jinxx
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vanmorgen heb ik klaargemaakt:
330ml Magere melk
50 Gram Brinta
25 Gram Havermout
Op deze manier is het wel te eten havermout, ik heb 2 pakken 1 zal ik op deze manier opmaken en de 2e breng ik terug. Weggooien is geen optie want dan wordt ik uit de vrekkenclub gegooid!!![]()
![]()
zal je ook niet dood gaan!!
)
ik gooi de havermout altijd in mijn whey shake+melk, merk er niet zo veel van.
Kan je me vertellen waar je brinta en havermout gebruikt?? als je die havermout niet te eten vind neem je toch alleen brinta!
van die 3 eurozal je ook niet dood gaan!!
weggooien doe ik nie, vrekkenclub etc.......
Ik had het de havermout gekocht...... vrekkenclub etc.......
Met Brinta is het wel te doen .... en ik ga de andere recepten hier ook proberen.
Mijn motto: Havermout moet je leren eten, ik het dus wel vanzelf lekker gaan vinden.
Worden dat niet een beetje veel eiwitten in 1 keer??
maar nee....
ik doe altijd:
350 ml magere melk
40 gr whey (whey maxx pvl)
30 gr dextrojuice (xxl)
50 gr havermout
een klein beetje vloeibare acacia honing
je kan max in één maal tot 50 gr eiwitten verwerken in drie uur.
dan zit je presies goed.doe een kopje magere melk met een klontje pindakaas in de micro.even oproeren en overgiet daarna hiermee je havermout en laat trekken tot het is afgekoeld ( lauw is ) en anders eens overgieten met fruitsap en even ( 10min) laten trekken ! erg lekker![]()
Ik ben overgestapt van Brinta op Havermout maar ik krijg het bijna niet weg, wat een vieze zooi.
Ik maak het klaar met warme melk en zoetsstof, maar ik lust geen melk en in deze combinatie merk ik dat goed.
Zijn er andere manieren om havermout klaar te maken zodat het "eetbaar" wordt?
(Beschuit met melk lijkt me net zo vies)