de kans dat mijn huisarts mij pijpt als ik bij haar op gesprek ben,.... vrij klein. zo klein is de kans dat jou huisarts jou in je stink reet gaat spuiten.

Hmmm. ik zal ff rekenen,....antword hoe groot is de kans dat mijn huisarts mij pijpt als ik bij haar op gesprek ben,.... vrij klein. zo klein is de kans dat jou huisarts jou in je stink reet gaat spuiten.

als ik jou was zou ik ff wachten tot de gayparade weer begint man, genoeg gasten die professioneel hun spuit in jou reet willen steken![]()

In dat geval doet hij het zekerShit man! Volgens mijn berekening is de kans dat ik zometeen uit de raam spring groter dan dat ik geprikt word!![]()
![]()
Olem! de kans dat wie dan ook jou zou ppen is vrij klein
en trouwens beste jongen niet elke reet ziet eruit als die vanjou![]()
Wat Olem tzz, je bent nog een klein kintje man, sins wanneer ben je van je geslag veranderd V geworden.

je bedoeld te zeggen dat hij een klein kindje is en je vraagt sinds wanneer hij van geslacht is veranderd?
echt een ahmet die taal![]()