XXL Nutrition

Hoe kan ik gewicht verliezen

Lipovon voor mij is zeer goed. Ik gebruik Lipovon maand geleden. Gedurende vier weken verloor ik 5 kg. Succes iedereen!

Lipovon voor mij is zeer goed. Ik gebruik Lipovon maand geleden. Gedurende vier weken verloor ik 5 kg. Succes iedereen!

Heb je nog andere variabelen veranderd? Meer gaan sporten? Beter op je voeding gaan letten? Betere nachtrust? Drie keer "ja", of niet? ;)

Superslechte vertaling, zeg. Ik speur 3 fake/spam accounts.

Ja ik ook vele vele lipovon in angus injecteren. Werk seer goet!!! Vele vele killogrammeuh kwijt. Ook nie meer terugh te vindt. Seer blij met lipovon.

Luie sl*tten die niets aan hun voeding willen veranderen... Jullie (voor zover het geen trolls zijn) moeten altijd de gemakkelijkste weg nemen te beseffen dat je voeding aanpassen en iets meer sporten veel gemakkelijker is en nog eens ECHT WERKT in plaats van al die belachelijke middeltjes. Blijf gewoon dik en huil jezelf elke nacht in slaap. :)

Het spijt me dat je er zo over denkt.

Hahaha, en dan fake spammerts die op elkaar gaan reageren. Knap werk wel.

Is dit legaal?

Rafaela, Marinna en Samita zijn één en dezelfde. Typisch dat ze allemaal op een "a" eindigen niet?

Hahaha, en dan fake spammerts die op elkaar gaan reageren. Knap werk wel.

Het zou helemaal knap zijn als zij/hij tevens ook een proxy gebruikt om zo het IP adres "legaal" te laten lijken.

Is dit legaal?

Rafaela, Marinna en Samita zijn één en dezelfde. Typisch dat ze allemaal op een "a" eindigen niet?

Het zou helemaal knap zijn als zij/hij tevens ook een proxy gebruikt om zo het IP adres "legaal" te laten lijken.
Legaal? :roflol:

Wat een slechte poging tot reclame seg

Terug
Naar boven