MuscleMeat

Hoe heb je geleerd te spuiten?

Tjer

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik overweeg om voor de eerste keer te kuren. Nu heb ik echter een grote schrik om zelf een spuitje te zetten. Vandaar dat ik aan een oral-only denk.

Hoe hebben jullie geleerd om die eerste spuit zelf te plaatsen? Via een handleiding die op het net te vinden is? Of heeft er iemand jullie dat eerst eens voor gedaan?

hoe ik heb leren spuiten?:D goh, wat zal ik zeggem?:rolleyes::facial: :bukkake:

hehehe..ok ok, ff serieus:p kijken op spotinjections en veel lezen over de te injecteren plekken:D dan laaaaangzaam de naald er in jassen, dat ding is ZO scherp dat je m praktisch niet voelt als je m in je bil laat glijden:D

na de eerste keer is het alleen maar makkelijker:D

Ik heb het ooit geleerd door mee te kijken bij een (toen) ervaren kuurder. Uiteindelijk vroeg hij me of ik het eens bij hem wilde doen..

Daarna steeds vaker en vaker gedaan.. Koud kunstje!

De 1e keer heeft een maatje van me het gedaan.
Vond het wel makkelijk het de 1e x te laten doen, nu altijd zelf.

eerste keren heeft een kennis het gedaan

van de eerste persoon waar ik aas van kocht

bij mij was het een heroine junk die deed het eerst bij zichzelf en toen bij mij:)

nee, ik zou het misschien eerst iemand laten doen die het al vaker heeft gedaan, heb je een goed voorbeeld.

omschrijf het gevoel eens van de eerste keer dat je die spuit leegdrukte dan?
Wat dachten jullie toen?

Nou gewoon, ik ging zelf gewoon experimenteren. Omhoog en omlaag je kent het wel. En voor ik het wist had ik geleerd hoe ik moest spuiten. :facial:

K wil even melden dat spotinjections geen goed voorbeeld is.

Bij de injectie in de bilspier injecteren ze op de verkeerde plaats. ( verkeerde quadrant)
Je moet hoger en meer naar rechts prikken, op de plaats
waar ze aangeven doet het meer pijn om te prikken.
en het risico is groter dat je een zenuw raakt.

Ik zuig dit niet uit mijn duim, want ik geef elke dag wel tientalle injecties
in het ziekenhuis ;) en prikken op de plaats aangegeven door spotinj.
zou voor ons een ernstige beroepsfout zijn.

Gegroet

Dokter laten voordoen....

Ik prik niet zelf, vriend van me doet het.
Zelf oud gebruiker.

Vader van men kameraad zijn vader.
1 keer voor gedaan en inmiddels volleerd injecteerder :P

Allereerste injecte.. mijn toenmalige vriendin de handel in d'r poten gedrukt ff een verpleegkundige instructie laten laten en hoppa.. knallen maar.. hehe.. Deed wel ****ing zeer want ze plofte de hele handel zo mijn maagdelijke billetje in..

Zelf heb ik het gewoon door doen geleerd.. stelt weinig voor.. maar je moet wel ff je koppie erbij houden!

Ik heb het geleerd van een hele goede vriend van me;)

Je hebt het toch wel over de juiste manier van het onderwerp he :P

Terug
Naar boven