XXL Nutrition

hoe kan ik het beste buik weg trainen?

• Topic Starter Topic Starter
ben nu zelf 0ngeveer 4 kg vet afgevallen heb nu een vast voedings schema met veel eiwitten en niet extreem kh.(geen rijst ofzo).
vind het alleen lastig dat iedereen wat anders zegt want ik ga bijvoobeeld echt niet 2x 50 min per dag cardio doen heb ook nog andere dingen te doen...
en elke dag cardio na je kt. lijkt me ook niet heel goed want dan verbrand je toch meer dan vet..
de 10 min voor en 10 min na lijkt me wel wat en dat is ook iets wat ook vol te houden is maar lijkt me dan toch weer weinig.
maar goed toch allemaal bedankt voor de tips ;)

ben nu zelf 0ngeveer 4 kg vet afgevallen heb nu een vast voedings schema met veel eiwitten en niet extreem kh.(geen rijst ofzo).
vind het alleen lastig dat iedereen wat anders zegt want ik ga bijvoobeeld echt niet 2x 50 min per dag cardio doen heb ook nog andere dingen te doen...
en elke dag cardio na je kt. lijkt me ook niet heel goed want dan verbrand je toch meer dan vet..
de 10 min voor en 10 min na lijkt me wel wat en dat is ook iets wat ook vol te houden is maar lijkt me dan toch weer weinig.

lezen... is al gezegd op de vorige pagina.
met cardio hoef je geen spieren te verliezen zolang je voeding op orde is.
zelfs al is je voeding niet optimaal, is het echt niet gelijk zo dat je biceps 5cm kleiner worden van een beetje cardio hoor :D

Die 10 minuten voor en na kan je zelf uiteindelijk gaan uitbreiden (dus langer), of je gaat 10 min, zwaarder trainen. Dat kan je opbouwen, door je cardiotoestel zwaarder te zetten.....

Succes!!!

niet elke dag cardio gaan je bene van pijn doen like wtf me kuiten ontploffen bijna nu naar 1 1/2 week

Terug
Naar boven