Fitness Seller

hoe kom ik eraan ?

neen, maar om zeker te spelen eq er uitlaten om zeker te zijn dat je er niets aan over houdt!

enrico zei:
20 of 21, denk je dat dat veel uitmaakt?
mijn mening: eigenlijk te vroeg maar hoogstwaarschijnlijk zal je toch door willen gaan, dus gezien je nog onder 21 bent: test only das de enige AS die je van ietwat jongere leeftijd kan gebruiken.
maar 'k zou proberen nog minstens een jaar doortrainen naturel, in dat jaar kan je veel verwezelijken zonder hulp van AS.

Niet zoveel, maar je moet ergens een grens trekken nietwaar?

Wat veel belangrijker is dat de topicstarter net meer dan een jaar traint en dan al met AAS wil gaan beginnen.

enrico zei:
heeft seeker al enkele keren gepost hoor, maar het komt er op neer dat test. niet kloot met je enocriene systeem, als je hersteld bent ga je gewoon door met je ontwikkeling, wat bij bastaarden niet het geval is.

Ga daar niet de eer voor opnemen heb dat allemaal van big cat geleerd en die heeft zijn info weer gehaald uit onderzoeken die over de schadelijkheid over test gingen.

• Topic Starter Topic Starter
ok, bedankt voor de informatie,

ik ga testosterone gebruiken en de boldenone komt dan wel over een paar jaartjes als ik dat dan nog wil

in welke mate moet je testosterone gebruiken ?
(hoelang, hoeveel, etc)

Sorry, ik ben misschien een zeur maareh:

Zou je niet eerst eens info winnen omtrent hetgeen waarmee je bezig gaat zijn?

Een schema plaatsen om advies is 1, maar zonder enige kennis een schema voor je laten maken door anderen is weer een 2e.

What's next? Vragen of er iemand tijd heeft om de inject te zetten voor je? ???

ik bedoel, hoeveel mg ik elke keer moet inspuiten en hoe vaak

Jezus man... je neemt dus klakkeloos over wat iedereen zegt. Als we hier zouden zeggen per week 1500 mg. zou jij in je eerste kuur 1,5 gr. zetten. Sorry dat ik het zeg, maar ik vind je geschift om zonder enige kennis van zaken maar wat raak te spuiten.

soulreaver zei:
Jezus man... je neemt dus klakkeloos over wat iedereen zegt. Als we hier zouden zeggen per week 1500 mg. zou jij in je eerste kuur 1,5 gr. zetten. Sorry dat ik het zeg, maar ik vind je geschift om zonder enige kennis van zaken maar wat raak te spuiten.

ik ben het hier jammer genoeg mee eens, cable.

Ik heb je minieme info gegeven en denkt genoeg te weten om te kuren, ik verwacht (anderen ook) dat je wel wat research doet voor je gelijk welk product in je lijf spuit.

steve, de regel van 21 is relatief, en wat een mens met die regel doet is zijn zaak, de regel is er voor zen goed, dat moet hij beseffen, dat wel.
zekers wel akkoord dat 1 jaar training VEEEEEEL te weinig is.

cable, voor je genoeg weet om effectief te kuren en het maximale eruit te halen ben je een jaar verder hoor, nu zal hoogst waarschijnlijk 90% van de massa weer verliezen, beetje zonde van je gezondheid en je portemonnee, hou 't voorlopig op creatine en de andere basissupps (kom nou niet af dat je niet weet wat dat zijn!).
als je wat moeite doet win je nu naturel evenveel als een ander met een kuur. (omdat je nog maar net bezig bent)

ik ben al sinds ik begonnen ben met trainen bezig met informatie lezen over anabolen,
ik weet wat de gevaren zijn,
hoe je moet spuiten,
dat je 3 keer zoveel moet eten

ik neem ook helemaal niks zomaar aan,
ik vergelijk enkel de antwoorden van verschillende mensen,
waaronder die van jullie, die van m'n dokter,
en van vrienden die het ook gedaan hebben.

wat ik hier doe is dus alleen informatie vragen,
want ik weet bijv. niet hoeveel je moet gebruiken
en dat zal ik ook nooit weten als niemand mij dat verteld natuurlijk :P

verder ben ik van mening dat een kuurtje minder
erg zal zijn dan wat ik vroeger allemaal gedaan heb...hehe

ok, enrico, je vind mijn kennis te ondervoed,
geef mij dan een paar sites waarvan jij vind dat ze goeie informatie voor mij hebben.
of mischien een boek ofzo ?

