XXL Nutrition

Hoe heet een aap die van rechts komt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap het niet.. dus het eerste goudgelewolligeschattigefruitigelieve kuikentje wil van het dak afspringen. Waarop het tweede goudgelewolligeschattigefruitigelieve kuikentje reageert met: "Nee, doe maar niet". Nu snap ik niet waarom het eerste goudgelewolligeschattigefruitigelieve kuikentje het uberhaupt vraagt aan het tweede goudgelewolligeschattigefruitigelieve kuikentje om van het dak af te springen. Het eerste goudgelewolligeschattigefruitigelieve kuikentje kan toch best zijn eigen keuzes maken, hier heeft hij het tweede goudgelewolligeschattigefruitigelieve kuikentje toch echt niet voor nodig! Achjaa.. het eerste goudgelewolligeschattigefruitigelieve kuikentje zal wel onzeker zijn, vandaar dat hij toestemming vraagt van het andere goudgelewolligeschattigefruitigelieve kuikentje.

Komt een gabber bij de slager: heeft u nog gehakt?

Het is 40 IQ en 50 meter lang? "Een polonaise van Belgen..."

wat besteld marc detroux in de mcdonalds?
en kleine om me te nemen

staan twee belgen elk aan een kant van de gracht roept de ene belg:hoe kom ik aan de overkant. zegt de ander:daar ben je al!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe noemt men een toffe zwarte man?

Een Chocotoff

Huilende n*ger in een slaapzak?

snicker

"Tickets, please?"
"here you go"
"Thank you sir, enjoy your movie"
"Thanks, you too".

Die 15 reacties post heeft nog meer los gemaakt dan de eerste post XD

haha lekker droog topic :P

Geweldig dit...Come on guys, keep them comming

Hoe drinkt een Hollander tomatensoep? Warm water in een rood bord.

Een Hollander vraagt aan een Belg: "Als je kan raden hoeveel sigaretten er nog in mijn doosje zitten mag je ze alle 10 hebben

Waarom staan de strepen op de Hollandse vlag horizontaal?
Dan kan je ze verslijten tot aan de vlaggestok!

Hoe drinkt een Hollander tomatensoep? Warm water in een rood bord.

Een Hollander vraagt aan een Belg: "Als je kan raden hoeveel sigaretten er nog in mijn doosje zitten mag je ze alle 10 hebben

Waarom staan de strepen op de Hollandse vlag horizontaal?
Dan kan je ze verslijten tot aan de vlaggestok!

Je weet zelf ook wel dat een Hollander nooit zo dom kan zijn en er ipv Hollander 'belg' hoort te staan. Jammer dit

:trollface:

Drie vriendinnen zitten te kletsen.
"Zeg, weet je, als ik mijn Peter pijp, heeft hij altijd koude ballen."
"Dat is grappig", zegt de tweede, "als ik dat bij mijn Dirk doe, is dat ook zo."
"En jij", vragen ze aan de derde, "heeft jouw Jeremy dat ook als je hem pijpt?"
"Euh, weet je dat ik dat nooit gedurft heb?"
"Oh jee, meisje toch, jij bent niet goed wijs zeker? Als je dat niet doet, gaat hij het misschien wel bij een ander zoeken en dan enz enz..."
Zo gezegd zo gedaan, 's avonds verwent ze haar Jeremy eens goed door hem te ppen. De volgende dag komt ze aan met een blauw oog. "Ja", zegt ze, "ben ik hem aan het ppen en in een keer wordt hij kwaad en geeft hij me een knal op mijn oog."
"Die is zeker gek geworden, waarom doet hij nou zoiets?"
"Ja, dat weet ik ook niet, ik zei hem nog, 'hé dat is gaaf, jouw ballen zijn warm wanneer ik je pijp en die van Peter en Dirk niet.'"

Wat is het verschil tussen een marrokkaan en een emmer stront?

De emmer

Hoe noem je een n*ger met botkanker?

Een bros

Hoe noem je een turkse vrouw op een paard?

Snorro

En nog even een klapper om af te sluiten:

Een 18 jarig meisje heeft net haar rijbewijs gehaald. Op school loopt ze op te scheppen dat ze een auto heeft gekregen, dus iedereen verwacht haar de dag erna in haar nieuwe auto.

Eenmaal thuis gaat ze naar haar vader toe, en zegt: "pap, ik heb een probleem, ik heb iedereen wijs gemaakt dat ik een auto gekregen heb, dus ik MOET morgen je auto lenen!". Waarop haar vader zegt: 'Dat is goed, maar dan moet je me eerst even ppen'. "Ben je gek?!' roept ze, en ze gaat zwaar geshockeerd naar haar kamer toe..

De ochtend erna gaat ze toch naar haar vader toe: "Ok pap, ik pijp je wel, ik wil niet voor lul staan op school.." Dus haar vader haalt z'n lul uit zn broek, en ze begint te zuigen.

Na tien seconden roept ze: "Gatverdamme, je lul smaakt naar stront!!"

Wat denk je dat haar vader zegt?

"Oooohja, dat was ik helemaal vergeten! Je broer heeft vandaag de auto!

Het is 40 IQ en 50 meter lang? "Een polonaise van Belgen..."

Wat is kaal en 50 meter lang?

Een polonaise op de kanker afdeling

Laatst bewerkt:
loooooool mannen :thumbs:

Zo lust ik er nog wel een paar:

Hoe heet een poepende aap?

Een goorbilla.

Hoe heet een intelligente aap?

Een slimpansee.

Hoe heet een appetijtelijke aap?

Een smaakaak.

Hoe heet een endomorfe aap:

Een pensaap.

Een vrouw zegt tegen haar man voordat hij naar zijn werk gaat: "Mijn nachtlampje doet het niet. Zou jij daar straks even naar willen kijken?"
Geïrriteerd wijst de man naar zijn voorhoofd en zegt: "Staat hier soms 'elektriciën'? Nee toch?!"
Als de man 's avonds weer thuis komt zegt de vrouw tegen haar man: "Heb je gezien dat het tuinhekje niet goed opengaat? Kun je daar zo even naar kijken?"
Weer wijst de man geïrriteerd naar zijn voorhoofd: "Staat hier soms 'timmerman'? Nee toch?!"
De volgende ochtend lekt de kraan in de badkamer. Wederom vraagt de vrouw aan haar man om daar even naar te kijken. Opnieuw wijst de man geïrriteerd naar zijn voorhoofd. "Staat hier soms 'loodgieter'? Nee toch?!"
Als de man 's avonds thuis komt doet het tuinhekje het weer prima. Als hij zich gaat wassen blijkt dat de kraan ook niet meer lekt. En wanneer hij naar bed gaat knipt zijn vrouw demonstratief het nachtlampje aan. "Heb jij dat allemaal zelf gemaakt?", vraagt de man verbaasd.
"Nee", zegt de vrouw, "ik heb gevraagd of de buurman het wilde doen. Dat wilde hij wel, maar dan moest ik een taart voor hem bakken of een nummertje met hem maken."
"En....heb je een taart voor hem gebakken?" vraagt de man.
Geïrriteerd wijst de vrouw naar haar voorhoofd en zegt: "Staat hier soms 'bakker'?"

h**r STAAT ER, h**r!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven