Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
enrico zei:20 of 21, denk je dat dat veel uitmaakt?
mijn mening: eigenlijk te vroeg maar hoogstwaarschijnlijk zal je toch door willen gaan, dus gezien je nog onder 21 bent: test only das de enige AS die je van ietwat jongere leeftijd kan gebruiken.
maar 'k zou proberen nog minstens een jaar doortrainen naturel, in dat jaar kan je veel verwezelijken zonder hulp van AS.
enrico zei:heeft seeker al enkele keren gepost hoor, maar het komt er op neer dat test. niet kloot met je enocriene systeem, als je hersteld bent ga je gewoon door met je ontwikkeling, wat bij bastaarden niet het geval is.

soulreaver zei:Jezus man... je neemt dus klakkeloos over wat iedereen zegt. Als we hier zouden zeggen per week 1500 mg. zou jij in je eerste kuur 1,5 gr. zetten. Sorry dat ik het zeg, maar ik vind je geschift om zonder enige kennis van zaken maar wat raak te spuiten.

Cable zei:ik ben al sinds ik begonnen ben met trainen bezig met informatie lezen over anabolen,
ik weet wat de gevaren zijn,
hoe je moet spuiten,
dat je 3 keer zoveel moet eten
ik neem ook helemaal niks zomaar aan,
ik vergelijk enkel de antwoorden van verschillende mensen,
waaronder die van jullie, die van m'n dokter,
en van vrienden die het ook gedaan hebben.
wat ik hier doe is dus alleen informatie vragen,
want ik weet bijv. niet hoeveel je moet gebruiken
en dat zal ik ook nooit weten als niemand mij dat verteld natuurlijk
verder ben ik van mening dat een kuurtje minder
erg zal zijn dan wat ik vroeger allemaal gedaan heb...hehe
ok, enrico, je vind mijn kennis te ondervoed,
geef mij dan een paar sites waarvan jij vind dat ze goeie informatie voor mij hebben.
of mischien een boek ofzo ?
ik bedoel, iedereen kan wel roepen, je weet te weinig !
maar daar kan ik ook niet verder mee natuurlijk![]()