MuscleMeat

havermout dikke vettige brok pap

Levensles: Leer koken, heb je de rest van je leven nog plezier van

Zo doe ik het: Havermout met water een minuut of 3 in de magnetron tot het omhoog komt zetten. Daarna gooi je er 100 gram bevroren blauwe bessen bij ( verkrijgbaar in doosjes bij de supermarkt). Zo is je havermout ook meteen op (eetbare) temperatuur. Eventueel een scoop whey voor de eiwitten en extra smaak:):D

Per portie:

kcal: 335 Kh: 40gr, Eiwit 26gr, vet 6 gr

Enjoy!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
zijn zo van die droge havermout koeken en cracotte ook goed ? of is dat rommel ?

zijn zo van die droge havermout koeken en cracotte ook goed ? of is dat rommel ?
Echt rommel man, ga je hartstikke deaud van.
Ff serieus, check de ingredienten/voedingswaarden en kijk of het past in je schema. Rommel zal het niet echt zijn, geen idee welke 'rommel' ze erin zouden steken buiten beetje suiker misschien.

zondag voor me wedstrijd voor het eerst omelet met havermout op ook echt een aanrader.

100 gram havermout met 4 ei eiwitten en 2 eieren hemels

• Like
Waarderingen: vntl
zondag voor me wedstrijd voor het eerst omelet met havermout op ook echt een aanrader.

100 gram havermout met 4 ei eiwitten en 2 eieren hemels
Je kan er zo ook pannekoeken van bakken.. even door de blender de haver en een geprakte banaan er door en bakken

Gewoon niet te lang verhitten en daarna zeker nooit laten staan. Kort in magnetron en dan direct eten. Anders vind ik het ook niet te eten. Ik doe er ook meestal cécémel bij voor de smaak (kcal door suikers boeien voor mij niet op het moment)

Terug
Naar boven