MuscleMeat

Hoe heb je geleerd te spuiten?

op school :D

1e keer laten doen
2e keer zelf doen onder begeleiding
3e keer helemaar alleeen

Zelf gedaan, was wel neurobion..

bij de brandweer,
nee op de opleiding tot B verpleegkundige

Eerste keer liet ik door de zus van een vriend zetten in mijn been..
En nagenoeg elke keer daarna ook :rolleyes:

Zelf prikken? :eek: Geprobeerd! Maar mijn hersenen weigerden om een of ander reden om die klote naald erin te laten gaan :p Ik heb me vooraf ingelezen van waar kan ik prikken en hoe dus dat wist ik wel! Alleen nergens een handleiding om van me klote fobie af te komen.. :mad:

heb ik dus ook... zweet stroomt van me kop als ik het zelf probeer...

mijn vrouw zet ze vanaf het begin bij me... (alleen die is van het langzaam derin type... dus meestal pijnlijk...)

mijn vrouw zet ze vanaf het begin bij me... (alleen die is van het langzaam derin type... dus meestal pijnlijk...)

Langzaam erin type he?:rolleyes:

Is ook wel eens lekker :D

heb dit ook gehad de eerste keer dat ik zelf prikte;) ik viel gewoon weg als ik een naald zag maar we moesten groeien dus....

zet je op een rustig plekje en laat de naald op je been rusten en dan rustig duwen,gebruik naalden van 0.6*25 die zitten er direct in.

een half litertje cola kan ook wonderen doen voor je gaat prikken :D

ik had er ook een hemelse schrik van maar het stelt niets voor.

gewoom probeeren:D

Heb ook eerst verschillende sites gekeken en toen gewoon gedaan. Beetje geluk bij hebben dat er geen bloed meekomt bij het aspireren en de eerste keer stelt, zoals gebruikelijk, geen reet voor. Ben er nooit dol op geworden in tegenstelling tot sommigen hier.

ik zet hem altijd in me schouder dan kan er weinig foud gaan

hehehehe sommige hebben teveel gepakt hier :rolleyes:

wel, ik prik in mn schouders. 0.8mm. gaat best. ik raad het aan vooral langzaam te doen voor de spiegel met scherpe naald. als het puntje door de huid heen is voel je er niks meer van. een goeie tip is de Ztrack techniek waarbij je het weefsel boven de spier opzij getrekt houdt tijdens het spuiten.;)

Terug
Naar boven