XXL Nutrition

Peiling Hoe intelligent ben jij?

  • Topic starter LM
  • Startdatum
  • Reacties 490
  • Weergaven 17K
  • Volgers 45

Hoe intelligent ben jij?

  • Ver beneden gemiddeld

    Stemmen: 9 9,9%
  • Beneden gemiddeld

    Stemmen: 2 2,2%
  • Gemiddeld

    Stemmen: 22 24,2%
  • Boven gemiddeld

    Stemmen: 33 36,3%
  • Ver boven gemiddeld

    Stemmen: 25 27,5%

  • Totaal stemmers
    91

Bezoekers in dit topic

Wie gaan we schatten?
 
Kennis en intelligentie zijn 2 verschillende dingen... Het opdoen (leren dmv studie etc.) en toepassen van kennis kun je "beter" met een hogere intelligentie.
Uiteraard, heb ook nergens anders beweerd, maar vond het wel een relevante aanvulling :p
 
Idd, merk vaak dat feitjeskennis verward wordt met intelligentie.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Net zo intelligent als Sanca Saxon.

Totaal niet dus.
giphy.gif
:bang::angstig::bang:
 
Nu we het toch over intelligentie hebben. Deze jongen is echt next level intelligent.

Laurent Simons is 9 en haalt binnenkort zijn bachelor-diploma Electrical Engineering aan de Technische Universiteit Eindhoven. Dat is nog nooit vertoond. Zijn mentor: ,,Hij is drie keer slimmer dan de beste student die ik ooit heb ontmoet.’’
 
Het lijkt me veel leuker om andermans IQ punten te gaan schatten :haha:

Enige wat ik weet is dat ik met de kennis die ik vergaar, steeds meer vragen krijg...
Zou een topic met potentie zijn om degene boven je van IQ te gaan schatten :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Nu we het toch over intelligentie hebben. Deze jongen is echt next level intelligent.

Laurent Simons is 9 en haalt binnenkort zijn bachelor-diploma Electrical Engineering aan de Technische Universiteit Eindhoven. Dat is nog nooit vertoond. Zijn mentor: ,,Hij is drie keer slimmer dan de beste student die ik ooit heb ontmoet.’’

Een zegen en een vloek denk ik. Bijzonder verhaal!
 
Een zegen en een vloek denk ik. Bijzonder verhaal!
Er was toen ook zo'n slimme gozer maar die is DJ geworden of wou het worden. Was wel is bij DWDD aan tafel.
 
Nu we het toch over intelligentie hebben. Deze jongen is echt next level intelligent.

Laurent Simons is 9 en haalt binnenkort zijn bachelor-diploma Electrical Engineering aan de Technische Universiteit Eindhoven. Dat is nog nooit vertoond. Zijn mentor: ,,Hij is drie keer slimmer dan de beste student die ik ooit heb ontmoet.’’
Zal hij ooit ontmaagd worden is de vraag??
 
Nu we het toch over intelligentie hebben. Deze jongen is echt next level intelligent.

Laurent Simons is 9 en haalt binnenkort zijn bachelor-diploma Electrical Engineering aan de Technische Universiteit Eindhoven. Dat is nog nooit vertoond. Zijn mentor: ,,Hij is drie keer slimmer dan de beste student die ik ooit heb ontmoet.’’
Zal zo'n kind ook gelukkig zijn vraag ik me dan af. Er zijn trouwens ook hoogbegaafde kinderen die juist falen in het schoolsysteem, bijvoorbeeld omdat ze zich dood vervelen en de leraar niet altijd weet hoe hier mee om te gaan.
 
Zal zo'n kind ook gelukkig zijn vraag ik me dan af. Er zijn trouwens ook hoogbegaafde kinderen die juist falen in het schoolsysteem, bijvoorbeeld omdat ze zich dood vervelen en de leraar niet altijd weet hoe hier mee om te gaan.
Zeker waar! In een ander artikel werd er daar ook naar gevraagd, maar hij vond het allemaal leuk op school en heeft daarnaast ook nog leeftijdsgenoten als vriendjes waar hij elke week mee afsprak om 'normaal' te spelen.
 
Zeker waar! In een ander artikel werd er daar ook naar gevraagd, maar hij vond het allemaal leuk op school en heeft daarnaast ook nog leeftijdsgenoten als vriendjes waar hij elke week mee afsprak om 'normaal' te spelen.
Uit het artikel wordt ook wel duidelijk dat ze hem wel genoeg uitdagingen gaven.
 
Als ik kijk naar hoe snel ik dingen op pak en mijn weten over 'random' dingen denk ik boven gemiddeld. Met wat ik weet te verwoorden ga ik voor ver beneden gemiddeld :roflol:
 
iq testen zijn irri met die opvolgende cijfertjes dan verband zoeken en die uit elkaar gevouwen dozen en weet ik veel wat
 
Ben verheugd om te zien dat hier veel slimme mensen zitten.
of in ieder geval... dat het merendeel zichzelf boven gemiddeld inschat :roflol:
 
Back
Naar boven