AndroidHealthClinic

hoe kan ik het beste buik weg trainen?

lennart1991

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
hallo iedereen ik heb een vraag over het wegtrainen van mn buik.
ik train nu 3 jaar en ben sinds ruim een jaar met voeding bezig.
ben al wat vet afgevallen want ik zie nu aders op mn biceps schouder en borst.
daarom denk ik dat ik alleen nog maar buikvet heb en niet veel meer op de rest op mn lichaam.
ik train 5 x in de week pak elke spiergroep 1x en die train ik kapot met dropsets.
om de 2 weken wissel ik van 5 x dropsets naar 4x in de week voorkant achterkant training.
kan ik in die 2 weken waar ik een dag over heb 1 uur cardio doen? dus dat houd in 2 x in de maand 1 uur cardio want wil niet te veel spier verbranden.
en zal ik buikspieren er ook bij gaan trainen of niet want ik heb het id dat ik een opgeblazen buik er van krijg en dat ik dan alleen maar boller lijk.
ik heb de sticky gelezen over evenveel kcl. eten die je nodig heb en cardio er bij om te verbranden maar dat eten kan ik maar 5 dagen in de week doen want in het weekend kan ik niet goed mn voedingsschema aanhouden.
iemand nog andere tips?
alvast bedankt!

Cardio (vet verliezen over je gehele lichaam) en je kan vacuum oefeningen proberen.

Spot fat removal bestaat niet. Dus je percentage in z'n geheel omlaag is de enige oplossing. Jouw lichaam bepaaly waar het aan komt en af gaat helaas.

• Topic Starter Topic Starter
ik weet dat je het overal verbrand en dat is ook wel zo logisch maar wil niet te veel cardio doen omdat ik geen spier wil verbranden.
dus nogmaals kan ik op die 2 dagen die ik over heb per maand cardio doen en is dat genoeg?

ik weet dat je het overal verbrand en dat is ook wel zo logisch maar wil niet te veel cardio doen omdat ik geen spier wil verbranden.
dus nogmaals kan ik op die 2 dagen die ik over heb per maand cardio doen en is dat genoeg?