ik bedoel, iedereen kan wel roepen, je weet te weinig !
maar daar kan ik ook niet verder mee natuurlijk ;)

www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm

maarruh, wil je me eens deftig uitleggen waarom je na 1 jaar trainen al wil kuren? is helemaal niet nodig!
met lezen en info vragen is niets mis, maar zonder deftige kennis het al overwegen is fout.
en 3 keer zoveel eten tijdens een kuur is belachelijk, je moet ALTIJD veel eten, en GOED eten (d.w.z. 3gram eiwit per kg, enkel lange carbs, gezonde vetten (lijnzaad), ...)

bro, met jou ervaring kan je nog makkelijk 10kg winnen op een jaar als je wat moeite doet!
kies niet voor de makkelijkste weg!

Check www.anabolicreview.com eens

Staat goede info over roids, hoeveel je moet gebruiken, waarmee je goed kan combineren etc.
Ook een aardig artikel over training en over voeding staat er.

Maar zoals al bekend is... Consistency is the key ;)

Goed eten en dat blijven doen! Lees de sticky's door op dit forum. Vandaar dat de mensen hier gaan trippen, omdat je allemaal vragen stelt die al behoorlijk logisch zijn beantwoord in de sticky's.

Als je nog wat wil weten kan je me ook een PM sturen

Cable zei:
ik ben al sinds ik begonnen ben met trainen bezig met informatie lezen over anabolen,
ik weet wat de gevaren zijn,
hoe je moet spuiten,
dat je 3 keer zoveel moet eten

ik neem ook helemaal niks zomaar aan,
ik vergelijk enkel de antwoorden van verschillende mensen,
waaronder die van jullie, die van m'n dokter,
en van vrienden die het ook gedaan hebben.

wat ik hier doe is dus alleen informatie vragen,
want ik weet bijv. niet hoeveel je moet gebruiken
en dat zal ik ook nooit weten als niemand mij dat verteld natuurlijk :P

verder ben ik van mening dat een kuurtje minder
erg zal zijn dan wat ik vroeger allemaal gedaan heb...hehe

ok, enrico, je vind mijn kennis te ondervoed,
geef mij dan een paar sites waarvan jij vind dat ze goeie informatie voor mij hebben.
of mischien een boek ofzo ?

ik bedoel, iedereen kan wel roepen, je weet te weinig !
maar daar kan ik ook niet verder mee natuurlijk ;)

Wat denk je nou? khad het natuurlijk over Cable, maar kheb 't al gedelete... Las net dat ie een jaar traint...

Cable post je voedings- en trainingsschema eens, kunnen we kijken of we er aan kunnen sleutelen :thumb:

sorry, 't leek naar mij gericht :D

Kan gebeuren :D

ik begrijp dat jullie zo extreem tegen zijn,
maar ik heb zo mijn redenen.

ik zal die sites eens doorspitten, bedankt ;)

wil je die redenen dan delen miss?
als 't is om een wijfie te versieren is 't een verkeerde reden he...

dat zou echt de stomste reden ooit zijn :(
ik heb geen zin om hierover te praten omdat het nog persoonlijk is,
maar ik kan je zeggen dat het iig niet zo'n lompe reden als dat is

Sorry, maar er is simpelweg geen goede reden (buiten medische redenen, maar dan moet je bij je dokter zijn) om na een jaar trainen al steroids te gaan gebruiken.

Kijk, je vraagt hier om advies, dat krijg je, alleen past het niet in je straatje en je vraagt dus netzoalng verder tot je iets te horen krijgt wat je wel wilt horen? ???

Je zal er weinig mee winnen hoor omdat je je basis van aantal trainingsjaren + voeding nog lang niet in orde hebt.

Laat ik het zo zeggen, al maken wij een kuur voor. Je zal kilo's winnen, en 6 maanden later waarschijnlijk alles weer kwijt zijn. AS kunnen een wondermiddel zijn, maar alleen wanneer voeding, training en rust je levensstijl zijn, in balans zijn en perfect in orde zijn. En na 1 jaar weet ik 100% zeker dat jouw voedingsschema en trainingsschema niet in orde zijn. Perfectioneer die, pak zoveel mogelijk natural kilo's, des te makkelijker zal je de as kilo's vasthouden. Je moet zelf weten wat je doet en nee ik ben niet tegen as. Absoluut niet. Ik ben wel tegen misbruiken en dat is wat er gaat gebeuren. Je gaat as als basis nemen om massa te winnen ipv. een perfect uitgekiend dieet, dan spreek ik van misbruik..

just my 0.2 cent..

Terug
Naar boven