Fitness Seller

Hoe kwark op smaak brengen?

Blikje manderijntjes en honing doet het goed bij mij :D

Anders samen met een banaan/appel/peer, honing en melk in de blender, drink je het zo weg :)

Niets. Na een paar weken ben je het al gewend.

Na een paar dagen al waarschijnlijk. Wees geen mietje en eet, je wilt toch groot worden;).
Voor verdere smaak suggesties moet je naar de sticky gaan bij recepten, daar staat er eentje over kwark.

Niets, denk bij iedere hap aan je streeffysiek.

Een paar drupjes natrena

Een lekker koud glaasje water om het na te spoelen.
en wat lees voer op internet.
Heb me bakkie net leeg dus ga nu maar pitten...

mooi tijdstip ja ;)

wat en whey erdoor gooien

Dit is het 1000ste topic hierover, kan je geen zoekfunctie gebruiken ofz ???

• Topic Starter Topic Starter
thx voor de tips

• Topic Starter Topic Starter
heb ik nog nooit meegemaakt :-), ik drink voor het slapen gaan altijd nog een flinke hoeveelheid water...

Doe je kwark in een shakebeker + wat water of voor extra kcals melk erbij, goed schudden, als het niet vloeibaar genoeg is om te drinken moet je er meer water bij doen. Op deze manier heb je een bak kwark binnen 30 seconden weg

Kwestie van wennen!
Ik ging in het begin ook over mijn nek...en nu kijk ik echt uit naar mn bakkie magere kwark!

Kwestie van wennen!
Ik ging in het begin ook over mijn nek...en nu kijk ik echt uit naar mn bakkie magere kwark!
Inderdaad, in het begin is het even door de zure appel heen bijten:D
Als je het niet achterover werkt denk je maar aan de postieve effecten:cool:

met choco whey.

ik deed er tot nu toe altijd een beetje ananas bij... maar dat ben ik flink beu aan het worden, daarom dat ik wat andere ideetjes wilden opdoen...
honing ga ik mss wel is probere...

Een beginners vraag. Ik ben namelijk na de supermarkt gegaan en heb wat van die blikjes ananas gehaald (op eigen nat). En ik moet zeggen dat die kwark er een stuk lekkerder van wordt.

Maar ik neem mijn kwark vooral 's avonds. Is het dan wel verstandig om dat er doorheen te gooien? Aangezien op het forum meerdere malen wordt aangegeven dat je fruit beter alleen 's ochtends kunt eten...

Moet je dan niet veel gaan pissen?

Als ik water drink na de kwark blijf ik aan het pissen 's nachts. Dus na kwark geen water voor mij.

Drink ook geen water na de kwark, maar gooi het erdoor zodat het makkelijker is weg te werken.

Het is even wennen, maar kwark gewoon naturel eten is erg goed te doen. Ik smacht ook altijd naar mijn bak kwark 's avonds.

Nee, ik slaap gewoon aan een stuk door. 's ochtends moet ik vaak wel pissen als een tamme olifant. 's avonds bouw ik water drinken ook een beetje af. 's nachts eruit heb ik een hekel aan.

Een beginners vraag. Ik ben namelijk na de supermarkt gegaan en heb wat van die blikjes ananas gehaald (op eigen nat). En ik moet zeggen dat die kwark er een stuk lekkerder van wordt.

Maar ik neem mijn kwark vooral 's avonds. Is het dan wel verstandig om dat er doorheen te gooien? Aangezien op het forum meerdere malen wordt aangegeven dat je fruit beter alleen 's ochtends kunt eten...

Als je in de bulk zit maakt het niet veel uit. In de cut is het beter van niet, maar kan evt. ook gewoon.
Heb ook begrepen dat ananas een positief effect op je eiwit opname zou kunnen hebben. Geen slechte keus in dat geval.

Verder fruit idd vroeger op de dag verorberen.

Kwark door de kwark, oftewel niks toevoegen. Je weet waar je het voor doet en je bent er zo aan gewend :)

Terug
Naar boven